پیشکسوت فوتبال ایران معتقد است تیم ملی در بازی‌های تورنمنت کافا کیفیت خوبی از خودش به نمایش گذاشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: یکی از مشکلات برنامه ششم توسعه آن بود که ضمانت اجرا نداشت و به همین دلیل بسیاری از دستگاه‌ها تکالیف خود را انجام ندادند.
رئیس فدراسیون وزنه‌برداری گفت: کیانوش رستمی به دلیل آسیب دیدگی و نداشتن تمرین در رکوردگیری هم حضور نداشت و بنابراین باید به سلسه مراتب کادر فنی برای انتخاب نفرات احترام بگذارد.
مدیر ورزشی ماینتس با حملات شدید هواداران دورتموند مواجه شده که از دست دادن قهرمانی را تقصیر این تیم می‌دانند. او می‌‌گوید باورش نمی‌شود تیمش به دلیل شرافتمدانه بازی کردن مورد حمله قرار بگیرد.
مسئول کمیته مسابقات سازمان لیگ فوتبال گفت: تهدید پرسپولیس تاثیری در عدم تغییر برنامه هفته بیست و هشتم لیگ برتر نداشت.
مرتضی تبریزی به دلیل مصدومیت در دیدار برابر هوادار حضور نداشت.
مربی تیم ملی فوتسال ایران، کمبود زمان بین تورنمنت تایلند و دو دیدار با ازبکستان را دلیل امضا نشدن قراردادهای مربیان این تیم دانست.
احمدی در خصوص دوری چند ماهه‌اش از گزارشگری و اینکه آیا مشکلی برای گزارش کردنش وجود داشت، گفت: «نه اصلا مشکلی نبود. دلیلش بیماری خودم، همسرم و البته نفس بود که خیلی ما را اذیت کرد. در چند مقطع سرماخوردگی شدید داشتیم و همین موضوع باعث شد تا کمتر گزارش کنم. وگرنه مشکل خاصی وجود نداشت.»
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه دنبال فوتبال هجومی است، از بازیکن سالاری در تیم ملی دفاع کرد و گفت: انصراف اولیه‌ام از سرمربیگری تیم ملی دلیل خاصی نداشت.
آنتونیو رودیگر دیروز در فهرست تیم ملی آلمان برای دو بازی دوستانه هفته پیش رو قرار نداشت. مارکا امروز در مورد دلیل دعوت نشدن مدافع رئال نوشت.
وینگر سرعتی سپاهان به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل هوادار حضور نداشت.
علی نعمتی که به دلیل مصدومیت در بازی نفت مسجدسلیمان حضور نداشت، مشکلی برای بازی تراکتور ندارد.
نادری توضیح داد: علت به تعویق افتادن جلسه این بود که امروز جلسه هیات دولت بود و عملا آقای مخبر معاون اول رئیس جمهور نمی‌توانست در مجلس حضور پیدا کند، همچنین مادر همسر آقای فرزین رئیس بانک مرکزی فوت کرده و ایشان هم امکان حضور در جلسه را نداشت.
آصفری می‌گوید که بر اساس ماده ۲۳۴ قانون، از معاون رئیس‌جمهوری و رئیس سازمان محیط‌زیست شکایت کرده‌اند. همچنین ۴۰ نفر از نمایندگان امضاء کرده‌اند که معاون رئیس‌جمهوری باید در این زمینه پاسخ دهد. وزیر نفت هم به مجلس فراخوانده شده. حتی به رئیس‌جمهوری به دلیل اجرا نشدن قانون هوای پاک تذکر داده‌اند، اما نتیجه‌ای نداشته است.
حمید رجبی، مربی فولاد، حضور هواداران را عامل برتری تراکتور توصیف کرده است.
معاون بازرگانی شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران ( ایران ایر ) گفت: به دلیل صرفه پایین اقتصادی ، پروازهای این شرکت را به استانبول مدتی لغو کردیم .
خرم‌آباد- پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟
مدافع چپ فولاد خوزستان در فهرست نفرات این تیم مقابل آلومینیوم به دلیل مصدومیت حضور نداشت.
مارکینیوش، کاپیتان پی اس جی، معتقد است که دلیل شکست پی اس جی عدم انسجام تیمی بود و غیبت لیونل مسی و نیمار در آن نقشی نداشت.
سرمربی سابق تیم ملی کشتی فرنگی گفت: از تیم ملی انتظار بیشتری داشتیم ولی به دلیل عدم هماهنگی، برنامه‌ریزی و اولویت قرار دادن قهرمانی تیمی، امتیازات نفرات نادیده گرفته شد و قهرمان نشدیم.
آیت الله هاشم زاده هریسی گفت: این‌که در این دوره اعضای مجلس خبرگان رهبری برخلاف دوره‌های گذشته به دیدار رهبری نرفتند دلیل خاصی نداشت.
برای بسیاری عجیب بود که چرا لوکا مودریچ دوشنبه در مراسم خداحافظی کاسمیرو حضور نداشت ولی حالا دلیل آن مشخص شده است.
هافبک تیم خیبر خرم آباد معتقد است که تیمش مقابل پرسپولیس به گونه ای کار کرد که هیچ شباهتی به یک تیم لیگ یکی نداشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ