بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و ۶۵۸ فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: علاوه بر پرداخت تسهیلات تکلیفی بانک رفاه ۷۹۴ هزار و ۵۰۰ فقره وام قرض الحسنه به ارزش ۶۷ هزار میلیارد ریال به بازنشستگان تامین اجتماعی به صورت الکترونیکی و بدون ضامن پرداخت شده است.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از 13 هزار فقره وام ازدواج و 7817 فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت در تیرماه امسال با پرداخت بیش از ۱۳ هزار فقره وام ازدواج و ۷۸۱۷ فقره تسهیلات فرزندآوری از جوانان ایرانی حمایت کرد.
بانک تجارت در ادیبهشت ماه امسال با پرداخت بیش از پنج هزار فقره تسهیلات ازدواج و 658 فقره تسهیلات فرزندآوری نقش مهمی در حمایت از جوانان ایرانی ایفا کرد.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران از پرداخت ۳۶ هزار و ۲۹۴ فقره وام صد میلیون تومانی اجاره (ودیعه مسکن) طی سال گذشته در این استان خبر داد.
بانک تجارت از ابتدای سال ۱۴۰۱ تا پایان بهمن‌ماه ۱۲۰ هزار و ۹۴۲ فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و ۸۵ هزار و ۸۹۹ فقره تسهیلات فرزندآوری به متقاضیان پرداخت کرده ‌است.
بانک تجارت از ابتدای سال 1401 تا پایان بهمن‌ماه 120 هزار و 942 فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و 85 هزار و 899 فقره تسهیلات فرزندآوری پرداخت کرده ‌است.
​تعداد وام‌های قرض‌الحسنه و حمایتی پرداخت شده بانک صادرات ایران از فروردین تا نیمه دی ماه سال ١٤٠١ به ٢٣٥ هزار فقره به ارزش بالغ بر ٢١٨ هزار میلیارد ریال رسید.
رئیس کانون بازنشستگان تأمین اجتماعی از پرداخت ۱۷۰ هزار فقره وام به بازنشستگان تامین اجتماعی از ابتدای سال تا کنون خبر داد و گفت: در حال رایزنی برای افزایش مبلغ وام سال آینده هستیم.
​بانک صادرات ایران از ابتدای سال جاری تا  نیمه دی ماه نزدیک به ١٠٠ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و تهیه جهیزیه به ارزش ١٣٥ هزار میلیارد ریال پرداخت کرد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی، از ابتدای سال تا روز ۲۴ آذر ماه به یک میلیون و ۵۷۰ هزار متقاضی، وام ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن به مبلغ ۱۳۴ هزار و ۷۰۰ میلیارد تومان در شبکه بانکی پرداخت شد.
از ابتدای سال جاری تا ۱۸ آبان ماه، ۶۰۰هزار فقره تسهیلات قرض الحسنه ازدواج، ۵۰۰ هزار فقره تسهیلات فرزندآوری و ۱۳۶ هزار و۴۷۶ فقره وام ودیعه مسکن، جمعاً به ارزش ۱۱۲.۶ همت به متقاضیان پرداخت شد.
۴۲ هزار فقره تسهیلات تکلیفی توسط بانک در حوزه‌های فرزندآوری ، ازدواج، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی کمیته امداد امام(ره) و قرض‌الحسنه خوداشتغالی بهزیستی پرداخت شد.
بانک سپه 33 هزار و 848 میلیارد ریال در قالب 74 هزار و 985 فقره تسهیلات تکلیفی در مهرماه سال جاری در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخت کرده است.
از فروردین تا ۱۰ آبان ۱۴۰۱ بالغ بر ۱ میلیون ۱۸۷ هزار فقره وام قرض‌الحسنه ازدواج و فرزندآوری به همراه تسهیلات ودیعه مسکن به مبلغ حدود ۱۰۸ هزار میلیارد تومان توسط شبکه بانکی پرداخت شد.
​تسهیلات بدون ضامن بانک صادرات ایران تا نیمه مهرماه سال جاری از ١٥٥ هزار فقره فراتر رفت.
​تسهیلات بدون ضامن بانک صادرات ایران تا نیمه مهرماه سال جاری از ١٥٥ هزار فقره فراتر رفت.
بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.
بانک صادرات ایران در نیمه اول سال جاری بیش از ١٥٧ هزار فقره وام قرض‌الحسنه به ارزش بالغ بر ١٣٥ هزار میلیارد ریال به متقاضیان در سطح کشور پرداخت کرد.
بانک سپه تا پایان شهریورماه بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال در قالب ۱۱۷ هزار فقره تسهیلات، در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزند آوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه خوداشتغالی پرداخته است.
معاون فرهنگی اجتماعی سازمان تأمین اجتماعی از پرداخت بیش از ۱۵۰ هزار فقره وام ضروری به بازنشستگان این سازمان از ابتدای سال جاری تاکنون خبر داد.
شبکه بانکی از ابتدای امسال تا ۲۴ شهریور بیش از ۸۶۰ هزار فقره تسهیلات ازدواج، فرزندآوری و ودیعه مسکن پرداخت کرده است.
بیش از ۴۱ هزار میلیارد ریال در قالب ۹۵ هزار فقره تسهیلات تکلیفی تا پایان مرداد جاری توسط بانک سپه در حوزه‌های ودیعه مسکن، ازدواج، فرزندآوری، وام بدون ضامن و قرض‌الحسنه و ... پرداخت شد.
بر اساس اعلام بانک مرکزی از ابتدای سال جاری تا امروز، مبلغ ۶۹۰ هزار فقره وام ازدواج، ودیعه مسکن و فرزندآوری به متقاضیان اعطا شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ