گروه هکری «گربه سیاه» مسئول حملات اخیر به شرکت دولتیGSE در ایتالیا است. این گروه  انبوهی از اطلاعات را سرقت و تهدید کرده درصورت عملی نشدن خواسته هایش، آنها را منتشر می کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کره جنوبی مدعی شد که هکرهای کره شمالی قصد داشتند به اطلاعات محرمانه رزمایش این کشور با آمریکا دست یابند که موفق نشدند.
یک گروه هکری تهدید کرد که اطلاعات بیمارستانی و شخصی نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی را منتشر خواهد کرد.
هکرها از هوش مصنوعی برای ساخت بدافزارها، ایمیل های فیشینگ و گسترش اخبار جعلی آنلاین استفاده می کنند.
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران در واکنش به حمله سایبری به سرورهای این نهاد گفت: ما اطلاعات حساس و راهبردی نداشتیم، از بی‌سلیقگی هکرها تعجب کردم.
در این جا چند اشتباه بزرگ را معرفی می‌کنیم که مرتکب شدن آن‌ها می‌تواند شما را در معرض نفوذ هکرها قرار دهد. اگر به امنیت اطلاعات خود اهمیت می‌دهید از این اشتباهات دوری کنید!
یک گروه هکری مسئولیت حمله فیشینگ به وب سایت ردیت و سرقت ۸۰ گیگابایت اطلاعات کارمندان و آگهی دهندگان شرکت را قبول کرده و در ازای عدم انتشار آن خواهان۴.۵ میلیون دلار باج شده است.
تنها یک ماه پیش سرویس جی میل متعلق به گوگل نسخه « تیک آبی» را ارائه کرد که مشابه تیک آبی توئیتر است و هم اکنون مشخص شده هکرها از آن سواستفاده می کنند.
وب سایت پرتال وزارت صنعت ایتالیا و اپلیکیشن های آن با یک حمله سنگین سایبری روبرو و از دسترس خارج شدند.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای رسانه‌ای مطرح شده مبنی بر دستیابی به اسناد و بانک‌های اطلاعاتی و همچنین هک سرورها و سامانه‌های وزارت امور خارجه را تکذیب کرد.
مدیر اف بی آی به کنگره آمریکا اعلام کرد تعداد هکرهای چینی بسیار بیشتر از کارمندان اطلاعات سایبری این کشور است و در همین راستا خواستار بودجه بیشتری برای آژانس شد.
یک گروه هکری با هک سیستم ذخیره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی اطلاعات حساس و مهم ۲۰۰ هزار کاربر صهیونیست را منتشر کردند.
یک گروه از هکرهای روسی با سرقت سایبری اطلاعات محرمانه افسران نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از فروش اسناد طبقه‌بندی شده به صورت آنلاین خبر داد.
هکرهای ناشناس اطلاعات داخلی شرکت اکتیویژن از مشهورترین سازندگان انواع بازی‌های رایانه‌ای و ویدئویی را سرقت کردند.
بررسی‌های یک شرکت تحقیقاتی امنیت سایبری نشان می‌دهد هکرها موفق به ورود به برخی مراکز داده مهم در آسیا شده و اطلاعات آنها را سرقت کرده‌اند.
هکر‌ها در حال به کار گیری روش‌های جدید حمله هستند که از نظر کارشناسان به طور فزاینده‌ای پیچیده است. در چنین وضعیتی ما همچنان بیشتر اطلاعات خصوصی و اطلاعاتی درباره پول و حساب‌های خود را در فضای آنلاین نگه می‌داریم؛ بنابراین یک حمله هکری در سال ۲۰۲۳ می‌تواند واقعا ویرانگر باشد.
مدیرکل دفتر شهر فرودگاهی الکترونیکی از حمله ناموفق گروه هکری anonymous به سایت شهر فرودگاهی خبر داد.
چون گروه هکری به اهداف عملیاتی خود دست نیافتند، مجبور به انتشار تصاویر و مستندات عمومی که در وب سایت در دسترس عموم قرار دارد در شبکه های اجتماعی شدند انتشار اطلاعات اینچنینی خود بیانگر عدم موفقیت اهداف گروه هکری است.
هکرهای ایرانی با نفوذ به یکی از نهادی مهم اطلاعات رژیم صهیونسیتی، فیلم دوربین‌های نظارتی یکی از دو انفجار روز چهارشنبه قدس اشغالی را به دست آورده و منتشر کردند.
فارس اعلام کرد: در حمله اخیر هکر‌ها فقط توانسته‌اند اطلاعات و اخبار روز جمعه را از بین ببرند و سایر اطلاعات و دیتابیس‌های خبرگزاری در دسترس است. همچنین ادعا‌های مربوط به حذف ۲۵۰ ترابایت اطلاعات یا پخش فیلمی به نام دوربین مدار بسته، صحت نداشته و مربوط به خبرگزاری فارس نیست.
کلر اونیل وزیر کشور استرالیا  اعلام کرد دولت غیرقانونی کردن پرداخت باج به هکرهای سایبری را بررسی می کند. اخیرا حملات سایبری متعددی اطلاعات میلیون ها کاربر استرالیایی را فاش کرده است.
به گفته مقامات استرالیا، هکرها با یک باج افزار به پلتفرم های ارتباطی پرسنل نظامی و دفاعی استرالیا حمله کرده اند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: همانطور که بار‌ها کارشناسان اعلام کردند استفاده از وی پی ان آسیب پذیری دستگاه‌های کاربران را به دنبال خواهد داشت، زیرا راه رخنه هکر‌ها به گوشی مردم را تسهیل می‌کند. توصیه کارشناسانه این است که مردم تا جایی که می‌توانند از وی پی ان استفاده نکنند.
طی یک عملیات هک بزرگ اطلاعات محرمانه دولتی در مکزیک فاش شده است و هکرها ۶ ترابایت داده را سرقت کرده اند.
هکرهای ایرانی تلفن دیوید بارنیا، رئیس موساد را هک کردند و اطلاعات آن را بدست آوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ