عده معدودی از نمازگزاران جمعه، روز گذشته در مصلی تهران با دادن شعار‌هایی نسبت به انتخاب مهدی تاج به ریاست فدراسیون فوتبال اعتراض کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مقاومت فلسطین در غزه از شکار یک فروند پهپاد ارتش رژیم صهیونیستی در هنگام انجام یک ماموریت شناسایی خبر داد.
شمار زیادی از صهیونیست‌ها از صبح امروز سه‌شنبه در اعتراض به طرح اصلاحات قضایی که در شور نخست کنست به تصویب رسیده، به خیابان‌ها آمده و علیه نتانیاهو و کابینه وی شعار سر دادند.
تعدادی افراد با حضور در مقابل فدراسیون جودو و دادن شعار خواستار استعفای آرش میراسماعیلی شدند.
تظاهرات گسترده ضدجنگ در فرانکفورت آلمان با شعارهای «دیپلماسی به جای نارنجک» در حال برگزاری است و مردم یکصدا فریاد می زنند: آلمان را ویران نکنید.
تظاهرات گسترده ضدجنگ در هانوفر آلمان با شعارهای «دیپلماسی به جای ارسال تسلیحات!» در حال برگزاری است و مردم یکصدا فریاد می زنند: صلح می‌خواهیم.
مردم پاریس در ادامه تظاهرات خود، امروز نیز به‌صورت گسترده در پایتخت این کشور به‌خیابان‌ها آمده و علیه دولت «ماکرون» شعار سردادند.
مردم فرانسه در ادامه تظاهرات هفتگی خود، امروز پنج‌شنبه نیز به‌صورت گسترده در شهرهای مختلف این کشور به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سردادند.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای فلسطینی در یورش امروز نظامیان صهیونیست به شهر نابلس در شمال کرانه باختری خبر دادند.
جمعی از جوانان شهر کابل در آستانه فرارسیدن ماه مبارک رمضان با شعار «افطارمان در قدس» و با حضور در محل ساخت نماد مسجدالاقصی در پایتخت افغانستان اقدام به غباررویی و زیباسازی این نماد کردند.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی در پیامی به‌مناسبت آغاز سال ۱۴۰۲ هجری شمسی، با تبریک عید نوروز به آحاد ملت ایران و همه ملت‌هایی که نوروز را گرامی می‌دارند، مهمترین مسئله کشور در سال گذشته را موضوع اقتصاد و معیشت مردم دانستند و با تاکید بر اینکه امسال نیز اقتصاد، مسئله اصلی کشور است، شعار سال ۱۴۰۲ را «مهار تورم و رشد تولید» اعلام کردند.
مردم بحرین در مراسم نماز جمعه امروز در مسجد امام صادق (ع) در منطقه الدراز منامه (پایتخت بحرین) شعار مرگ بر اسرائیل سردادند.
تعداد زیادی از مردم و گروه های ضدجنگ امروز با برگزاری تظاهراتی گسترده علیه ناتو و ارسال تسلیحات به اوکراین شعار دادند.
هواداران تیم مراکش همزمان با حضور رئیس جمهور فرانسه در ورزشگاه البیت دوحه، بانگ «لااله الا الله، محمد رسول الله» سر دادند.
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
یک مقام محلی در اندونزی از افزایش شمار قربانیان زلزله امروز دوشنبه در استان جاوای غربی خبر داد.
یک مقام محلی در اندونزی از افزایش شمار قربانیان زلزله امروز دوشنبه در استان جاوای غربی خبر داد.
تصاویری از حمله و تخریب اموال عمومی برخی مهاجمان تجزیه‌طلب به بانک تجارت شهرستان خاش را مشاهده می‌کنید.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به شعار دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به شعار یکی از دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به پنج نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
منابع فلسطینی از افزایش شمار شهدای یورش صهیونیست ها به شهر نابلس به شش نفر خبر دادند و رژیم اشغالگر مدعی شد که یکی از فرماندهان گروه «عرین الاسود» را در این شهر به شهادت رسانده است.
هزاران نفر از مردم اتریش در اعتراض به افزایش قیمت‌های انرژی و تورم، به خیابان‌های وین آمدند و علیه دولت این کشور شعار سر دادند.
در ادامه بحران انرژی و افزیش قیمت‌های برق و گاز در قاره اروپا و حمایت‌ این کشورها از تداوم جنگ در اوکراین، ده‌ها هزار نفر از مردم جمهوری چک به خیابان‌ها آمدند و علیه دولت شعار سر دادند.
شبکه الجزیره گزارش داد که در اثر درگیری ها در داخل منطقه سبز بغداد تاکنون ۳۰ نفر کشته و ۷۰۰ نفر دیگر زخمی شده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ