هواداران تیم مراکش همزمان با حضور رئیس جمهور فرانسه در ورزشگاه البیت دوحه، بانگ «لااله الا الله، محمد رسول الله» سر دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیر و کمان، روش جالبی که ماهیگیر در رودخانه تنسی برای صید ماهی استفاده می‌کند. منبع: خبرآنلاین
روزنامه‌ اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
تلاش جالب یک ببر برای شکار اردک و فرار بامزه این حیوان را ببینید.
بازیکن تیم استقلال متن جالبی را به خاطر حضور ستاره پرسپولیس در جمع آبی پوشان منتشر کرد.
محققان دانشگاه لایبنیتز هانوفر در آلمان جزئیات جالبی درباره زندگی منحصر به فردترین گیاه گوشتخوار کشف کرده‌اند.
مربی آلومینیوم اراک واکنش جالبی علیه شعار دهندگان دارد.
قالیباف با بیان اینکه آن‌ها پا روی همه باور‌های دینی، اخلاقی، سنت‌ها و عرف جامعه از جمله قرآن، مسجد و هویت گذاشته و بر آن‌ها تاختند، اظهار داشت: جالب است که باز هم شعار «زن، زندگی، آزادی» می‌دهند، اما اقدامات آن‌ها هیچ نسبتی با آن ندارد.
مورچه خوار دندان ندارد اما زبان دراز و پوزه بلند آن کمک خوبی برای شکار حشرات کوچک است.
رهبر انقلاب در دیدار با کارگزاران و دست اندرکاران نظام فرمودند: مشارکت دادن مردم از الزامات تحقق شعار سال است؛ با جلب عملی مشارکت مردم، رشد تولید قطعی خواهد بود.
اردبیل- عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی گفت: مؤلفه اصلی در تحقق شعار سال به ویژه رشد تولید، حمایت از سرمایه‌گذاری و جلب رضایت آنها است.
مارکا برای شمار روز ال‌کلاسیکو دست به ابتکار جالبی زده و تیتر یک خود را با الهام از شعار معروف هواداران بارسا درست کرده است.
ستاره سابق فوتبال برزیل در مورد ابتدای دوران حضورش در زندان نکته جالبی را با رسانه‌ها در میان گذاشت.
آمازون و اپل با شعار حفظ امنیت داده های کاربران سعی در جلب اعتماد آنها دارند، اما در نهان با روش ها و ابزارهای مختلف داده ها را به سود خود و دولت ها استفاده می کنند.
تصاویر بسیار جالب و خنده‌داری را که توسط دوربین‌های گوگل ثبت شده است را در ادامه ببینید.
‌ رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دماوند گفت: محیط بانان دماوند موفق به تصویر برداری از آهو در منطقه شکار ممنوع کوه سفی شدند.
هواداران پرشمار عربستان بعداز پیروزی شگفت‌آور مقابل آرژانتین در اولین بازی گروهی جام‌جهانی قطر، شعار جالبی ساختند که شهرت جهانی پیدا کرد.
ایران نوشت: در تجمع غیرقانونی جمعه اخیر که پس از اظهارات تفرقه‌انگیز امام جمعه مسجد مکی صورت گرفت، فیلمی از حضور زنان به‌اصطلاح معترض بلوچ منتشر شد که با لهجه تهرانی شعار می‌دادند. جالب اینکه برخی از این افراد حتی لباس سنتی زنان بلوچ را هم بر تن ندارند و صرفاً یک چادر سیاه پوشیده‌اند. لهجه غیربومی این زنان که تعدادشان اندک و کمتر از انگشتان دو دست بود، به‌گونه‌ای بود که تعجب کاربران فضای مجازی را در پی داشت.
بنا بر نقشه جدید که از فردا اعمال خواهد شد، یکی از شمار شهر‌های نارنجی کاسته شده و بر شمار شهر‌های زرد افزوده شده است. تغییری که موجب شده شمار شهر‌های آبی (معادل وضعیت «عادی») در همان تعداد هفته قبل ثابت بماند. اتفاقی جالب توجه که برای نخستین بار است در ایام کرونا رخ می‌دهد؛ تقریبا ثابت ماندن وضعیت کلی نقشه رنگ بندی کرونایی در دو هفته.
شرکت‌های بهمن دیزل و سیبا موتور از برگزاری طرح پاییز 1401 خبر دادند. این طرح با هدف جلب رضایت دارندگان خودروهای تجاری تولید شرکت‌های مذکور و در راستای عملیاتی کردن شعار «همواره مراقبتان هستیم» از 13 لغایت 28 آذر 1401 به مدت 14 روز کاری اجرا می‌شود.
شکار تصاویری از مکالمه جالب بین لیونل مسی و اسکالونی نشان می دهد که اسطوره آرژانتینی، نگران نتیجه بازی همزمان بوده است.
رئیس کمیته داوران اظهار نظر جالبی بعد از صحنه جنجالی داوری در ورزشگاه فولاد‌شهر داشت.
آخرین تمرین تیم ملی پیش از جدال با سنگال با ثبت عکس جالبی پایان یافت.
سرمربی پرتغالی آبی‌پوشان پایتخت خیلی زود توانست شمار امتیازهایش روی نیمکت استقلال را ۲ رقمی کند.
سرمربی پیکان واکنش جالبی به شعار هواداران استقلال علیه خود داشت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ