نماینده روسیه در سازمان های بین المللی مستقر در وین به بیانیه تروئیکای اروپایی علیه ایران واکنش نشان داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی ریاست جمهوری روسیه می‌گوید بیانیه مشترکی در خصوص اوکراین پس از مذاکرات روسیه و کشورهای آفریقایی صادر می‌شود.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
نخستین نشست سران شورای همکاری خلیج فارس و کشورهای آسیای میانه در جده برگزار شد و در پایان بیانیه ای صادر شد.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کس تعارف ندارد.
تبریز-امام جمعه تبریز گفت: صدور بیانیه مشترک کشورهای شورای همکاری خلیج فارس درباره جزایر سه‌گانه ایران موضوعی تاسف‌بار بود اما ایران در تمامیت ارضی خود با هیچ کسی تعارف ندارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه در واکنش به بیانیه نشست ١۵۶ وزرای خارجه شورای همکاری خلیج فارس ابراز امیدواری کرد کشورهای منطقه با نگاه به آینده چارچوب‌های نوینی را برای همکاری در منطقه بنا نهند.
وزیران خارجه کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بیانیه ای درباره ایران صادر کرده و به تکرار ادعاها درباره جزایر سه گانه ایرانی پرداختند.
آمریکا و کشورهای عربی حاشیه خلیج فارس با صدور بیانیه مشترکی ضمن تأکید بر اهمیت تلاش برای کاهش تنش در منطقه، از تصمیم ایران و عربستان برای احیای روابط دیپلماتیک استقبال کردند.
وزرای دارایی و اقتصاد کشورهای گروه هفت در پایان اجلاس سه روزه در ژاپن، علیه ایران و کره‌شمالی بیانیه‌ای خصمانه صادر کردند.
منابع آگاه به این روزنامه آمریکایی گفتند: چند روز پس از نشست ریاض مقام‌های چینی طرح‌های خود را با ایران به اشتراک گذاشتند. ایران اعلام کرد اگر چین لحن استفاده شده در بیانیه را تلطیف کند، به سمت مذاکرات با ریاض به وساطت پکن حرکت می‌کند.
کاخ الیزه امروز در بیانیه ای از آغاز سفر «ماکرون» به کشورهای آفریقایی از چهارشنبه آینده خبر داد.
سخنگوی وزارت امور خارجه با رد مطالب مندرج در بیانیه سومین نشست کارگروه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس درباره جمهوری اسلامی ایران، صدور چنین بیانیه‌هایی را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه‌انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس در بیانیه‌ مشترک خود به تکرار ادعاها علیه ایران پرداختند.
سخنگوی وزارت امور خارجه بیانیه مشترک آمریکا و شورای همکاری خلیج فارس را در راستای راهبرد دیرینه رژیم آمریکا در تفرقه انگیزی بین کشورهای منطقه دانست.
شرکت کنندگان در راهپیمایی صنعا علیه اقدام موهن سوئد در بیانیه پایانی خود جنایت به آتش کشیدن قرآن کریم را به شدت محکوم کرده و آن را ادامه اقدامات خصمانه علیه اسلام برشمردند.
ستاد حقوق بشر ایران در واکنش به بیانیه مداخله جویانه وزرای خارجه آمریکا و هشت کشور دیگر بیانیه ای منتشر کرده و مداخله جویی کشورهای ناقض حقوق زن در امور داخلی ایران را طنزی تلخ دانست.
یک عضو حزب موتلفه اسلامی بیانیه ضدایرانی چین و کشورهای عربی را غیردوستانه، غیرمنصفانه و خلاف انتظار برشمرد.
شورای امنیت ملی روسیه از مذاکره نیکلای پاتروشف و علی شمخانی درباره تحولات منطقه، اوکراین و مداخلات امنیتی کشورهای غربی در امور داخلی دو کشور خبر داد.
بیست‌وچهارمین نشست وزیران مجمع کشورهای صادرکننده گاز(جی‌ئی‌سی‌اف) با صدور بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.
وزارت خارجه روسیه امروز در بیانیه ای از ممنوع الورود کردن نمایندگان بیشتری از کشورهای عضو اتحادیه اروپا به این کشور در واکنش به اقدامات غیردوستانه بروکسل خبر داد.
کشورهای عضو سازمان همکاری شانگهای در بیانیه نهایی نشست امروز سران در ازبکستان، خواستار اجرای کامل و موثر برجام شدند.
نقش اسرائیل و لابی‌های ضد برجام در منطقه و در داخل آمریکا در تاثیرگذاری بر طرف‌های مذاکراتی و ترسیم وضعیت کنونی که به توقف مذاکرات و صدور بیانیه سه کشور اروپایی منجر شده است، در شرایط کنونی عیان‌تر از هفته‌ها و ماه‌های گذشته شده است. در تازه‌ترین اظهارنظر، نخست‌‌وزیر اسرائیل با اشاره به تلاش‌های این رژیم برای ممانعت از احیای برجام گفت که تل آویو اطلاعاتی درباره فعالیت‌‌های هسته‌ای ایران به کشورهای اروپایی داده است.
کشورهای آلمان، انگلیس و فرانسه امروز شنبه در بیانیه ای مشترک مدعی شدند که مواضع اخیر جمهوری اسلامی تردیدهای جدی را در مورد قصد این کشور در خصوص بازگشت به توافق هسته ای بوجود آورده است.
کشورهای انگلیس، فرانسه و آلمان با صدور بیانیه ای مشترک مدعی شدند که ایران نباید در مذاکرات خواسته های غیرواقعی مطرح کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ