یک گروه از هکرهای روسی با سرقت سایبری اطلاعات محرمانه افسران نیروهای سازمان پیمان آتلانتیک شمالی (ناتو)، از فروش اسناد طبقه‌بندی شده به صورت آنلاین خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهالی می‌گویند که نیمی از زمین‌های قلعه به نام فردی به نام «عزت‌الله خان» است و نیمی از زمین‌ها هم به اداره اوقاف تعلق دارد. به همین دلیل اجازه ساخت‌وساز در این محدوده وجود ندارد و این موضوع، کار را برای اهالی سخت‌تر کرده است. امروزه توسعه بی‌رویه محله بدون توجه به نیاز‌ها و سرانه‌های شهری به یکی از دغدغه‌های اهالی قلعه دولت‌آباد تبدیل شده است. اهالی براین باورند که در توسعه محله‌شان به سرانه‌های آموزشی و تفریحی توجه نمی‌شود.
گفته می شود جغدها همانند اختاپوس توانایی پنهان شد از دید را دارند. رمزآلود و شبانه بودن جغدها باعث شده تا آن حیوانات بتوانند استتار کنند. البته جغدها نیز همانند اختاپوس ها شکارچی هستند و با توجه پرواز بی صدا و تماس های شبانه عجیب و غریب شان جای تعجبی ندارند که جایگاه مهمی را در فرهنگ بشری به خود اختصاص داده اند.
طبق اسناد به جا مانده حدود یک قرن بعد از تکمیل مرحله سوم ۲۰ عدد از سنگ‌های آبی استون‌هنج فاز ۲ به منطقه نعل اسب شکل افزوده شد که امروزه تنها نیمی از این سنگ‌ها باقی مانده است. البته در این میان اثری از گودال‌های کنده شده که ظاهرا برای کار گذاشتن سنگ‌های آبی بوده، اما به دلایل نامعلومی هیچ‌گاه این کار صورت نپذیرفته، به چشم می‌خورد که این اثر به سال ۱۵۰۰ قبل از میلاد مسیح باز می‌گردد.
در حج، چند تجمع عام داریم (مثل حضور در عرفات و مشعر). یکی از اجتماعات واحد هم، در رمی جمره عقبه در روز عید قربان است. این هجوم همگانی و واحد علیه شیطان، این درس مهم را می‌دهد که در بعضی از موقعیت‌ها، بایستی مسلمانان نیروی خود را متمرکز کنند و علیه آن سنگر‌ها و دشمنان اصلی موضع بگیرند.
نتایج بررسی‌های این تیم نشان می‌دهد جهش‌های این حیوان، که بسیاری از مردم آن را اوج تکامل کانگورو‌ها در نظر می‌گیرند، در واقع تنها یکی از راه‌هایی بوده است که این حیوانات متحرک شگفت‌انگیز با آن تکامل یافته‌اند تا بتوانند در زیستگاه‌های مختلف دوام بیاورند. اجداد این حیوانات در واقع عادت به حرکت بر روی پا‌های خود داشته‌اند.
پرونده مسمومیت ده‌ها نفر در کرج با مصرف مشروبات الکلی از جان‌باختن دست‌کم ۱۲نفر و مسمومیت ۱۰۰نفر حکایت دارد و تلاش‌های پلیس به رازگشایی از پشت پرده این ماجرا و دستگیری ۶متهم منجر شده است.
جسد دختر جوان کنار خیابان افتاده و آثار خراش و بریدگی روی گردنش دیده می‌شد. شواهد نشان می‌داد که دختر جوان به‌دلیل اصابت جسم نوک تیز به گردنش جانش را از دست داده است.
در پی گروگان گیری ۲ نفر زن از استان کرمان توسط اشرار و انتقال آنان به خاش و دستور مرجع قضایی به ماموران اداره کل اطلاعات استان، بلافاصله عملیات با همراهی و پشتیبانی پلیس این شهرستان به منظور رهایی گروگان‌ها انجام می‌شود.
فرمانده انتظامی خاش از درگیری مسلحانه پلیس با اشرار مسلح کوردل در این شهرستان خبر داد و گفت: جانشین پلیس اطلاعات خاش در این درگیری به شهادت رسید.
ارلینگ هالند روزانه تا شش هزار کالری غذا می‌خورد و در کنار تمرین، بعضی کارها را به جزیی جدا نشدنی از زندگی‌اش تبدیل کرده تا در زمین فوتبال بیشتر بدرخشد.
رزمندگان قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه در جنوب شرق در روز های گذشته طی یک سلسله اقدامات اطلاعاتی و عملیاتی موفق به انهدام باندهای اشرار و گروهک های تروریستی شدند.
به دنبال رسوایی افشای اسناد جنجالی محرمانه پنتاگون درباره اسرار جنگ اوکراین در فضای مجازی، رئیس جمهور آمریکا با صدور دستوری خواستار تشدید اقدامات تامینی در جلوگیری از افشای اسناد محرمانه شد.
معاون اجتماعی سازمان اطلاعات پلیس تهران بزرگ با اشاره به اینکه متهم به بزه ارتکابی خود اقرار کرده است تصریح کرد:متهم علت اعمال مجرمانه را تسویه حساب شخصی اعلام کرد. این فرد که از اراذل و اوباش بومی زنجان است، دارای سابقه شرارت، جرایم خشن و قدرت نمایی در فضای مجازی است که چندین مرحله به حبس محکوم شده بود.
یک رسانه آمریکایی اعلام کرد که بالن چینی از مراکز نظامی حساس آمریکا با وجود تمام اقدامات واشنگتن برای ممانعت از فعالیت این بالن، اطلاعات لازم را جمع آوری کرده است.
عیسی زارع‌پور وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات درباره ترافیک پیام‌رسان‌های داخلی و اینترنت اظهار کرد: اطلاعات جزئی پیام‌رسان‌ها جزو اسرار تجاری آن‌هاست و ما نمی‌توانیم آن را منتشر کنیم!
به دنبال تحقیقات چند ماهه شرکت متا، منبع نشت اطلاعات در مورد هدست های واقعیت مجازی ساخت این شرکت شناسایی شد.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
کی‌روش اصرار داشت که بازی تدارکاتی با تونس پشت درهای بسته باشد و کمترین اطلاعات از تیمش به بیرون درز کند، ولی بعد از بازی ترکیب تیم به رسانه‌ها رسید.
فرمانده سپاه انصارالحسین(ع) استان همدان گفت: شش نفر از اشرار متواری که در شهادت «علی نظری» دست داشتند و در شهرهای مختلف مخفی شده بودند، توسط پاسداران گمنام امام زمان(عج) در سپاه انصارالحسین(ع) شناسایی شدند و با همکاری و هماهنکی جامعه اطلاعاتی کشور به دام افتادند.
قاتل شهید مدافع امنیت شهید پاسدار "علی نظری" که شب گذشته توسط عده‌ای اغتشاشگر و اشرار در ملایر به شهادت رسید، کمتر از ۱۲ ساعت از سوی نهادهای اطلاعاتی و امنیتی استان همدان دستگیر شد.
سرهنگ داود معظمی گودرزی رئیس پلیس فتا پایتخت گفت: مجرم پس از حضور در پلیس فتا پایتخت و مواجهه با شکات پرونده به جرم خود اقرار کرد و اظهار داشت پس از جلب اعتماد فروشنده و وارد کردن شماره کارت اعلامی در یک نرم افزار همراه بانک اصلی مشخصات شاکی را به دست می‌آوردم و با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات وی یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان می‌دادم و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل خارج می‌شدم.
شبکه الجزیره اعلام کرد به ۵۰۰ گیگابایت اطلاعات از فعل‌وانفعالات درونی حزب کارگر انگلیس دست یافته که حقایقی را درباره این حزب و فضای سیاسی انگلیس، فاش می‌کنند.
به تازگی دست‌کم دو میلیارد دلار پول سعودی به بنیاد مالی «جارد کوشنر» مشاور ارشد و داماد ترامپ، انتقال یافته‌است. آیا این پوششی برای خرید اسرار هسته‌ای از ترامپ است؟
ارتباط ما(خانه سینما) با دولت دکتر احمدی نژاد چندان مناسب نبود. هماهنگی برای حضور آنان بی واسطه وزارت فرهنگ و ارشاد از طریق بخش امنیت وزارت اطلاعات انجام شد. سه دیدار در دو محل متفاوت با رابط شان داشتم و اطلاعات مهمانان و سوابق سینمایی شان را در بیست، سی صفحه ارایه کردم. درست چهل و هشت ساعت بعد از اجرای مراسم اعطای جوایز اسکار آن سال، ساعت 1 بامداد، هواپیمای شرکت هواپیمایی انگلیس به زمین نشست. من و دو همکارم حمید رضا پورنصیری و پرستو دوکوهکی منتظر پایین آمدن از پله های برقی بودیم اما بعد از خروج کامل مسافران پرواز یاد شده خبری از مهمان مان نشد. مضطرب و نگران شدم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ