کمیته انضباطی امروز با صدور حکمی ریکاردو ساپینتو را 4 جلسه محروم و 10 درصد از قراردادش را جریمه کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آنچه مدیرعامل محترم باشگاه پرسپولیس درباره حق پخش تلویزیونی، تبلیغات محیطی، هزینه سنگین اجاره بهای ورزشگاه، نبرد نابرابر با تیم های صنعتی گفته، به حق و منطقی است و درد مشترک استقلال و پرسپولیس محسوب می شود
عارف رستمی گزینه نخست پاکو خمس برای حضور در خط حمله است.
منابع خبری از حمله پهپادی دوباره علیه پایتخت روسیه خبر داده‌اند.
منابع خبری از حمله پهپهادی دوباره علیه پایتخت روسیه خبر داده‌اند.
باشگاه منچسترسیتی از لیگ برتر انگلیس شکایت کرد و مدعی شد نماینده حقوقی لیگ که ادعانامه‌ای علیه سیتی درباره نقض قوانین فیرپلی مالی تنظیم کرده هوادار آرسنال است.
باشگاه اسپانیول درباره اتفاقات روز یکشنبه در ورزشگاه خانگی‌اش و هجوم هواداران برای درگیری با بازیکنان بارسلونا بیانیه‌ای رسمی منتشر کرد.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
رئیس باشگاه پورتو درباره تمارض بازیکنان در پرتغال صحبت‌هایی را بر زبان آورد که حمله هواداران پرتغالی را به مهدی طارمی مهاجم ایرانی پورتو به دنبال داشت.
پیشکسوت باشگاه استقلال با طرح این پرسش که «اگر من از استقلال انتقاد نکنم این تیم قهرمان خواهد شد؟»، به آنهایی که منتقد مواضع او علیه آبی‌پوشان هستند، پاسخ داد.
رئیس باشگاه بارسلونا بار دیگر به باشگاه رئال مادرید و نیز لالیگا تاخت و گفت که شکایت آنها از روی حسادت و برای لکه‌دار کردن اعتبار بارسلوناست.
روزنامه جوان در مطلبی جدید علی کریمی را دروغگو و سلطنت طلب خوانده است.
باشگاه رئال مادرید بعد از اقدام تهدیدآمیز گروهی از هواداران اتلتیکو مادرید که وینیسیوس جونیور را هدف گرفته بود بیانیه شدیداللحنی صادر کرد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
اظهارنظر اخیر فرهاد مشیری مالک ایرانی باشگاه اورتون درباره احتمال اخراج «فرانک لمپارد» سرمربی این تیم به سوژه‌ای برای انتقاد دو اسطوره اورتون تبدیل شد.
امیرحسین حاجی‌نصیری، جانباز مدافع‌ حرم، پس از واکنش‌های تند به صحبت‌های اخیرش در شبکه افق، طی سخنرانی تازه‌ای بر صحبت‌های قبلی خود تاکید کرد.
روزنامه همشهری وابسته به شهرداری تهران برای چندمین بار متنی علیه علی دایی منتشر کرده است.
روزنامه همشهری در تازه‌ترین شماره‌اش از درخواست علی دایی برای آزادی معترضانی که زندانی شده‌اند انتقاد کرده است.
ادعاها درباره احتمال انتقال کریستیانو رونالدو به باشگاه عربستانی النصر با واکنش‌های زیادی همراه بوده است.
رئیس جمهور اوکراین مدعی شد که روسیه در نبردهای شرق این کشور خسارات های زیادی را محتمل شده است.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، بار دیگر نارضایتی‌اش از برگزاری جام جهانی 2022 در وسط فصل را اعلام کرد.
روز گذشته نیز افرادی قصد حمله به مقبره شهدای دانشگاه را داشتند و صحنه‌هایی زشت رقم خورد. امروز هم همان افراد دانشگاه را با باشگاه مشت‌زنی اشتباه گرفتند و حملات به دانشجویان شرکت کننده در مراسم شهدا را آغاز کردند‌.
رسانه‌های محلی اوکراین امروز(یکشنبه) از به صدا درآمدن دوباره آژیر حمله هوایی در سراسر این کشور خبر دادند.
باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای نسبت به صحبت‌های خداداد افشاریان رییس کمیته داوران موضع گرفت.
داروین نونیز، ستاره جدید خط حمله لیورپول، در مصاحبه‌ای با وبسایت باشگاه درباره شرایط تیم و اهدافش در فصل آینده توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ