رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شکل گیری ترافیک معابر پایتخت خبر داد و گفت: بزرگراه نواب دارای بیشترین حجم ترددها هست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس احتمالا یک روز دیگر منفی را ثبت کند اما احتمال افزایش تقاضا در نیمه دوم بازار وجود خواهد شد.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
مربی تیم ملی کاراته بانوان گفت: تیم جوانی داریم که با وجود کم تجربکی، انگیزه بالایی برای موفقیت در مسابقات قهرمانی آسیا دارد.
بایدن از مودی در کاخ سفید استقبال کرد و در نشست خبری مشترک دو کشور، نخست وزیر هند گفت که نظم جهانی جدید در حال شکل گیری است.
ضرب‌المثل مشهور خیاط در کوزه افتاد، یکی از ضرب المثل‌های رایج در زبان فارسی است که داستان شنیدنی دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس‌جمهوری از شکل‌گیری حداقل ۲۰۰ شرکت جدید فناور در حوزه سلامت به کمک شرکت‌های دانش‌بنیان و صاحب نام این حوزه خبر داد.
معاون اجتماعی و فرهنگ ترافیک پلیس گفت: لازم است که از توقف‌های سدمعبری در نزدیک تفرجگاه‌ها یا در معابر داخلی بوستان‌ها خودداری شود که این امر منجر به شکل‌گیری ترافیک سنگین در داخل و معابر مجاور آن‌ها و اتلاف وقت هموطنان نشود.
نخست وزیر چین با بیان اینکه قاره آسیا باید به دور از آشوب و درگیری باقی بماند، تأکید کرد که پکن مخالف شکل گیری جنگ سرد است.
در حال حاضر با توجه به شروع سفر‌های دور دوم ایام نوروز شاهد شکل گیری ترافیک پرحجم در برخی مسیر‌ها هستیم، بر همین اساس برای تسهیل ترافیک مسیر جنوب به شمال ازادراه تهران-شمال و جاده چالوس محدودیت یکطرفه اعمال شده است.
مدیرعامل جمعیت توسعه گران فضای مجازی پاک با بیان اینکه شبکه های اجتماعی بستر شکل گیری تمدن های مجازی هستند، گفت: شبکه های اجتماعی محل تجمیع و اجتماع مردم در فضای مجازی است.
وزیر کشور با بیان اینکه اقتصاد پنهان تبعات زیادی دارد گفت: این اقتصاد باعث تخریب های فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی می شود.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش بنیان رئیس جمهور گفت:شکل گیری غول های فناوری در صنعت پتروشیمی راهکاری موثر برای ارتقای ارزش افزوده این صنعت است.
دبیرکل جمعیت هلال احمر بر تقویت و شکل گیری تیم‌های تخصصی امدادی تأکید کرد.
پایگاه خبری شبکه المیادین در تحلیلی خود درباره سخنان اخیر مقام معظم رهبری به روند تحولاتی که منجر به تضعیف آمریکا و غرب شده، اشاره کرد و نوشت که نظم نوین جهانی در حال شکل گیری است.
دبیرکل حزب کارگزاران نوشت: نتیجه این بی‌تدبیری‌ها این میشود که رهبری به عنوان نهاد ناظر و شمایل وحدت جامعه وقتی مجبور باشند از جایگاه خود هزینه کنند، همه کشور ضرر میکند. به راستی چرا ارگان‌ها و نهادها و سازمان‌ها این چنین کم عمق و هزینه‌ســاز در عرصه سیاسی و اجتماعی رفتار میکنند؟ مجلس و دولت و ائمه جمعه و صاحبان تریبون و ساکنان نهادهای‌قدرت باید جوابگوی این وضع باشند. از ما گفتن و از آنها نشنیدن.
شیمیدانان اخیراً موفق به کشف فرآیندی شدند که می‌تواند پاسخی قانع کننده به چگونگی شکل گیری حیات ارائه دهد.
وزیر امور خارجه بلاروس ضمن تأکید بر ضرورت شکل گیری جهان چند قطبی گفت که بحران اوکراین از طریق مذاکره قابل حل و فصل است.
کارشناس مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ وضعیت ترافیکی روز اول مدارس رادتشریح کرد و گفت: ترافیک در حال شکل گیری و به سمت مرکز شهر در حال حرکت است.
ستاره شناسان با استفاده از یک تکنیک جدید توانستند شواهدی از سیاره کودک در حال شکل گیری را کشف کنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ ضمن اعلام اینکه ترافیک در تهران در حال شکل گیری و حرکت به سمت مرکز شهر است، گفت: بزرگراه های نواب، حکیم و همت دارای بیشترین حجم ترددها هستند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ از شکل گیری ترافیک معابر پایتخت خبر داد و گفت: بزرگراه نواب دارای بیشترین حجم ترددها هست.
با در نظر گرفتن اهمیت حوزه ژئوکالچر و قدرت نرم در مناسبات جهانی می‌توان پیاده‌روی اربعین را فرصتی طلایی برای ایجاد جریان فرهنگی و شکل‌دهی به گروه‌های مقاومت در جغرافیای جهان اسلام دانست.
معاون عملیات پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح شنبه ۱۲ شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
ساخته تماشایی مارتین اسکورسیزی در کنار تصویر خشنی از نیویورک قرن نوزدهم، به فلش‌بک به ارجاعات تاریخی، نشان می‌دهد آمریکا حتی در متمدنانه‌ترین شهرهایش در کف خیابان شکل گرفته و با چه توحش به نقطه کنونی سوق یافته است؛ تصویری گیرا که خلقش از استادی به جز اسکورسیزی برنمی‌آمد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ