بیرانوند در سطح جوانان بسیار خوب درخشید و امتیازاتی که کسب کرد باعث تعجب و استقبال مسئولان برگزاری مسابقات، کنفدراسیون آسیا و به خصوص شیخ سلمان شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی بسکتبال زنان ایران به نیمه نهایی مسابقات کاپ آسیا صعود کرد.
یک مقبره عجیب در مکزیک با حدود ۱۶۰۰ سال قدمت باستان‌شناسان را شگفت‌زده کرد. این مقبره در بقایای شهر تاریخی زاکاتکاس در دل جنگل‌های بارانی مکزیک که پروژه کاوش در آن از دهه ۵۰ میلادی آغاز شده، کشف شد.
یک تیم کوچک از جزایر فارو توانست با حذف قهرمان مجارستان به دور بعدی مقدماتی لیگ قهرمانان صعود کند.
ب طبق پژوهش‌های آماری جدید در انگلیس، همزمان با سایه سنگین تورم معیشتی، منابع دولتی جهش سقف میانگین بیکاری از ۳.۸ درصد به ۴ درصد در پایان ماه می سال جاری را نگران‌کننده توصیف کردند.
مرد شماره پنج تنیس جهان با پذیرش شکست برابر رقیب شیلیایی از دور رقابت های تنیس هاله آلمان کنار رفت.
ایلنا ریباکینا با قبول شکست برابر دونا وکیچ از دور رقابت‌های تنیس برلین کنار رفت.
تیم رسانه ورزش با حضور عادل فردوسی‌پور در یزد دیدار خیرخواهانه‌ای با تیم پیشکسوتان یزد برگزار می‌کند.
روزنامه عکاظ مدعی شد که رئیس باشگاه الاهلی عربستان تا ساعاتی دیگر با ژوزه مورینیو دیدار می‌کند.
تیم دوبل نوشاد و نیما عالمیان با غلبه بر تیم قدرتمند آلمان و ثبت نخستین شگفتی مسابقات قهرمانی جهان به جمع ١٦ تیم برتر صعود کرد.
نابغه ۲۰ ساله تنیس جهان در دومین دیدار خود در رقابت‌های مسترز رم مقابل حریف نه چندان مطرح خود از مجارستان تن به شکست داد.
دانشمندان گزارش دادند که درست مانند انسان‌ها، میمون‌ها نیز قادر به مشورت پیچیده و تصمیم‌گیری دقیق هستند. به طور خاص، برای اولین بار، این مطالعه نشان می‌دهد که میمون‌ها می‌توانند عمیقاً در مورد یک مشکل فکر کنند و عوامل مختلفی مانند هزینه‌ها، پیامد‌ها و محدودیت‌ها را در نظر بگیرند و در نهایت به یک نتیجه مطلوب برسند.
الوحده در مرحله نیمه نهایی جام حذفی با نتیجه یک بر صفر میزبان خود، النصر را شکست داد و به شگفتی بزرگی دست یافت.
شگفتی تیم لژیونر ایرانی با شکست غول اروپا
پروجا در چارچوب دیدار نیمه نهایی کاپیتال یا مقابل پیاچنزا شکست خورد.
برجستگی‌های خورشیدی متشکل از هیدروژن و هلیوم هستند و با خارج شدن از جو خورشید، پلاسما آزاد می‌کنند. درحالی‌که در مورد علت این پدیده سردرگمی‌هایی وجود دارد، اما می‌تواند مربوط به معکوس شدن میدان مغناطیسی خورشید باشد.
مربی سابق تیم فوتبال تراکتور تبریز گفت: انجام کاری که بعضی از بازیکنان ایران قبل از مسابقات انجام می‌دهند در روسیه غیر قابل تصور است!
تیم های پاس گرگان و سایپا در این هفته از لیگ برتر والیبال به پیروزی رسیدند.
هفته نخست دور برگشت مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های برتر مردان ایران روز یکشنبه یازدهم دی‌ماه با هفت دیدار در شهرهای مشهد، مریوان، رامسر، سیرجان، اردکان، تهران و ارومیه پیگیری شد.
در نبرد نفس‌گیر مراکش و اسپانیا در مرحله یک‌هشتم نهایی جام‌جهانی ۲۰۲۲، مراکش در ضربات پنالتی با شکست اسپانیا راهی مرحله بعد شد.
در گروه F جام‌جهانی ۲۰۲۲ قطر شگفتی بزرگ رقم خورد و مراکش صدرنشین شد تا کرواسی دوم شود و بلژیک خیلی زود از دور رقابت‌ها کنار برود.
آلفونسو دیویس، ستاره اصلی کانادا، در دیدار امشب این تیم مقابل بلژیک یک پنالتی زودهنگام را از دست داد.
کشتی World Europa دارای یک سرسره مارپیچ ۱۱ طبقه، هفت استخر، یک پارک آبی با فناوری مجازی به علاوه ۱۳ مکان غذاخوری است. هنگام قدم زدن تصاویر دلفین‌های باشکوهی در حال شنا کردن بالای سرتان روی یک صفحه ال‌ای دی ۳۲۵ متر مربعی دیده می‌شوند و حسی شبیه حس واقعی بودن شنای دلفین‌ها را منتقل می‌کنند.
میزبانی هفتمین دوره رقابت های جام جهانی، باری دیگر به یک کشور آمریکایی رسید و شیلی به عنوان میزبان این رقابت ها انتخاب شد.
راه یاب ملل مریوان بر خلاف پیش بینی ها موفق به شکست شهداب یزد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ