یکی از عجیب ترین اتفاقات در مراسم گالا مربوط به انتخاب بهترین باشگاه سال بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نمایش خوب اتحاد کلبا مانع از شکست این تیم مقابل شارجه پرستاره نشد.
یکی از سورپرایز لیگ ملت‌ها انتخاب ارزشمندترین بازیکن مسابقات بود.
بازیکنی که بر خلاف تمام مدارک رسمی و ارائه شده و حتی تست تراکم استخوان غیرمجاز تشخیص داده شده بود و به واسطه حضورش در بازی های استقلال از این تیم امتیاز کم شده بود، به تیم ملی نونهالان ایران دعوت شد.
یکی از خائنانه‌ترین جنبه‌های درخت مانچینیل درخت مرگ، میوه فریبنده آن است. این میوه‌ها که شبیه سیب‌های سبز کوچک هستند، رهگذران ناآگاه را جذب می‌کنند، غافل از خطری که در درون وجود دارد. مصرف میوه مانچینیل می‌تواند منجر به درد طاقت فرسا، احساس سوزش، استفراغ و عوارض بالقوه تهدید کننده زندگی شود.
محمد رییس‌زاده، دیروز و در حاشیه نشست خبری خود با خبرنگاران، در ادامه این پاسخ گفت: «افت کیفیت آموزش پزشکی و به دنبال آن، افت استاندارد خدمات پزشکی، بسیار خطرناک است چون سلامت مردم آسیب می‌بیند. در حوزه سلامت، مفهوم بسیار مهمی با عنوان ایمنی بیمار مطرح است.
سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست سنگین این تیم برابر تراکتور صحبت های تندی در کنفرانس خبری به زبان آورد.
وی درباره تعداد چادر‌های برپا شده در مناطق زلزله زده خوی نیز گفت: بیش از ۴۴ هزار چادر را استفاده کردیم و هر خانواده تقریب یک چادر گرفته است. ما در واقع چهار برابر خانه‌های آسیب دیده اسکان اضطراری دادیم و چادر توزیع کردیم. چرا که پس لرزه‌ها باعث شد که این مردم آسیب پذیر باشند و بترسند از اینکه به خانه برود. حق هم داشتند و ما تکلیف داریم که این عزیزان را اسکان دهیم. اسم این فرآیند اسکان اضطراری است، مرحله بعد آن اسکان موقت است و بعد هم می‌شود اسکان دائم.
گلر آینده‌دار استقلال بعد از یک نیمه استثنایی مقابل سپاهان، نیمه دوم تلخی در ورزشگاه سرد نقش جهان پشت سر گذاشت.
مدافع استقلال می گوید شرایط من اکنون خوب نیست و در این روزهای سخت، کمترین اولویت زندگی من فوتبال است.
رئیس فدراسیون فوتبال اعلام کرد شکایت از افراد توهین کننده به فوتبالی‌ها را تا آخر پیگیری می‌کند.
هادی طحان نظیف در نشست خبری: قانون اساسی ما حق اعتراض را به رسمیت شناخته ولی آنچه در هفته های اخیر اتفاق افتاد فراتر از اعتراض در حد متعارف بود.
شاهین توکلی معتقد است مس رفسنجان تا در هشت هفته نتایج خوبی نگرفته و کمترین حق این تیم صدرنشینی است.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به اتفاقاتی که در جریان دیدار برابر مهرام برای تیمش رقم خورد، گفت: در حق تیم و شاگردانم اجحاف شد اما از دفاع کردن هم قاصرم.
سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن با اشاره به اتفاقاتی که در جریان دیدار برابر مهرام برای تیمش رقم خورد، گفت: در حق تیم و شاگردانم اجحاف شد اما از دفاع کردن هم قاصرم.
سرمربی تیم ملی فوتسال ایران بعد از صعود تیمش به تورنمنت 6 جانبه تایلند، گفت: به بازیکنانم ایمان دارم ولی در کویت (مسابقات قهرمانی آسیا) حق باختن نداریم.
سرمربی سپاهان می‌گوید تیم او مشکل عاطفی ندارد که با حضور مربی ایرانی حل کند.
هافبک پرسپولیس می‌گوید امروز روز خوبی بوده چراکه تیمش بدون گل خورده برده و البته بازی با حضور بانوان و آقایان برگزار شده است.
نشست خبری سخنگوی قوه قضائیه ، از صدور حکم متهمان حادثه متروپل خبر داد.
رئیس جمهور در نشست خبری گفت: بارها اعلام کردیم سلاح هسته‌ای در دکترین ما جایی ندارد. رژیم صهیونیستی از اول نمی‌خواست ایران به دانش هسته‌ای دست پیدا کند.
گروهی از قانونگذاران آمریکایی نسخه اصلاح شده لایحه ای را ارائه کردند که هدف آن تسهیل مذاکره رسانه های خبری با پلتفرم هایی مانند گوگل و فیس بوک است.
مدافع نفت مسجدسلیمان معتقد است روند بردهای تیمش در این فصل ادامه پیدا می‌کند و جایگاه خوبی به دست می‌آورند.
لژیونر ایرانی پالما امیدوار است همراه با حسین طیبی بتوانند نمایش خوبی در این تیم داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند.
لژیونر ایرانی پالما امیدوار است همراه با حسین طیبی بتوانند نمایش خوبی در این تیم داشته باشند و برای قهرمانی بجنگند.
سخنگوی وزارت امور خارجه در نشست خبری گفت: در ماجرای حمله به سلمان رشدی، هیچکس را غیر از حامیان او شایسته سرزنش نمی‌دانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ