تیم ملی تنها با یک بازی در دوحه به تهران برمی‌گردد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
لی هونگ فای از هنگ کنگ تنها داور زن بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ اولین قضاوت خود را در دیدار افتتاحیه انجام داد. روز شنبه تیم‌های ملی ژاپن و تایلند در ورزشگاه شش هزار نفری الغدیر ارومیه به مصاف یکدیگر رفتند که تیم ملی ژاپن با ارائه یک بازی زیبا و تماشاگرپسند سه بر صفر مقابل تایلند به پیروزی دست یافت. تیم ژاپن در این دیدار در سه ست متوالی و با نتایج ۲۵بر ۱۹، ۲۵ بر ۲۱ و ۲۵ بر ۲۲ مقابل تایلند به برتری رسید و نخستین پیروزی خود را در این رقابت‌ها بدست آورد. جو مینگ از چین و لی هونگ فای از هنگ کنگ به‌عنوان داوران اول و دوم، قضاوت این دیدار را برعهده داشتند. بیست و دومین دوره رقابت‌های والیبال قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۳ با حضور ۱۷تیم از امروز به میزبانی ایران در شهر ارومیه شروع شده و تا ۴شهریور ماه ادامه دارد.
بنجامین مندی، بازیکن سابق منچسترسیتی و تیم ملی فوتبال فرانسه، روز جمعه ۲۳ تیرماه، از تمام جرایم جنسی تبرئه شد و به یک دعوی سه ساله پایان داد. او در پاسخی کوتاه به پرسش‌های خبرنگاران پرشماری که بیرون دادگاه منتظر او بودند گفت: «الحمدالله». هیئت منصفه دادگاهی در شهر چستر کشور انگلیس، بنجامین مندی را پس از یک محاکمه سه هفته‌ای که حدود سه ساعت و ۱۵ دقیقه طول کشید، در مورد اتهام‌های تجاوز جنسی و تلاش به تجاوز به عنف، بی‌گناه شناخت. وکیل مندی به مطبوعات به خبرنگاران گفت: این دومین باری است که آقای مندی با حضور هیئت منصفه محاکمه و بی گناه شناخته می‌شود. او خوشحال است که هر دو هیئت منصفه به رأی صحیح رسیده‌اند.
ستاره تیم ملی جوانان ایران می‌گوید تنها هدف آن‌ها قهرمانی در جهان است.
اجازه ورود زنان به ورزشگاه آزادی در هفته قبل هم داده نشد تا مشخص شود وعده‌های مکرر درباره حل‌شدن این موضوع در حد حرف باقی مانده است. گو اینکه صدور مجوز برای ورود تماشاگران زن به سالن محل برگزاری دیدار فوتسال تیم ملی ایران با ازبکستان و ابراز امیدواری دوباره مهدی تاج، این نوید را می‌داد که برای دربی حداقل اجازه ورود زنان به ورزشگاه داده شود؛ امری که فعلا میسر نشده تا مشخص شود حتی رضایت ابراهیم رئیسی برای این مسئله هم به تنهایی کفایت نمی‌کند و ظاهرا نهاد‌های دیگری هم باید برای حل‌شدن این مورد حساس چراغ سبز نشان دهند.
مسابقات کشتی آزاد قهرمانی آسیا در حالی برای ایران به پایان رسید که تیم ملی کشورمان در ۱۰ وزن تنها موفق به کسب یک مدال طلا شد و به عنوان سومی این رقابت‌ها بسنده کرد.
با توجه به ترافیک بازیکن در اردوی نخست تیم ملی با مربیگری امیر قلعه نویی، محمد کریمی شب گذشته و در بازی با کنیا تنها یک نیمه فرصت بازی به دست آورد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سید یک جام ملت‌های آسیاست که هنوز سرمربی ندارد.
تیم ملی فوتبال ایران در حالی در سید یک جام ملت‌های آسیاست که هنوز سرمربی ندارد.
سخنگوی فدراسیون فوتبال گفت تا روز بیستم اسفند ماه سرمربی تیم ملی مشخص خواهد شد.
ازدحام جمعیت قبل از دیدار تیم ملی فوتبال عراق برابر عمان در فینال جام کشور‌های عربی خلیج فارس باعث شد تا یک نفر کشته و ۶۰ نفر زخمی شوند. تیم ملی فوتبال عراق تا ساعاتی دیگر در فینال جام کشور‌های عربی حوزه خلیج فارس به مصاف عمان خواهد رفت. استقبال بسیار باشکوهی از این بازی شده است به طوری که حدود ۲۵۰ هزار هوادار در اطراف ورزشگاه بین المللی بصره جمع شده‌اند و این درحالی است که ظرفیت ورزشگاه تنها ۶۰ هزار نفر است.
نکته مهم درباره طیبی و اولادقباد این است که این دو بازیکن تنها فوتسالیست‌های ایرانی هستند که تا این اندازه به بارسلونا نزدیک شده‌اند.
سنگربان تیم ملی فوتبال مراکش در ۵ بازی که در جام جهانی به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.
سنگربان تیم ملی فوتبال مراکش در ۵ بازی که در جام جهانی به میدان رفته تنها یک گل دریافت کرده است که آن هم از روی نقطه پنالتی بوده است.
حاصل ۶ سال مربیگری در تیم ملی برزیل، تنها یک جام کوپا آمریکا برای تیته بوده است.
دومینیک لیواکوویچ، دروازه بان تیم ملی کرواسی، بارها یک تنه جلوی گلزنی ستاره های برزیل را گرفت.
شاید بازی روز سه‌شنبه، آن‌چنان که گرگ برهالتر، سرمربی تیم ملی فوتبال آمریکا می‌گوید، برای آن‌ها چندان ربطی به سیاست نداشته و فقط نقش تعیین‌کننده بازی برای صعود، مسابقه را برایشان حساس و رقابتی کرده باشد، اما برای ایران و جامعه سیاست‌زده ایرانی، این تنها یک بازی ورزشی حساس برای صعود نیست
اکنون به جرات می‌توان گفت در آستانه برگزاری اولین بازی تیم ملی فوتبال در ساعت 16 و 30 دقیقه امروز –دوشنبه- مقابل تیم ملی انگلستان در ورزشگاه بین‌المللی «الخلیفه» فوتبالیست‌های ایرانی، نمی‌توانند تنها بر روی مسائل فنی و فوتبالی تمرکز داشته باشند. حتی شاید بتوان گفت آن‌ها از نظر ذهنی، درگیر در مسائل سیاسی و فشارهای مجازی هستند که در روزهای گذشته بر آن‌ها تحمیل شده است. هر چند کیروش در هیچ یک از بازی‌های ابتدایی که در سه جام جهانی گذشته مربی‌گری کرده، نباخته است اما شاید این بار ورود نابهنگام سیاست بر ذهن و روان فوتبالیست‌های ایرانی این طلسم را برای او بشکند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران گفت: زمانی که هدایت ایران را برای جام جهانی ۲۰۱۴ قبول کردم این تیم تنها یک بازیکن داشت که در اروپا بازی می‌کرد.
تیم ملی در حالی برابر نیکاراگوئه قرار می‌گیرد که مهدی ترابی تنها مهره هجومی کی‌روش است.
تنها ایرانی حاضر در لیگ جزیره چهره ویژه تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی قطر خواهد بود.
تیم ملی فوتبال ایران اردوی آمادگی خود را بعد از عقد قرارداد با شرکتی اتریشی، در اتریش برگزار کرد و بابت این اردو ۴۰۰ هزار دلار پرداخت، اما از ۸۰۰ هزار دلاری که قرار بود بابت تبلیغات محیطی و بلیت‌فروشی دو بازی با اروگوئه و سنگال از این شرکت دریافت کند، تنها ۱۵۰ هزار دلار را گرفته و این شرکت ۶۵۰ هزار دلار مابقی را به فدراسیون فوتبال ایران پرداخت نمی‌کند.
تیم ملی فوتبال آمریکا همگروه کشورمان در جام‌جهانی در یک بازی دوستانه با دو گل مغلوب ژاپن شد تا روز‌های بحرانی شاگردان گرگ برهالتر که در ۱۰ بازی اخیرشان تنها یک برد داشته‌اند، ادامه داشته باشد.
فاکوندو کونته، دریافت کننده تیم ملی والیبال آرژانتین گفت: خطاب به هواداران ایرانی باید بگویم که والیبال تنها یک ورزش است، چون می‌بینم که گاهی آنها احساساتی می‌شوند.
صعود هشت تیم به مرحله یک هشتم نهایی مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان قطعی شد و تیم ملی والیبال ایران تنها آسیایی حاضر در این جمع است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ