پس از عضویت جمهوری اسلامی ایران به عنوان عضو دائم سازمان همکاری شانگهای، پرچم ایران مقابل دبیرخانه این سازمان در پکن برافراشته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس جمهور در دیدار اعضای ستاد امر به معروف و نهی از منکر گفت: فلسفه قیام اباعبدالله زنده نگه داشتن امر به معروف و نهی از منکر و برافراشتن پرچم حقیقت برای همه عصرها و نسل‌ها بود.
علیرضا بیکدلی، معاون کنسولی وزیر امور خارجه درسخنانی در مراسم بازگشایی سفارتخانه ایران در ریاض گفت: «امروز، روزی مهم در تاریخ روابط ایران و عربستان است. از حضور در کشور دوست و برادرمان عربستان بسیار خشنود هستیم. با برافراشته شدن پرچم ایران در عربستان و پرچم عربستان در ایران، همکاری دوجانبه میان دو کشور به اوج خود خواهد رسید. در مرحله آتی شاهد صفحه جدیدی از روابط دوجانبه و منطقه‌ای و همکاری‌های گسترده خواهیم بود.»
بزرگترین پرچم سبز رضوی کشور در تهران به اهتزاز درآمد.
هنگام سخنرانی نماینده هیئت روسیه در سی‌امین سالگرد مجمع پارلمانی همکاری اقتصادی دریای سیاه در آنکارا، هیئت اوکراین اقدام به برافراشتن ‌پرچم کرده و شعارهایی را سرداد.
زیردریایی‌ها هنگام عبور از دریای سرزمینی کشور ساحلی ‌باید در سطح آب حرکت کرده و پرچم خود را برافراشته نگه دارند.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌ بزرگ دفاع مقدس است که با پیروزی قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
عملیات «کربلای ۱۰» با توجه به ابعاد حضور نیروها و وسعت میدان نبرد، یکی از عملیات‌های بزرگ دفاع مقدس است که با پیروز قاطع رزمندگاه سپاه اسلام نیز همراه بود. این عملیات که نخستین عملیات گسترده در غرب کشور پس از انتقال میدان اصلی جنگ از جنوب به شمال بود، هماهنگ با تک نیرو‌های منظم در جبهه «ماووت» و عملیات نامنظم قرارگاه «رمضان» انجام گرفت.
رئیس گروه نظامی «واگنر» از برافراشته شدن پرچم روسیه بر فراز ساختمان اداری باخموت خبر داد.
برای اولین بار یک فرد ایرانی در زیر یخ‌های دایره قطبی سیبری و در دریای بایکال قطب شمال، غواصی کرده و پرچم کشور عزیزمان ایران را در زیر آب برافراشت.
سرمربی تیم سابر کشورمان گفت: بچه‌هایی که در اردو هستند و آنهایی در تیم ملی حضور دارند در تمام مسابقات هدفشان خوشحال کردن دل مردم و برافراشته شدن پرچم ایران است.
با گذشت بیش از 48 ساعت از بازی بزرگ هفته در اهواز وقت آن رسیده تا کمی هم به مسائل فنی این بازی پرداخته شود.
مجلس نمایندگان آمریکا پیش نویس قانون ممنوعیت برافراشتن پرچمی غیر از پرچم آمریکا را بر فراز سفارتخانه ها و کنسول گری های این کشور در سراسر جهان بررسی می کند.
جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در مناطق مختلف این شهر برافراشتند.
جوانان فلسطینی در واکنش به تصمیم اشغالگران مبنی بر ممنوعیت برافراشتن پرچم فلسطین در اماکن عمومی قدس اشغالی، پرچم های فلسطین را در خیابان های این شهر برافراشتند.
عکس برافراشتن پرچم برفراز «رایشس‌تاگ» ساختمان پارلمان آلمان، پس از فتح برلین یکی از نماد‌های پیروزی شوروی در جنگ جهانی دوم است. این عکس در واکنش به عکس برافراشتن پرچم در ایوو جیما که خود نماد پیروزی آمریکا در جنگ جهانی دوم است، گرفته شد.
کشتی گیر وزن 65 کیلوگرم تیم ملی کشتی آزاد گفت: تمام تلاش خود را می کنیم تا در آمریکا پرچم کشورمان را برافراشته کنیم.
تماشاگران کشورهای مختلف در جام جهانی قطر با برافراشتن پرچم فلسطین و بدست گرفتن پارچه نوشته‌هایی مخالفت خود را با عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی ابراز داشتند.
یکی از حاشیه های جام جهانی در قطر، نبرد رسانه ای فلسطینی ها و صهیونیست هاست.  با توجه به فضای قطر و اجازه برافراشتن پرچم فلسطین، کمپینی فلسطینی ها  و حامیان فلسطین راه انداخته اند.
مردم ایرلند با برافراشتن پرچم های فلسطین از تیم فوتبال رژیم صهیونیستی استقبال کردند.
همزمان با درگذشته ملکه الیزابت دوم، پرچم انگلیس بر فراز خیابان داونینگ که محل اقامت نخست وزیر انگلیس است به حالت نیمه برافراشته درآمد. الیزابت دوم، ملکه پادشاهی متحده بریتانیای کبیر و ایرلند شمالی و سایر قلمرو‌ها و سرپرست کشور‌های مشترک المنافع عصر روز پنجشنبه در ۹۶ سالگی درگذشت. الیزابت دوم که ۲۱ آوریل سال ۱۹۲۶ در لندن به دنیا آمد، در ۲۵ سالگی با درگذشت پدرش شاه جرج ششم، ملکه بریتانیا شد. در سال ۲۰۱۵، او با پشت سر گذاشتن ملکه ویکتوریا رکورد طولانی‌ترین مدت حکومت را در تاریخ بریتانیا شکست.
رئیس جمهور اوکراین در جشن روز پرچم شرکت می‌کند و به اوکراینی‌ها وعده آزادی کامل داد. ولودیمیر زلنسکی، رئیس جمهور اوکراین روز سه شنبه در مراسمی به مناسبت روز پرچم ملی در کی‌یف، پایتخت این کشور شرکت کرد. زلنسکی در یک سخنرانی کوتاه گفت: پرچم ملی اوکراین در جایی که قرار است باشد، یعنی در تمام نقاط اوکراین که در حال حاضر تحت کنترل روس‌ها است، برافراشته خواهد شد و به شهروندان اوکراینی قول داد که آن‌ها را از اشغال روسیه آزاد کنند.
آیت الله رئیسی در دیدار جمعی از آزادگان گفت: آزادگان پرچم برافراشته عزت و شکوه کشورمان هستند. دولت مردمی با الگو گرفتن از مرام ایثارگران با قدرت در مسیر تحقق پیشرفت و عدالت گام برخواهد داشت.
رئیسی با بیان اینکه تحمل اسارت در چنگال سفاکان بعثی کار آسانی نبود، بر ضرورت گرامی‌داشت آزادگان تاکید کرد و اظهار داشت: آنچه از رخداد‌ها و وقایع دوران دفاع مقدس و از جمله اسارت آزادگان سرافراز کشورمان در بند دشمن بعثی ثبت و ضبط شده شده است، تنها بخش اندکی از حماسه‌های قهرمانان دفاع از دین و وطن بوده و ضرورت دارد جانفشانی‌های این چهره‌های مقاوم و قهرمان به شایستگی به تصویر کشیده شود تا برای عصر‌ها و نسل‌های آینده به عنوان الگو و اسوه باقی بماند.
رئیس جمهور در دیدار جمعی از آزادگان گفت: آزادگان حقیقتا پرچم برافراشته عزت و شکوه در هر کوی و برزن کشورمان هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ