در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به شعار یکی از دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو دفتر حفظ‌ و نشر آثار رهبر انقلاب به اظهارات میرسلیم واکنش نشان داد و گفت: آنچه در نامه اخیر دفتر آقای مهندس میرسلیم به صداوسیما «اهانت به رهبری» تلقی شده سخنی نسنجیده و ناصواب است.
دفتر رهبر انقلاب به رونمایی از موشک «فتاح» در توییتر واکنش نشان داد.
فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران تاکید کرد: نیروی دریایی ارتش با انجام عملیات دریانوردی در پهنای اقیانوس حضور یافت تا اثبات کند ایران و ایرانی انزواگریز و تحریم ناپذیر است.
مهدی فضائلی نوشته است: فائده بیان این فتوا برای امثال شما آن است که نظرگاه فقهی رهبری را بدانید، اگر نمی‌دانید! مگر منشا بسیاری از این غلط‌ها و خطا‌ها را سبک و اندیشه رهبری نمی‌دانید؟ به پرونده شما اشراف ندارم و مسئولان آن باید توضیح بدهند، اما بعید می‌دانم آنچنان که می‌نمایید مظلوم و بیگناه باشید!
در پایان خطبه‌های رهبرانقلاب در نماز عید سعید فطر مردم از ایشان درخواست کردند تا چفیه خود را به آنها اهدا کند.
رهبرانقلاب در واکنش به دانشجویانی که روز گذشته تولدشان را تبریک گفتند، فرمودند: تولد این حقیر اصلا قابل اعتنا نیست، حادثه بسیار کم اهمیت و کوچکی است.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در توییتی به سخنان شیخ حسین انصاریان درباره بانوان بی‌حجاب واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
عضو دفتر حفظ‌ونشر آثار رهبر انقلاب اسلامی به ادعای ایران‌اینترنشنال درباره جلسه جمعی از فرماندهان سپاه با رهبری واکنش نشان داد.
نعمت احمدی استفاده از واژه متهم برای عفوشدگان را بسیار ایده آل دانست و اظهار داشت: در اعلام عفو اخیر استفاده از واژه «متهمین» رو به جلو و سازنده است. به این معنا که این افراد محکومیت قطعی پیدا نکردند.
یک فعال سیاسی اصلاح طلب با بیان این‌که «نگاه‌های افراطی چه در داخل و چه خارج کشور علاقه‌مند نیستند که در اتفاقات اخیر کشور، نگاه‌های محبت آمیز مطرح شود»، گفت: عفو معترضین می‌تواند شکاف‌ها و گسل‌های پیش آمده را ترمیم کند.
یک فعال سیاسی با بیان این‌که «موافقت با عفو معترضان حوادث اخیر، موجب خلع سلاح دشمنان کشور شد»، گفت: این عفو فرصت خوبی برای آشتی ملی است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی اهانت‌های اخیر به مقدسات اسلامی و قرآن کریم را در چند کشور اروپایی محکوم کردند.
عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب به تکرار عبارت «بانوی اول» از زبان همسر رئیس جمهور واکنش نشان داد.
مهدی فضائلی نوشت: باید به اغراض شوم دشمن توجه داشت که اخباری دروغ را به عنوان اخبار این بولتن محرمانه مطرح کند
صفحه مجازی رهبر معظم انقلاب اسلامی با انتشار کلیپی به پیروزی تیم ملی فوتبال کشورمان در مقابل تیم ملی ولز واکنش نشان داد.
بهارستان نشینان در جلسه نظارتی امروز مجلس، پرونده عملکرد سازمان برنامه و بودجه در خصوص عدم تخصیص منابع اشتغالزایی را مورد بررسی قرار داده و تاکید کردند دولت باید گام‌های عملیاتی برای ایجاد اشتغال در جامعه بردارد.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به یکی از شعارهای دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
در این فیلم واکنش رهبر انقلاب به شعار دانش آموزان را مشاهده می‌نمایید.
رهبر انقلاب فرمودند: درگذشت دختر جوان دل ما را هم سوزاند؛ واکنش بدون تحقیق، ایجاد اغتشاش و ناامنی برای مردم و حمله به قرآن و مسجد و حجاب و بانک و ماشین مردم عادی نبود و برنامه‌ریزی شده بود.
واکنش رهبر انقلاب به مواضع برخی چهره‌های هنر و ورزش
شاخص کل بورس سه شنبه ۳۱ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با کاهش ۷۶۱۵ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۳۹ هزار و ۶۳۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱ تیر ۱۴۰۱ را بخوانید.
واکنش یک روزنامه به تذکر رهبر انقلاب به صدا و سیما
مهدی فضایلی معاون دفتر نشر آثار رهبر انقلاب تیتر یک روزنامه هم میهن را خیانت خواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ