شیخ دیاباته احتمالا از هفته هفتم تبدیل به چهره موردنظر یحیی گل‌محمدی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت:نمایندگان اعضای کمیسیون تلفیق در جلسه عصر امروز برسهم ۴ درصدی قوه قضائیه از منابع بودجه عمومی اعم از منابع اختصاصی و منابع عمومی تاکید کردند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق برنامه هفتم توسعه گفت: طبق مصوبه این کمیسیون، ایجاد هر گونه درآمد اختصاصی برای دستگاه های اجرایی ممنوع شد.
روزنامه آلمانی آبندزایتونگ در خبری اختصاصی مدعی شد در ساعت‌های گذشته خبر عجیبی از طرف تاتنهام به بایرن مونیخ ارسال شده است: هری کین فروشی نیست!
مصطفی سلیمانی ادعای مطرح شده در مصاحبه اختصاصی با "ورزش سه" را در برنامه فوتبال برتر نیز تکرار کرد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
معاون گردشگری گفت: لایحه برنامه هفتم توسعه پنج ساله ویژه بازه زمانی ۱۴۰۲ تا ۱۴۰۶ به عنوان سند بالادستی کشور با دارا بودن بخش‌های مجزای تخصصی، نگاه ویژه‌ای به صنعت گردشگری دارد.
مادر کیلیان امباپه وارد دنیای ایجنت‌های فوتبال شده و یک شرکت راه انداخته که به طور اختصاصی در این زمینه فعال است.
کادر فنی تیم ملی ایران برنامه ویژه‌ای را برای بازیکنانی که وظایف باشگاهی‌شان به پایان رسیده، تدارک دیده است.
گفتند قبل از شما احمدی نژاد اینجا بود و اصرار داشت که از فرودگاه امام خمینی به جمکران جاده‌ای ساخته شود. گفتم اتوبان قم که هست. گفت نمی‌شود. اگر امام زمان ظهور کنند، پشت ترافیک می‌مانند. ​​​​​​​کتاب سال‌های آخر، غلامعلی رجایی. صفحه ۱۸۷
معاون منابع و مصارف صندوق توسعه ملی با تاکید بر ایجاد بانک اختصاصی برای صندوق گفت:این پیشنهاد درقانون برنامه هفتم توسعه عنوان شده که یکی ازبانک های توسعه ای به عنوان بانک رابط صندوق عمل کند.
رئیس کل دادگستری تهران از برنامه ریزی برای برگزاری مستمر دیدار مسئولان قضایی و اجرایی استان با کارآفرینان، در سال حمایت از تولید و مهار تورم با نگاه تخصصی و رفع مشکلات خبرداد.
اجرای این برنامه توسط محمدحسین میثاقی با حضور کارشناسان پیشکسوت فوتبال و داوری با تولید و پخش آیتم‌های مختلفی در استودیوی اختصاصی «فوتبال برتر» همراه خواهد بود.
نام ساکت الهامی به عنوان یکی از 7 گزینه داخلی برای هدایت تیم ملی مطرح شده است.
عضو کمیسیون برنامه بودجه و محاسبات مجلس اظهار داشت: در بخش منابع ۷۰۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های مالیاتی و حدود ۲۵۰ هزار میلیارد تومان از محل درآمد‌های اختصاصی دولت منابع درآمدی پیش‌بینی شده است.
سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جلسه ای را با حضور حسن یزدانی و حمید سوریان درباره بررسی باخت مقابل دیوید تیلور و برنامه ریزی برای حضور این کشتی گیر در تورنمنت کرواسی برگزار کرد.
شیخ دیاباته به دلیل مصدومیت از ناحیه چهار سر ران باید برنامه اختصاصی خود را دنبال کند.
آخرین بازی تدارکاتی پشت درهای بسته اصلی‌ترین برنامه کارلوس کی‌روش قبل از جام جهانی بود؛ هرچند ترکیب او مشخص شد!
رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: اعتبار ۷ هزار میلیارد تومانی جداگانه‌ای برای افزایش فوق‌العاده ویژه احکام حقوقی کارکنان دولت در قانون ترمیم حقوق‌ها پیش‌بینی شده است.
معاون رئیس جمهور و رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: فرزندان شهدا و جانبازان طبق قانون برنامه ششم توسعه باید استخدام شوند.
مدافع چپ تیم ملی از امروز تمریناتش را شروع کرد اما فعلا جایی در تمرینات گروهی ندارد.
سعید چلندری درباره انتشار اخباری مبنی بر انجام پرواز‌های خارج از برنامه برای خروج عده‌ای خاص از کشور اظهار داشت: تا به این لحظه هیچ پرواز اختصاصی از فرودگاه امام انجام نشده.
مهاجم تازه وارد پرسپولیس تمرینات اختصاصی بدنسازی را پشت سر خواهد گذاشت.
بنا بر اعلام سازمان سنجش آموزش کشور، معرفی شدگان چندبرابر ظرفیت میبایست قبل از مراجعه به موسسه ذیربط، برای اطلاع از برنامه زمانی و مکان، مدارک مورد نیاز و شرایط عمومی و اختصاصی جهت انجام مراحل مصاحبه، معاینه و یا سایر مراحل گزینش حتماً به درگاه اطلاع‌رسانی موسسه یا ارگان معرفی شده محل مصاحبه نیز مراجعه نمایند.
یک مقام وزارت بهداشت گفت: میزان بروز سرطان طی دو دهه آینده افزایش می‌یابد که این امر هم مربوط به نوع خاصی از سرطان نیست و علت اصلی آن افزایش نسبت جمعیت سالمندی است اما، در مورد برخی سرطان‌ها عامل خطر اختصاصی وجود دارد. مثلا در مورد سرطان دهانه رحم یک عامل خطر اختصاصی مانند HPV با انواع خوش خیم و بدخیم وجود دارد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ