با دستور رئیس جمهور روسیه، تهمت و افترا به سربازان و مشارکت‌کنندگان در عملیات نظامی مسکو در اوکراین جرم‌ انگاشته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فولاد در روز گلزنی دو مهاجم خود برابر سایپا به تساوی رسید و البته فرامین تاکتیکی منصوریان مرور شد.
سخنگوی پلیس گفت: بر اساس دستورات و فرامین، حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.
سخنگوی پلیس گفت: براساس دستورات و فرامین حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ به معروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.
سخنگوی پلیس گفت: براساس دستورات و فرامین حفظِ حرمتِ بانوان و حریم آمرانِ بمعروف و ناهیان از منکر در اولویت پلیس است.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
فرمین لوپز، ستاره بارسلونا، توانایی و استعدادش را در ال‌کلاسیکو به رخ کشید و نشان داد که می‌تواند برگ برنده ژاوی در فصل آینده باشد.
بیست و چهارمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های ابلاغی رهبر انقلاب در قوه قضائیه به ریاست معاون اول قوه قضائیه و با حضور جمعی از معاونان و مسئولان قوه قضائیه برگزار شد.
سخنگوی قوه فضائیه در اولین همایش سراسری مدیران رسانه‌ای و روابط عمومی‌های قوه قضائیه بر اجرای فرامین رهبر انقلاب در حوزه رسانه تأکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای مسلمان گفت: نه فقط وزارت خارجه، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
در تصاویر بخش سونار فعال و غیرفعال زیردریایی(قرمز) مشهود است، همچنین آنتن مخابراتی جمع شونده زیردریایی(آبی) نیز دیده می شود، زمانی که زیردریایی به روی آب می آید این آنتن را باز میکند تا ارتباط و فرامین جدید را از ساحل یا ناو مادر دریافت کند.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
صبح‌ امروز جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه، با حضور معاون اول قوه ‏قضاییه و سایر مقامات عالی دستگاه قضا برگزار شد.
اصفهان- کارشناس اداره کل هواشناسی استان اصفهان از ورود موج بارشی جدید به استان از روز دوشنبه ۱۷ بهمن ماه خبرداد.
فرمانده نیروی هوافضای سپاه گفت: رمز توفیقات الهی شهید سلیمانی، ولایتمداری محض او و عمل به فرامین و تدابیر ولایت بود.
عصر روز گذشته (سه شنبه ۲۲ آذر) هفتمین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین و سیاست‌های مقام معظم رهبری در قوه قضاییه به ریاست معاون اول قوه‏ قضاییه و با حضور رئیس دیوان عالی کشور، رئیس حوزه ریاست قوه‏ قضاییه، دادستان انتظامی قضات، رئیس مرکز حفاظت اطلاعات قوه‏ قضاییه، معاون راهبردی قوه قضاییه، معاون مرکز آمار و فناوری قوه ‏قضاییه و سایر مدیران ستادی و سازمانی دستگاه قضا برگزار شد.
معاون راهبردی قوه قضائیه ماموریت‌های قرارگاه پیگیری تدابیر و فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
معاون راهبردی قوه قضائیه ماموریت‌های قرارگاه پیگیری تدابیر و فرامین هشت‌گانه مقام معظم رهبری را تشریح کرد.
دومین جلسه قرارگاه پیگیری اجرای فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه برگزار و مقرر شد ۵کارگروه در این رابطه تشکیل شود.
معاون اول قوه قضائیه از تشکیل قرارگاه عملیاتی پیگیری اجرای سیاست‌ های کلی و فرامین ابلاغی مقام معظم رهبری در قوه‌قضائیه خبر داد.
سخنگوی قوه قضاییه گفت: قوه قضائیه پیرو فرامین مقام معظم رهبری و فرمایشات رئیس دستگاه قضا قائل به تفکیک متهمان وقایع اخیر است. ما از کسانی که عناصر اصلی هستند نخواهیم گذشت اما با کسانی که احساسی عمل کردند و با تحریک وارد میدان شده و مرتکب قتل و جنایت نشدند با رأفت اسلامی برخورد خواهد شد.
فرامین، تدابیر، هدایت‌های داهیانه و منویات نورانی آن رهبر الهی و عظیم‌الشأن و فرمانده شجاع و حکیم خود را نصب‌العین خویش قرار داده و به فضل الهی لحظه‌ای از کید دشمنان غافل نخواهیم شد و در حراست از امنیت کشور و ملت عزیز با تمام توان و ظرفیت در میدان خواهیم بود
مدیرعامل گروه صنعتی ایران‌خودرو اعلام کرد: در راستای اجرای فرامین هشت‌گانه رییس جمهوری، رشد ۵۱ درصدی تولید کامل در این مجموعه از ابتدای امسال تا ۲۷ شهریورماه نسبت به مدت مشابه سال گذشته محقق شده است.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.
دلیل نقص فنی در این پرواز، نقص در سیستم فرامین بوده است که خلبان را از ادامه مسیر پروازی منصرف و نیم ساعت بعد از پرواز به فرودگاه امام خمینی بازگرداند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ