معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان با بیان اینکه بانک مرکزی خواستار مستثنی شدن پرداخت وام فرزندآوری به مردان مشروط به استعلام وضعیت خدمت شده است، گفت: ولی سازمان نظام وظیفه هنوز پاسخی نداده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از 13 هزار فقره وام ازدواج و 7817 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از ۱۳ هزار فقره وام ازدواج و ۷۸۱۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
پرداخت وام قرض‌الحسنه فرزندآوری هم‌چنان در بانک آینده ادامه دارد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۶۵۸ فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و 658 فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
پرداخت بیش از 6300 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری در بانک آینده
رئیس گروه تسهیلات قرض الحسنه اداره اعتبارات بانک مرکزی با اعلام جزئیات پرداخت تسهیلات ازدواج و فرزند آوری اعلام کرد: سامانه ثبت نام متقاضیان این تسهیلات پایدار است و مشکلی برای ثبت نام متقاضیان وجود ندارد.
جمعی از نمایندگان مجلس شورای اسلامی در تذکری به وزیر اقتصاد و امور دارایی بر ضرورت پرداخت وام ازدواج و فرزندآوری تاکید کردند.
نمایندگان مجلس شورای اسلامی تصویب کردند تا متقاضیان تسهیلات ازدواج و فرزندآوری بتوانند از حساب یارانه یا سهام عدالت خود به عنوان تضمین پرداخت این تسهیلات استفاده کنند.
مدیر اداره اعتبارات بانک مرکزی اعلام کرد: از ابتدای سال تا ۱۰ بهمن ماه به یک میلیون و ۷۱۰ هزار متقاضی وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن، بیش از ۱۵۰ هزار میلیارد تومان تسهیلات پرداخت شد.
مدیرکل رفاه، تعاون و خدمات اجتماعی شهرداری تهران گفت: وام فرزندآوری به زودی به حساب کارکنانی که از آبان ماه امسال صاحب فرزند شده اند پرداخت می‌شود.
پرداخت بیش از 4.450 میلیارد ریال وام قرض‌الحسنه فرزندآوری از سوی بانک آینده
بر اساس اعلام بانک مرکزی، از ابتدای سال تا روز ۲۴ آذر ماه به یک میلیون و ۵۷۰ هزار متقاضی، وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۳۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شبکه بانکی پرداخت شد.
عضو کمیسیون اجتماعی در خصوص عدم پرداخت وام فرزند آوری به افرادی که کارت پایان خدمت ندارند، بیان کرد: باید به این مسئله توجه داشت که ایران با معضل پیری جمعیت مواجه است.
با توجه به ازدواج بیش از ۱۶۰ هزار نفر و اضافه شدن ۳۲۰ هزار متقاضی، حداقل متقاضی وام ازدواج در سال ۱۴۰۰ و چهارماهه ۱۴۰۱، به بیش از ۵۷۰ هزار نفر خواهد رسید که از این میزان تنها ۱۲۰ هزار نفر وام ازدواج را دریافت کرده‌اند که بسیار میزان کمی به نسبت کل متقاضیان است.
از ابتدای سال جاری تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شد.
​مدیرعامل بانک صادرات ایران گفت: بانک صادرات ایران به منظور تحقق سیاست‌های دولت برای حمایت از طرح جوانی جمعیت در نیمه اول سال ١٤٠١ بیش از ٥٢ هزار فقره وام قرض‌الحسنه فرزندآوری پرداخت کرد.
شبکه بانکی از ابتدای امسال تا ۲۴ شهریور بیش از ۸۶۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
وام فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه ١٤٠١ بوده که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی شد که در سال جاری عملیاتی شده و اقداماتی در این خصوص انجام‌شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون بانک و بیمه وزیر اقتصاد گفت: در دو ماه اول امسال ۳۷۷ هزار میلیارد تومان تسهیلات بانکی پرداخت شد که در مدت مشابه سال قبل این رقم ۲۷۴ هزار میلیارد تومان بوده که امسال با ۳۸ درصد رشد همراه شده است.
معاون اداره اعتبارات بانک مرکزی گفت: پرداخت وام ازدواج امسال در مقایسه با سال گذشته ۳۵ درصد رشد داشته است.
اجرای بخشنامه تعیین وضعیت سربازی برای پرداخت وام فرزندآوری با دستور رییس کل بانک مرکزی متوقف شد.
نقشه‌ای که بی شک واکسیناسیون گسترده و وسیع در شکل گیری آن سهم بسزایی داشته است و تداوم آن هم در گرو تداوم استقبال از واکسیناسیون است که در تزریق دوز سوم، اوضاع مطلوبی ندارد و به همین تناسب، می‌شود حدس زد در دوز چهارم هم خوب پیش نخواهد رفت؛ مگر آنکه مسئولان دست به کار شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ