به طور کلی، نقاشی‌های کودکان، در رنگ یا محتوا، هشدار دهنده نیستند و صرفا یک بیان هنری از تلاش‌های خلاقانه کودک در تجربه دنیای پیرامونش هستند. با این وجود، اگر کودک خردسال به طور مکرر نقاشی‌های خشونت‌آمیز می‌کشد، ممکن است بهتر باشد از یک درمانگر کودک کمک بگیرید تا مسائل احتمالی عاطفی و عمیق‌تر او بررسی شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتیجه ردیابی ماهواره ای این بطری و مسیری که طی کرد بسیار حیرت انگیز بود اما شگفت انگیزتر این بود که این بطری در نهایت در نقطه ای از اقیانوس اطلس شروع به گردش به دور خود کرد. بررسی های بیشتر کارشناسان مشخص کرد که نقاطی در اقیانوس ها وجود دارد که زباله های پلاستیکی در آن تجمع می کنند.
وقتی از آمکا درباره نقاشی‌اش سؤال پرسیده می‌شود، می‌گوید که اگر نقاشی‌اش را دوست ندارید، احتمالاً درکی از هنر ندارید!
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
علی میری، تصویرگر و نقاش تصویر ذهنی خود از ماشین‌ها اگر آدم بودند را نقاشی کرده است.
یکی از سوالاتی که ذهن دانشمندان و مردم را درگیر کرده این است که اگر زمین مسطح بود چه اتفاقی می‌افتاد، در این گزارش تصویری مشکلات ناشی از صاف بودن زمین را می‌خوانید.
عباسعلی نوبخت گفت: سالانه ۶۰۰ میلیون دلار خسارت ناشی از پدیده بیابان در کشور به اقتصاد تحمیل می‌شود که اگر عدد کوچکی ازآن در برنامه‌های پیشگیرانه هزینه شود موفق تر خواهیم بود.
برای افراد مبتلا به هیپوگلیسمی بسیار مهم است که همیشه مانیتور قند خون و یک میان‌وعده همراه خود داشته باشند. اگر دچار هیپوگلیسمی هستید، قانون ۱۵/۱۵ را دنبال کنید تا سریع احساس بهتری داشته باشید: ۱۵ گرم کربوهیدرات مصرف کنید و سپس ۱۵ دقیقه صبر کنید. سپس:
یکی از موثرترین توصیه‌ها کاهش چربی‌های حیوانی از جمله آبگوشت، در رژیم غذایی؛ که عواقب ناشی از مصرف چنین چربی‌هایی دور است. به عنوان نمونه، تصلب شرایین نشانه‌های درد آور ندارد، اگرچه ممکن است در طول سال‌ها ایجاد شود، اما تقریباً نشانه‌ای از خود بروز نمی‌دهد. "
رئیس شورای پول و اعتبار یکی از دلایل تشدید ناترازی بانک‌ها را تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی عنوان کرد و گفت: در حال حاضر حدود ۲۸۰ همت ناشی از تمرکز حساب‌های شرکت‌های دولتی در بانک مرکزی تجمیع شده که این امر موجب کاهش گردش پول در بانک‌ها شده است.
نتانیاهو گفت: «ما با تلاش‌های ایران جهت کلید زدن یک کارزار چندجبهه‌ای علیه خودمان مواجه هستیم. دستور من به ارتش اسرائیل و دستگاه‌های امنیتی این است که برای یک کارزار در چند جبهه آماده باشید... اگر به چنین چیزی نیاز داشته باشیم می‌توانیم آن را انجام دهیم.»
رئیس کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: اگر مردم فقیر شدند، به دلیل اقداماتی و ترک فعل‌هایی است که دولت روحانی انجام داد و امروز صدای آن اقدامات درآمده است و نباید آدرس غلط دهند.
اگر امروز آپارتمان‌ها دارای آشپزخانه اُپن است این ناشی از توطئه دیگران نیست. اگر همان آقای روحانی اقدام به مسکن‌سازی کند و آشپزخانه آن اُپن نباشد، در این صورت یا کسی آن را نمی‌خرد یا در اولین گام دیوار آن را برداشته و آن را باز و اُپن می‌کند. این ساده‌انگاری است که بگوییم با تغییر این معماری می‌توان فرهنگ رفتاری زنان جدید را تغییر داد. حتی اگر آپارتمان ۳۰۰ متری هم داشته باشید، باز هم اغلب زنان خواهان باز شدن آشپزخانه می‌شوند.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
نتایج تحقیقات نشان می‌دهد که نوشیدن منظم آب پرتقال با کاهش ۴۷ درصدی خطر مشکلات حافظه ناشی از افزایش سن مرتبط است.
اگرچه ممکن است باور آن دشوار به نظر برسد، اما ناراحتی‌های روحی و روانی ممکن است دلیل کمردرد شما باشد. در واقع لیست بلندی از علائم جسمی از جمله خستگی، سردرد، درد قفسه سینه، مشکلات گوارشی، کمردرد عصبی، بی خوابی و میل جنسی پایین وجود دارد که ثابت شده با استرس و اضطراب مرتبط است.
آلمان و ژاپن در دنیایی نامطمئن، ترسناک و پرتنش به مسابقه تسلیحاتی پیوسته‌اند جایی که حساب باز کردن روی قدرت نرم کاهش یافته است. ما اکنون در دوره‌ای متفاوت زندگی می‌کنیم. دنیایی که از خاکستر شوروی زاده شد از بین رفته اما دنیای جدید آوارهای بسیار بیش‌تری را به تصویر می‌کشد.
اگر سعی دارید نیروی ناشی از واکنش پای حشره را اندازه‌گیری کنید و نمی‌توانید آن را با انگشت خود فشار دهید از این پس می توانید از ریزانگشت های رباتیک استفاده کنید.
دبیر اجرایی هجدهمین کنگره بین‌المللی اورژانس‌ها با اشاره به شیوع گسترده آنفلوآنزا در میان اقشار جامعه به‌ویژه کودکان و منع استفاده آسپرین برای تب ناشی از آنفلوآنزا در کودکان افزود: بهتر است مصرف آسپرین در کودکانی که دچار بیماری تنفسی هستند، استفاده نشود.
دبیرکل اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش آموزان گفت: اگر میدان را برای دانش آموزان باز کنیم توانایی گره گشایی از مشکلات انقلاب و نظام را دارند.
عباس عبدی گفت: اگر بخواهیم صادقانه و صریح بگوییم، باید گفت که سیاست بی‌تناقض یا حداقل کم‌تناقض طالبان به مراتب قابل فهم‌تر از سیاست رسمی در ایران است. آنان نه به فیلم و سینما کار دارند، نه به تئاتر و موسیقی و نقاشی و نه به ورزش.
ری- جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: اگر در جهاد تبیین موفق بودیم، در خیابان‌های تهران و برخی دیگر از شهرها این روال را نمی‌دیدیم.
اگر شما هم عادت به استفاده طولانی از تلفن همراه خود هنگام خواب هستید و روز بعد با درد دست مواجه می‌شوید باید بدانید که به نوعی درد به نام «درد آرنج تلفن همراه» دچار شده‌اید که از نظر پزشکی به عنوان گیر افتادن عصب اولنار یا سندرم تونل کوبیتال شناخته می‌شود.
بهبودی ناشی از سوختگی بیش از هر چیزی دیگری به کالری و پروتئین نیاز دارد. شما به مواد مغذی بیشتری نسبت به آن چه که فقط از طریق خوردن خوراکی دریافت می‌کنید، نیاز دارید. اگر چنین باشد، تغذیه با لوله می‌تواند مواد مغذی بیشتری را به بدن برساند.
وجود افکار منفی مرتبط با زندگی، فرزندان، والدین، شغل و بیش از همه نگرانی‌های مالی یا ناشی از اتفاق‌های غیرمترقبه است که بسیار آزاردهنده است و در زندگی روزانه به‌صورت ترس، دلشوره و اضطراب بروز پیدا می‌کند. افکاری که برخی مواقع کنترل کردنشان سخت می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ