وقتی از آمکا درباره نقاشی‌اش سؤال پرسیده می‌شود، می‌گوید که اگر نقاشی‌اش را دوست ندارید، احتمالاً درکی از هنر ندارید!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
سوخو ۳۰ که در ناتو به نام فلانکر شناخته می‌شود، جنگنده برتری هوایی است و نقشی مشابه جنگنده مشهور آمریکایی اف ۱۵ ایگل به عهده دارد.
دیوید بکام، مالک باشگاه اینترمیامی، از نقاشی دیواری بزرگ لیونل مسی در میامی رونمایی کرد.
پیوستن لیونل مسی به اینترمیامی حال و هوای جدیدی در شهر میامی ایجاد کرده است و هنرمندان در این شهر در واکنش به حس و حال مردم، در و دیوار را با نقاشی مسی تزیین کرده‌اند.
ویدیوی تازه پوتین در مجمع "ایده‌های قوی در زمانه جدید"به همراه کشیدن یک نقاشی شبیه باب اسفنجی در رسانه‌ها و شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشته است.
آندرانیک تیموریان در تمرینات تیم ملی یکی از چهره‌های جذاب محسوب می‌شود؛ مربی‌ جوانی که ارتباط صمیمانه‌ای هم با بازیکنان دارد.
نمایشگاه عکس، نقاشی و عروسک‌سازی با مضمون فریداکالو و دیگو ریورا(مشهورترین زوج هنری مکزیک) با همکاری سفارت مکزیک در کاخ نیاوران برگزار می‌شود.
ستاره خط میانی استقلال با ارسال یک پاس گل زیبا برای سعید مهری نقشی پررنگ در برتری تیمش داشت.
چهارمین دوره جشنواره دانش آموزی عکس، گرافیک و نقاشی مدرسه با حضور شرکت‌کنندگان خارجی و تقدیر از برگزیدگان به اتمام رسید.
سنگربان شماره یک آبی ها نقشی بی بدیل در بازی روز یکشنبه مقابل پرسپولیس بر عهده دارد.
مدیر مجموعه میراث جهانی کاخ گلستان گفت: از درس‌های مهمی که به همراه نمرات احمد شاه قاجار و دیگر همکلاسی‌های او در کارنامه آمده است، می‌توان به تاریخ، مشق نظام، حساب هندسه، زبان روسی و فرانسه، جغرافیا، نقاشی، مشق خط، شرعیات (عربی و فارسی) و اخلاق اشاره کرد.
اگر فردی در روستای ساپانتا فوت کند سهم او یک سنگ قبر آبی و رنگارنگ در قبرستان مری است که روی آن نامش نوشته شده است. روی آن نقاشی با شعری طنزگونه که شغلش یا نحوه مرگش را نشان دهد، کشیده می‌شود.
ستاره خط دفاعی سپاهان شب گذشته در حال پادرمیانی بین داور و نیمکت تیمش بود.
مدافع تنومند استقلال یکی از بهترین های این تیم در برابر فولاد بود.
نقشه‌ای که از «مرکز ملی گزارش یوفوها» (NUFORC) به دست آمده است، تعداد مشاهده‌ها طی پنج سال اخیر را در هر ایالت آمریکا نشان می‌دهد که کالیفرنیا با ۲۶۶۱ مورد، فلوریدا و پس از آن نیویورک در صدر قرار دارند.
در آلکاتراز، زندانیان چهار حق داشتند: غذا، پوشاک، سرپناه و مراقبت های پزشکی. هر امتیاز دیگری مانند: کار در فضای باز، مکاتبه با خانواده، ملاقات بستگان، دسترسی به کتابخانه ندامتگاه، فعالیت هایی مانند نقاشی، نوشتن، یا کار کردن باید کسب می شد.
علیرضا بیرانوند در اولین نیمکت‌نشینی بعد از بازگشت به پرسپولیس، یک روحیه جالب را از خود پدیدار کرد.
بنرهای نصب شده در مجتمع مهر و ماه بعد از رفع پلمپ که ناشی از عدم رعایت حجاب بود
خوشحالی مردم آرژانتین از قهرمانی تیم ملی کشورشان در جام جهانی 2022 با درخشش لیونل مسی هنوز به پایان نرسیده است.
تصویری گرافیتی از بوسه مادر اشرف حکیمی ستاره تیم ملی مراکش پس از بازی مقابل بلژیک در جام جهانی فوتبال ۲۰۲۲ قطر روی دیواری در بارسلون اسپانیا کشیده شده است. اشرف حکیمی پس از پیروزی درخشان تیمش مقابل بلژیک در دومین بازی مرحله گروهی جام جهانی قطر، لحظه‌ای احساسی خلق کرد. بعد از پیروزی ارزشمند ۲-۰ مراکش مقابل بلژیک، ستاره این تیم اشرف حکیمی به سمت سکو‌های هواداران رفت و مادرش را در آغوش کشید. بوسه او بر پیشانی مادرش از چشم عکاسان حاضر در استادیوم الثمامه دور نماند و لحظاتی فوق‌العاده احساسی برای مردم مراکش در قطر ثبت شد.
کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، تصویری از په‌په را کشید که باعث شد تمامی اعضای اردوی این تیم به او بخندند.
در فضای بیرون ورزشگاه آزادی یک آتش سوزی رخ داده که دود ناشی از آن به آسمان ورزشگاه آمده است.
مهدی محمدنبی جلوتر از بهرام رضاییان وظیفه سرپرستی کاروان تیم ملی در اردوی اتریش را دارد.
دیوارنگاره یادمانی جهان پهلوان غلامرضا تختی به مناسبت روز کشتی و تولد این اسطوره ملی و جهانی در ابعاد ۲۸۷ مترمربع روی یکی از دیوار‌های منطقه ۱۲ در خیابان شوش– خیابان تختی روز گذشته رونمایی شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ