سخنگوی وزارت خارجه گفت: دولت و ملت ایران اسلامی‌ به برکت خون شهیدان در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وقتی تصور این باشد که مشکلات فرهنگی و اجتماعی را می‌توان با زور و جریمه حل کرد، وقتی گمان کنند تورم را با ۲۰ یا ۳۰ درصد افزایش حقوق و در همان زمان بالا بردن ۳۰ تا ۵۰ درصد قیمت کالا‌ها و هزینه خدمات می‌توان مهار کرد و وقتی استقبال فوق‌العاده مردم از برقراری روابط با عربستان نتواند به حکمرانان بفهماند که این مردم با تمام وجود خواهان تنش زدائی با غرب و برقرار کردن روابط متوازن بین‌الملل هستند، چگونه می‌توان انتظار داشت با عزل و نصب چند نفر از وزیران و مدیران ارشد مشکلات کشور حل شود؟
در نشستی نقش دولت فرانسه در کشتار مردم ایلام در دوران جنگ تحمیلی بررسی و ابعاد حقوقی این پرونده از منظر حقوق بین‌الملل مورد بازخوانی قرار گرفت.
نماینده مردم چابهار در مجلس گفت: در شرایطی که میزان تورم کشور در برخی از شرایط به ۶۰ درصد می‌رسد، افزایش ۱۵ تا ۲۰ درصدی حقوق و دستمزد کارکنان دولت کارساز نیست.
جانشین فرمانده کل سپاه خدمت به مردم را شاخصه برجسته سردار قاسمی دانست و گفت: یک ریال از جایی غیر از سپاه حقوق نگرفت و اجازه نداد پرونده‌اش را به دولت بفرستند.
تحلیلگر مسائل سیاسی گفت: نیاز نیست که آقای رئیسی دستور دهد کافی است برکناری مدیران ناکارآمد و عاملان پرداخت حقوق های نجومی را پیگیری کند.
خبرگزاری دولت «ایرنا» نوشت: همتی در حالی از مطالبات مردم سخن گفته که در دوران ریاستش بر بانک مرکزی، آمار تورم را از دید مردم پنهان کرد تا جامعه را از حقوق اولیه خود یعنی «دانستن» محروم کرده تا عمق بحران تورمی ایجاد شده در نتیجه سیاست‌های وی و دولت روحانی برای مردم آشکار نشود.
سخنگوی وزارت امور خارجه با اشاره به تلاش کشور‌های غربی به استمرار پروژه ایران هراسی و بدنام سازی ایران گفت: این کشور‌ها که سابقه طولانی در نقض سیستماتیک حقوق بشر داشته و مردم سراسر جهان تجربیات تلخ و گزنده‌ای از دخالت‌های آنان در خاطر دارند، در جایگاهی قرار ندارند که به دولت و مردم ایران توصیه‌های حقوق بشری داشته باشند.
شیراز-سخنگوی دولت گفت: وظیفه دولت حمایت از بازماندگان و حفظ حقوق امثال آرتین ها است و حضور مردم بیانگر هم مسیری دولت و مردم است.
مدیرعامل سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی گفت: در راستای صیانت از حقوق مردم و دولت، شورای حقوقی سازمان جمع‌آوری و فروش اموال تملیکی تشکیل می‌شود.
فعال سیاسی اصلاح‌طلب گفت: سیستم عریض و تطویل و لخت دولت دارد لخ لخ کارهای روزمره مثل پرداخت حقوق و اخذ مالیات را انجام می دهد اما درباره قول های اساسی و ریشه ای که به معیشت مردم مربوط بود و با انجام آن قول ها امید در دل مردم زنده می شد اتفاق خاصی نیفتاده است.
نماینده مردم مینو دشت در مجلس شورای اسلامی گفت: وضعیت حقوق و معیشت پرسنل نیروی انتظامی مناسب نیست و دولت و مجلس باید در قانون بودجه، توجه بیشتری به این قشر کنند.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: نباید دولت حقوق کارمندان را بین سال اضافه کند، چرا که منابع تامین آن مشخص نیست و بار مالی دارد.
سخنگوی وزارت امور خارجه گفت: دولت و ملت ایران اسلامی‌ به برکت خون شهیدان در برابر زیاده‌خواهی و زورگویی میراث‌داران استعمار ایستاده و از حقوق مشروع خود کوتاه نخواهند آمد.
نماینده مردم اردبیل در مجلس گفت: دولت حضور فراگیر و منطقه‌ای در عرصه بین‌المللی و کاستن از فشار اقتصادی حاصل از تحریم‌های ناجوانمردانه، فرآیند مذاکرات را در بستری عقلانی پیش برد.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی‌کنند و می‌گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می‌آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی‌کند.
نماینده اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: مردم در فشار هستند و کم کم دیگر به نمایندگان اعتماد نمی کنند و می گویند که انگار مجلس در مقابل دولت کوتاه می آید و از حق و حقوق مردم دفاع نمی کند.
نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش ۱۰ درصدی حقوق کارکنان دولت و بازنشستگان با افزایش شدید قیمت کالاها، همخوانی ندارد و مردم از این وضعیت گله مند هستند.
بازار سرمایه که در دو روز گذشته با فشار فروش بالایی همراه شده بود، پس از یک روز استراحت امروز کار خود را دوباره از سر خواهد گرفت. کارشناسان بازار سرمایه وضعیت بورس در هفته جاری را تشریح کرده اند.
گروه صنعتی ایران خودرو، بخشی از محصولات و همچنین خدمات خود را در چهارمین نمایشگاه بین‌المللی خودروی تهران به نمایش می‌گذارد.
خبر‌های رسیده بیانگر آن است که با مجوز سران قوا، اختیارات بانک مرکزی در بازار ارز افزایش یافته و این بانک مجاز است، نامحدود در بازار مداخله کند.
جنازه کودک ۷ ساله بین اسباب بازی‌ها پیدا شد!
در روزهایی که بسیاری از خانواده‌ها برای تهیه مایحتاج زندگی مشکل دارند و گرانی‌ها باعث شده که حقوق و درآمد برخی اقشار جامعه کفاف هزینه‌هایشان را ندهد، پرداختی چند میلیاردی به ستاره‌های ورزشی آن هم از سوی باشگاه‌های دولتی جای هیچ دفاع و توجیهی ندارد.
یک عضو حزب اتحاد ملت ایران گفت: دولت آمد ۵۷ درصد به حقوق کارگران اضافه کرد و در انتهای سال ۱۴۰۰ آنان خوشحال شدند که ۵۷ درصد حقوق‌شان اضافه شده است اما هنوز اردیبهشت نشده می‌گفتند کاش اضافه نمی‌کردید و با این افزایش قیمت‌ها مطلقا به جایی نمی‌رسد. شما نگاه کنید کدام دولتی با خودش اینگونه رفتار می‌کند؟
بهادری جهرمی گفت: ما با هرگونه دسته‌بندی کردن و طبقه‌بندی کردن مردم برای ارائه خدمات مخالف هستیم و حتما باید در چارچوب قانون همه مردم از خدمات عمومی و شهروندی و از حقوق اساسی خود بهره‌مند شوند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ