لژیونرها برای بازی با اروگوئه و سنگال در تهران به تمرینات تیم ملی ملحق نخواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امیر عابدزاده بسیار دورتر از روز حماسی‌ای قرار گرفته، که در کنار پدرش در ورزشگاه آزادی تمام چشم‌ها را به خود معطوف کرده بود.
سرمربی سابق تیم ملی ایران، حالا در آستانه پذیرش سمتی هیجان انگیز در کشورش یعنی کرواسی قرار گرفته است.
نگاهی گذرا به اتفاقات پیرامونی تیم ملی فوتبال ایران نشان از حاشیه های فراوان تیمی دارد که قرار بود در جام جهانی ۲۰۲۲ بدرخشد اما اسیر همین حاشیه ها شد.
بعد از بازگشت تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی که با هدایت کارلوس کی‌روش با قرار گرفتن در رتبه سوم گروهش نتوانست به مرحله حذفی برود، مهدی محمدنبی، مدیر تیم ملی و مارکار آقاجانیان، دستیار کی‌روش روز گذشته صحبت‌هایی را درباره وضعیت تیم ملی در دوره مربیگری اسکوچیچ بیان کردند که این سرمربی کروات در پستی که در اینستاگرام و فیس‌بوک منتشر کرده بود، به آن‌ها پاسخ داد.
حضور یکی از هواداران ایران با پیراهنی با تصویر دراگان اسکوچیچ در جام جهانی مورد توجه قرار گرفته است.
باشگاه رییکا کرواسی بعد از کسب نتایج ضعیف با «سرسه کوسمی»، این سرمربی ایتالیایی را از کار برکنار کرد. رییکا بعد از ۱۷ هفته، تنها ۱۵ امتیاز کسب کرده و در جایگاه هشتم لیگ ۱۰ تیمی کرواسی قرار دارد.
سرمربی تیم ملی ایران زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.
سرمربی تیم ملی ایران زودتر از برنامه قبلی قرار است شاگردان خود را به اردوی جام جهانی ۲۰۲۲ ببرد.
عزت‌اللهی: این چه شیطنت‌هایی است که انجام شده و واقعا برایم عجیب است. من قرار بود خودم در آن جلسه باشم، اما چون مصاحبه داشتم نشد بروم، ولی خروجی جلسه هیچ بحثی در مورد تغییر سرمربی نبود و فقط دغدغه برگزاری اردو، پاداش و تدارکات مناسب وجود داشت.
در شرایطی که قرار است کارلوس کی‌روش فردا برای آغاز تمرینات تیم ملی وارد تهران شود، فدراسیون فوتبال تاکنون برای فسخ قرارداد و پرداخت مطالبات سرمربی سابق تیم ملی با وی به توافق قطعی نرسیده است.
کارشناس فوتبال ایران بازگشت کارلوس کی روش به نیمکت تیم ملی فوتبال را غیر قابل قبول توصیف کرد و گفت: اگر قرار بود این مربی کمکی به تیم ملی و فوتبال ایران کند در هشت سال انجام داده بود.
سرمربی کروات برای تعیین و تکلیف مالی قراردادش به فدراسیون مراجعه کرد و قرار است همه چیز هفته آینده مشخص شود.
صبح فردا اولین جلسه هیات‌رئیسه فدراسیون فوتبال با حضور اعضای جدید قرار است برگزار شود و احتمال دارد این جلسه خروجی‌های مهمی داشته باشد.
مهدی محمدنبی در مراسم رونمایی از کاپ جام جهانی در واکنش به این سؤال که آیا دراگان اسکوچیچ را در جام جهانی قطر می‌بینیم یا نه، اظهار داشت: مگر قرار است او را نبینیم؟
نایب رئیس جدید فدراسیون فوتبال گفت: مگر قرار است دراگان اسکوچیچ را در جام جهانی نبینیم؟
با انتخاب مهدی تاج به عنوان رئیس جدید فدراسیون فوتبال، وضعیت نیمکت تیم ملی ایران در آستانه جام جهانی 2022 قطر بازهم در ابهام قرار گرفت.
بازیکن تیم فوتبال الاهلی قطر می‌گوید باید فضای آرامش پیرامون تیم ملی در فاصله کوتاه تا جام جهانی ایجاد شود.
شاگردان دراگان اسکوچیچ در یکی از مسابقات تدارکاتی فیفادی پیش رو مقابل سنگال قرار خواهند گرفت.
در روز‌هایی که اسکوچیچ و دستیارانش برای تماشای بازی بازیکنان مختلف به کشور‌ها و شهر‌های متعددی سفر می‌کنند، امید ابراهیمی نیز یکی از بازیکنانی است که مورد توجه کادرفنی تیم ملی قرار گرفته است.
دو ستاره ایرانی کایسری اسپور در ترکیب اصلی این تیم برای مسابقه با باشاک شهیر قرار دارند.
رگبار رعدوبرق و وزش باد شدید در ۹ استان کشور
هر امکانی وجود دارد و منافع ملی در این زمینه تعیین کننده است. اسکوچیچ با ما قرار داد دارد، اما باز هم می‌گویم بالاتر از تیم ملی هیچ آدمی نیست.
گفته می‌شود امروز یا فردا، خبر رسمی قطع همکاری با دراگان اسکوچیچ منتشر خواهد شد و بلافاصله گزینه‌های داخلی با حمایت مجلس در مقابل گزینه خارجی مدنظر وزارت ورزش، روی میز قرار می‌گیرند. برخی اعضای هیات رئیسه هم دنبال ابقای اسکو هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ