فیفا با استناد به آیین نامه انضباطی و اخلاقی‌اش می‌تواند به خاطر تغییر پرچم جمهوری اسلامی ایران توسط آمریکایی‌ها، فوتبال این کشور را با محرومیتی سنگین مواجه کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با خواندن این مقاله متوجه خواهید شد برای بسیاری از مشکلات روزمره ما، راه‌حل‌های بسیار موثر و هوشمندانه‌ای وجود دارد و مردم نقاط زیادی از دنیا مدت‌هاست که با استفاده از این راه‌حل‌ها زندگی راحت‌تری دارند.
تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار خود در مسابقات قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ مقتدرانه هنگ‌کنگ را شکست داد و صعودش به مرحله دوم قطعی شد. ظرفیت سالن مسابقات دو ساعت قبل از شروع مسابقه ایران و هنگ کنگ تکمیل شد. استقبال از بازی نخست تیم ملی به حدی بالا بود که تماشاگران حتی روی پله‌ها و کف محوطه سالن غدیر نشسته بودند. تخمین زده می‌شود بیش از هفت هزار نفر از دیدار نخست تیم ملی مقابل هنگ‌کنگ استقبال کردند که رکورد بی‌نظیری برای والیبال ارومیه است.
‌می‌گوید می‌تواند قندان کریستالی با قطر بیش از ۱۰ میلی‌متر را در ۱۵ دقیقه بخورد و شیشه دودی ۴۰ در ۵۰ سانتی‌متری را هم در مدت ۴۰ دقیقه بدون کوچک‌ترین بریدگی و زخمی نوش‌جان کند.
فیفا با انتشار چند تصویر از تیم ملی زنان انگلیس، آن‌ها را قابل افتخار توصیف کرد!
رئیس فیفا با انتشار یک پیام و تصویر در کنار اسطوره فوتبال ایران، تولد او را در یک تاریخ اشتباه تبریک گفت.
در مراسم بهترین‌های فیفا علی دایی جایزه بهترین بازی جوانمردانه سال را به لوکاشیویلی به خاطر نجات جان یک انسان در زمین فوتبال اهدا کرد.
در مراسم بهترین های فیفا در سال 2022 مسی و همسرش بر روی فرش قرمز این مراسم حاضر شدند.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران که به دعوت فیفا در این مراسم حضور پیدا کرده بود، برای اعطای جایزه بازی جوانمردانه روی صحنه آمد تا لوح یادبود را به فرد برتر اعطا کند.
پله با مجموع ۱۲۷۹ گل زده در ۱۳۶۳ بازی بین سال‌های فعالیتش از ۱۹۵۶ تا ۱۹۷۷ رکورددار گینس در بیشترین گل زده در طول زندگی حرفه‌ای است. در سال ۲۰۰۰ فیفا او را به همراه دیگو مارادونا بزرگ آرژانتینی به عنوان بازیکن قرن معرفی کرد. بسیاری هنوز او را بهترین بازیکن تمام دوران می‌دانند.
صفحه توییتر رسمی جام جهانی قطر مجبور شد که پیامی که با تصویر کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود را پاک کند.
صفحه توییتر رسمی جام جهانی قطر مجبور شد که پیامی که با تصویر کریستیانو رونالدو منتشر کرده بود را پاک کند.
تصاویری از مراسم اهدای مدال به بازیکنان کرواسی توسط اینفانتینو رئیس فیفا را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
بودا مندز برزیلی، عکاس گتی ایمیجز که در این پروژه با فیفا همکاری می‌کند در خصوص عکاس‌های ثبت شده به شیوه عکاس کبوتر گفت: سعی کردیم جلوه هنرمندانه تری به کار بدهیم؛ برای این کار از خطوط زمین بازی و همچنین سایه‌ها استفاده کردیم. عکس‌های معمولی بازی از این زاویه گرفته نمی‌شود و مطابق معمول از کنار زمین ثبت می‌شود. ما با استفاده از این شیوه، انعطاف کار را بالا برده ایم و اگر بخواهیم از آن جا، چیزی که با دوربین بدون لنز ثبت می‌شود را شرح دهیم.
تصاویر متشره توسط گروه فنی فیفا در جام جهانی از پیچیده‌تر شدن علم آنالیز در فوتبال جهان حکایت می‌کند
بازدید از موزه فیفا با دوربین خبرنگار اعزامی مهر به جام جهانی ۲۰۲۲ قطر را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در این تصاویر مشخص است که چهره ستارگانی، چون امباپه، مسی، بنزما، استرلینگ و هئونگ مین سون با دقت و ظرافتی مثال‌زدنی طراحی شده است.
پیام فدراسیون فوتبال به پریا شهریاری آمده است: از پیوستن شما به فدراسیون جهانی فوتبال (فیفا) به عنوان یک ایرانی، احساس غرور کنیم، اگرچه از حضور سرمایه ارزشمندی چون شما محروم خواهیم ماند.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی ۲۰۲۲ قطر در تهران ساعت ۱۵ امروز (پنجشنبه) با حضور مسئولان فدراسیون فوتبال، مربیان، بازیکنان و پیشکسوتان فوتبال کشورمان و مدیران باشگاه‌های لیگ برتر در سالن همایش‌های برج میلاد برگزار شد.
صفحه اصلی فیفا با انتشار مطلبی یاد درخشش دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را زنده کرد.
صفحه اصلی فیفا با انتشار مطلبی یاد درخشش دروازه‌بان ایران در جام جهانی ۲۰۱۸ را زنده کرد.
توییتر رسمی فیفا تصویر حضور بانوان استقلالی در ورزشگاه آزادی تهران را باز نشر داد.
صفحه رسمی جام جهانی در فاصله ۱۰۰ روز تا شروع این مسابقات، پوستری با تصویر ۱۰۰ ستاره دنیای فوتبال منتشر کرد که مهدی طارمی، سردار آزمون و علیرضا جهانبخش از تیم ملی ایران هم در آن حضور دارند.
فیفا از یک شهر چادری رونمایی کرده که قصد دارد زمستان امسال میزبان هواداران جام جهانی در قطر به عنوان بخشی از تجربه "دهکده هواداران" در این مسابقات باشد.
در این روش، فرد کلاهبردار با جعل عنوان مجری یک برنامه رادیویی با شاکی تماس برقرار و عنوان می‌کند که شما برنده مبلغ ۵۰ میلیون ریال وجه نقد شده اید، شماره کارت بانکی و کدی که در پیامک برای شما ارسال می‌شود را اعلام تا هدیه را برای شما واریز کنیم که پس از بازگو کردن شماره کارت و کد پیامکی توسط شاکی، مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال از حساب وی کسر می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ