فدراسیون جهانی فوتبال در جدیدترین اعلام به فدراسیون ایران خواهان قضاوت داوران زن در مسابقات مردان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
جوبایدن رییس جمهور آمریکا قصد دارد یک دستور اجرایی برای محدود کردن سرمایه گذاری در فناوری های حساس در چین تا اواسط آگوست سال جاری میلادی امضا کند.
وزیر امورخارجه کشورمان گفت: وزیر امورخارجه سوئد بصورت تلفنی به بنده گفت دولت این کشور اهانت به قرآن کریم را محکوم می کند و فرد اهانت کننده صرفا مجوز تجمع داشته و نه از پلیس و نه از دولت مجوزی برای قرآن سوزی نداشته است.به وی تاکید کردیم که بیانیه کافی نیست و فرد متخلف باید دستگیر و محاکمه شود. با توجه به پایان ماموریت سفیر فعلی سوئد با دستور رئیس جمهور سفیر جدید آنها پذیرفته نخواهد و سفیر جدید ما نیز به سوئد اعزام نمی‎شود تا زمانی که اقدام موثر از آنها دیده شود. منبع: دانشجو
وزیر امور خارجه کشورمان گفت: به دستور رئیس جمهور تا زمانی که دولت سوئد اقدام مؤثری برای حفظ حرمت کتب آسمانی صورت ندهد، ایران سفیر جدید سوئد را نمی‌پذیرد.
کیم‌جونگ‌اون لابد برای اعمال قانون منع خودکشی به پلیس کرهٔ شمالی دستور داده است که هر فردی اقدام به خودکشی کرد فوراً او را بکشند تا از این به بعد غلط بکند که بخواهد به سوسیالیسم خیانت کند!
کارگروه عالی نظارت بر مسابقات اعلام کرد که تمام بازیهای باقیمانده لیگ باید با حضور تماشاگران برگزار شود.
رییسی گفت: مردم اهواز نباید مشکل فاضلاب داشته باشند و جوانان خوزستان نباید از بیکاری رنج ببرند. با ظرفیت‌هایی که در این استان وجود دارد، نباید مشکل آب‌وفاضلاب و زیرساخت‌ها وجود داشته باشد.
به دنبال رسوایی افشای اسناد جنجالی محرمانه پنتاگون درباره اسرار جنگ اوکراین در فضای مجازی، رئیس جمهور آمریکا با صدور دستوری خواستار تشدید اقدامات تامینی در جلوگیری از افشای اسناد محرمانه شد.
امیر کویت دستور تشکیل دولت جدید به ریاست احمد نواف الصباح را صادر کرد.
با دستور رئیس جمهور روسیه، تهمت و افترا به سربازان و مشارکت‌کنندگان در عملیات نظامی مسکو در اوکراین جرم‌ انگاشته خواهد شد.
خوشخو درباره اینکه آیا این جریمه سنگین برای ایرلاین‌های متاخر فقط در ایران قانونگذاری شده است، تاکید کرد: البته در همه جای جهان این رویه حاکم است و ایرلاین‌های متاخر ضمن بازپرداخت کل هزینه پرواز به مسافر، موظف به جابه‌جایی او به مقصد مورد نظر به صورت رایگان هستند.
با اعلام رسمی تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی ، متن حکم سید ابراهیم رییسی برای سید محمد آقامیری منتشر شد.
رئیس فدراسیون فوتبال با ارسال نامه ای، از برگزاری جام حذفی با نام خلیج فارس خبر داد.
وزیر ورزش و جوانان با محکوم کردن تحریف نام خلیج فارس در مسابقات کشورهای عربی و استفاده از عنوانی جعلی توسط رییس فیفا، خواستار رسیدگی جدی این موضوع شد.
قزوین- وزیر جهاد کشاورزی با بیان اینکه هم اکنون ۲۵ هزار هکتار گلخانه در کشور وجود دارد، گفت: به دنبال ایجاد ۱۲۵ هزار هکتار گلخانه جدید در کشور هستیم.
پیرو ممنوع‌المصاحبه شدن ارکان فدراسیون فوتبال با دستورالعمل دبیر کل این مجموعه، اعلام شد هیچ رسانه‌ای در صداوسیما حق انتقاد از رئیس فدراسیون فوتبال را ندارد.
راب پیج سرمربی تیم ملی ولز به گرت بیل دستور داده که فکر گلف بازی در قطر را از سرش بیرون کند.
پس از دستور رگولاتور آنتی تراست هند، گوگل سیاست پرداخت در اپ را برای توسعه دهندگان نرم افزار این کشور اجرا نمی کند.
قراردادهای تسهیلات بانکی به‌صورتی تنظیم شود که به بانک‌ها این اختیار داده شود تا در صورت سررسید و عدم پرداخت مطالبات مستقیم بانک از مشتری، بدهی از حساب‌های بدهکار یا ضامن برداشته شود.
معاون امور زنان و خانواده ریاست جمهوری، در پیامی پیروزی تیم تکواندو دختران نونهال کشور را تبریک گفت.
مدیرعامل شرکت توسن، با بیان اینکه این شرکت می‌خواهد در سال 1401 سیستم‌های خود را مجهز به هوش مصنوعی و هوش نرم‌افزاری کند، گفت: ما در حوزه استفاده از هوش مصنوعی و بلاکچین در بانکداری هم در سال های گذشته کارهای زیادی را انجام داده ایم که امیدوارم در سال 1401 به محصول تجاری برسیم و محصول SmartWay و سایر محصولات حوزه AI ما وارد بازار شوند.
کمالوندی خاطرنشان کرد: این ماشین‌ها را نصب کرده بودیم و شروع عملیات بهره برداری از ۵۰۰ ماشین IR۶ پروسه‌ای ۱۰ تا ۱۵ روزه دارد.
بررسی برنامه‌های وزارت بهداشت در جهت مقابله با سویه جدید ویروس کرونا در دستور کار کمیسیون بهداشت و درمان قرار گرفت.
فدراسیون جهانی توصیه کرده با آغاز فصل جدید، زنان ایرانی همانند مردان تماشاگر بازی‌های لیگ برتر باشند. گفته می‌شود لحن نامه دستوری نیست، اما احتمالا لیگ برتر ۲۲ به بهانه کرونا بدون تماشاگر می‌شود تا تکلیف این مساله مشخص شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ