وام فرزندآوری از جمله تسهیلات تکلیفی دولت در بودجه ١٤٠١ بوده که در راستای اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت طراحی شد که در سال جاری عملیاتی شده و اقداماتی در این خصوص انجام‌شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با اشاره به نقش موثر مرزبانی در مقابله با قاچاق مواد مخدر، بر ضرورت پشتیبانی اطلاعاتی و اجرای عملیات های مشترک تاکید کرد.
تیروئید غده‌ای کوچک در گردن ما است که نقش بسیار مهمی در کنترل عملکرد بدن دارد و اختلال در عملکرد آن می‌تواند سیستم بدن را نیز دچار اختلال کند.
رشت- استاندار گیلان با اشاره به نقش موثر آموزش و پرورش در ترویج فرهنگ عفاف و حجاب گفت: رعایت اصول و مبانی دینی در حکومت اسلامی ضروری است.
مدیرعامل بانک صادرات ایران از برنامه این بانک برای افزایش سرمایه از دو طریق تجدید ارزیابی دارایی‌ها و همچنین سلب حق تقدم سهام در سال 1402 خبر داد و تاکید کرد: بانک صادرات ایران با توان بیشتری نقش مؤثر خود را در خدمت به مردم و اقتصاد کشور ایفا خواهد کرد.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: عملکرد موفق پلیس فرودگاه های کشور در عملیات حج نشانگر مدیریت صحیح و قوی در در بدنه پلیس است.
امید عالیشاه باوجود حضور دیرهنگام در ترکیب پرسپولیس، برای تیمش موثر ظاهر شد.
رییس سابق کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: نقش دولت در ایجاد رضایتمندی عمومی در ملت و اثرگذاری در مشارکت حداکثری، بسیار مهم است و دولت باید در این خصوص قبل از مجلس و شورای نگهبان برنامه‌ریزی کند.
روابط عمومی دادگستری کل استان البرز اعلام کرد: هیچ یک از متهمان (قتل روح الله عجمیان) فقط به صرف دخالت در ضرب و جرح و یا جنایت نسبت به شهید به اعدام محکوم نشدند.
یک کارشناس بانکی با بیان اینکه تقویت طرح‌های تولیدی، اقتصادی و توسعه اشتغال و رونق تولید دانش بنیان در کشور به عنوان یکی از حلقه‌های تامین مالی است، گفت: در همین راستا"بانک ایران زمین" می‌تواند با تدوین برنامه‌های اصولی نقش موثری در اقتصاد ملی داشته باشد.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران از برگزاری جشنواره "عید تا عید" به همت این بانک در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی و با هدف افزایش توان خرید و ارتقای سطح معیشت بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی خبر داد.
تعداد کل شکایات واصله به اداره بازرسی و نظارت بانک گردشگری در 9 ماهه منتهی به پایان آذر ماه امسال در مقایسه با مدت مشابه سال قبل به طور چشمگیری کاهش یافته است.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور قدردانی کردند.
همزمان با روز ملی صنعت پتروشیمی، جمعی از نمایندگان مجلس در گفت و گوهای جداگانه ای از نقش آفرینی موثر بانک ملت در توسعه صنعت پتروشیمی و حمایت از صنایع فعال در بخش نفت و انرژی کشور، قدردانی کردند.
بانک رفاه کارگران در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در چهارمین مرحله از پرداخت تسهیلات قرض‌الحسنه غیرحضوری به بازنشستگان و مستمری‌بگیران تحت پوشش سازمان تامین اجتماعی در سال جاری، حدود 30 هزار فقره تسهیلات قرض‌الحسنه به متقاضیان واجد شرایط پرداخت کرد.
نماینده الجزایر در اتحادیه عرب از ایران به عنوان کشوری موثر و ایفاگر نقش های سیاسی اقتصادی در منطقه یاد کرد که نادیده گرفتن آن ممکن نیست.
بانک رفاه کارگران به عنوان بانک سلامت محور و در راستای ایفای نقش موثر در حوزه مسئولیت‌های اجتماعی، در تجهیز بیمارستان شهید دکتر لبافی‌نژاد مشارکت کرد.
یاسین سلمانی با حضور در نیمه دوم مسابقه برابر صنعت نفت نقش اول نمایش فاتحانه تیمش را ایفا کرد.
معاونت اقتصادی وزارت امور خارجه طی چند ماه گذشته نقش ویژه‌ای در پیشبرد اهداف گروه خودروسازی سایپا داشته است.
هافبک ازبکستانی استقلال در جریان بازی دوستانه این تیم حضوری موثر در ترکیب تیمش داشت.
با رسیدن آقامحسن از جنوب و آمدن برادر شوشتری در همان شب، فرماندهی قرارگاه مرکزی در صحنه نبرد را آقای محسن رضایی، شخصا عهده‌دار شدند و فرماندهی و هدایت قرارگاه تاکتیکی را به شهید شوشتری سپردند... برادر محسن رضایی هم با استقرار روی ارتفاعی مشرف به اسلام آباد، یگان‌ها و قرارگاه تاکتیکی را هدایت می‌کرد. علاوه بر این، برادر احمد وحیدی با حکم آقامحسن به عنوان فرماندار نظامی شهر کرمانشاه منصوب شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ