شیمیدانان اخیراً موفق به کشف فرآیندی شدند که می‌تواند پاسخی قانع کننده به چگونگی شکل گیری حیات ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس با نظر یحیی گل محمدی برای حضور دوباره در نقل و انتقالات تابستانی منتظر پاسخ سازمان لیگ است.
کای هاورتز، خرید جدید آرسنال، به هواداران تیم سابقش چلسی که او را به دلیل نمایش ضعیفی که در یک چالش شوت و ضربه والی داشت مسخره کرده بودند پاسخ داد.
خیرونا از پیراهن دوم جدید خود رونمایی کرد و در تصاویر منتشر شده، اوریول رومئو، بازیکن مدنظر بارسا، حضوری چشمگیر دارد.
در فرانسه همه، از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
در فرانسه همه از جمله رئیس فدراسیون فوتبال، دوست دارند کیلیان امباپه ماندنی شود و در پی اس جی به فوتبالش ادامه دهد.
سران چلسی جدیدترین پیشنهاد منچستر برای به خدمت گرفتن میسون مونت را نیز رد کردند.
یحیی حالا پاسخ مبهم به سوالات جدایی نمی‌دهد، او صراحتا می‌گوید اگر شرایط خوب نباشد، بعد از دبل قهرمانی از پرسپولیس میرود...
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
رئیس مجلس در واکنش به درخواست نماینده تهران تاکید کرد: در این موضوع درنگ نخواهم کرد و با هر متخلفی که بخواهد آبروی مجلس را ببرد و با تهمت این بحث را پیگیری کند، برخورد می‌کنم و به این موضوع رسیدگی می‌کنم. خواهش می‌کنم این موضوعات را به حاشیه نبرید.
یک سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت: ما دائماً با متحدان و شرکای خود از جمله سه کشور اروپایی طرف مذاکرات در تماس هستیم، اما قرار نیست به جزئیات مکالمات دیپلماتیک بپردازیم یا به شایعاتی که بسیاری از آن‌ها به سادگی دروغ هستند پاسخ دهیم.
دانشمند هلندی در پاسخ به سوال یکی از توییت‌ها درباره اینکه انتظار می‌رود زلزله‌ای جدیدی استانبول، بزرگترین شهر ترکیه را بلرزاند، پاسخ داد: «تعیین بازه زمانی زلزله بسیار سخت است، اما امیدوارم بتوانیم قادر به تعیین زمان زلزله قبل از وقوع آن باشیم».
ناصر کنعانی روز یکشنبه همچنین افزود: طرح رسانه‌ای تفسیرهای غیرحقوقی از این حادثه، اقدامی سازنده در مسیر پیگیری حقوقی و قضایی پرونده نیست.
پرتاب برف به سوی بازیکنان و شعارهای تند علیه آنها، کابوس امشب یحیی گل‌محمدی را تکمیل کرد.
وزیر امور خارجه کشورمان در پاسخ به تماس تلفنی وزیر امور خارجه ایرلند از آمادگی ایران برای برگزاری دور جدید رایزنی‌های سیاسی میان دو کشور خبر داد.
پاسخ‌های جرارد پیکه به آهنگ جدید همسر سابقش شکیرا ادامه دارد. او امروز با یک اتوموبیل توینگو به دفتر تورنمنت کینگزلیگ وارد شد تا طعنه جدیدی به شکیرا زده باشد.
مدیرعامل استقلال ملاثانی در مورد جدایی ابراهیم اشکش و آینده این تیم توضیحاتی ارائه کرد.
شرکت نایک از تبلیغ جدید خود به مناسبت جام جهانی رونمایی کرد که تعدادی از ستاره‌های بزرگ دنیای فوتبال در آن حضور دارند.
اونای امری، سرمربی جدید استون ویلا، مدعی شد به دنبال یک چالش جدید بوده است.
مدیرعامل واتس‌اپ در توییت جدید خود نوشت: برخلاف واتس‌اپ، تلگرام به‌طور پیش‌فرض از قابلیت رمزگذاری سرتاسری پشتیبانی نمی‌کند و هیچ راهی برای فعال کردن آن در گروه‌ها وجود ندارد. این یعنی تلگرام یک کپی از پیام‌ها شما نگه می‌دارد و این موضوع باعث نگرانی من می‌شود.
منطقی‌ترین شیوه‌ای که منافع کشور و امنیت و ثبات جامعه را در این شرایط تضمین می‌کند، پاسخ یک‌طرفه دولت به مطالبات این نسل است. آن‌ها ماه را طلب نمی‌کنند، فقط خواستار حفظ حریم خود از تعرض نیروی معتقد به قالب‌سازی‌اند.
سخنگوی وزارت خارجه چین فروش تسلیحات نظامی جدید از سوی آمریکا به تایوان را نقض اصل چین واحد از سوی دولت واشنگتن ارزیابی کرد.
سرپرست پایگاه اطلاعات رفاهی ایرانیان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی آخرین آمار از وضعیت یارانه نقدی، مشمولان جدید و جدیدترین سازوکارهای دهک بندی درآمدی خانوار را اعلام کرد.
در این مطلب ۵ معمای جالب برای شما آماده کرده ایم. سعی کنید این مسائل را بدون نگاه کردن به پاسخ آن‌ها حل کنید.
اولیانوف گفت: توپ اکنون در زمین دولت آمریکاست و ایران پیشنهاد کرده است که در جریان اصلاح پیش‌نویس احیای توافق هسته‌ای، تضمین‌های مربوط به حفظ توافق در آینده تقویت شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ