تربت جام ـ مدیر جهاد کشاورزی تربت جام گفت: امسال بیش از ۵۸ هزار تن ذرت علوفه‌ای از مزارع زیر کشت این شهرستان برداشت گردید
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اصفهان- رئیس گروه حفاظت و بهره برداری از آب‌های زیرزمینی شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۲۷۰۰ پروانه بهره برداری چاه‌ کشاورزی ۱۶۶ میلیون مترمکعب آب صرفه جویی شد.
استاد حقوق انرژی دانشگاه تهران گفت: ما به واسطه ی استفاده از توانمندی های داخلی و استفاده از یک شاهکار مهندسی توانستیم در یک اقدام ابتکاری خود را برای برداشت روزانه 12 الی 15 میلیون متر مکعب گاز از این فاز آماده کنیم که با برداشت سکو از فاز 12 و انتقال و نصب آن در فاز 11 با پیمایش بیش از 550 کیلومتر این ابتکار مهم کامل شد.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: بر اساس پیش بینی ها بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت می شود.
رباط کریم- فرماندار رباط کریم از آغاز برداشت انگور در این شهرستان خبر داد و گفت: پیش بینی می شود، بیش از ۵۰ هزار تُن محصول از باغات رباط کریم تا اواخر شهریورماه برداشت شود.
وزیر نیرو با بیان اینکه مسئولیت اصلی ما در حوزه مدیریت منابع آب کشور توزیع عادلانه آب است، افزود: اکنون درشرایطی قرار داریم که برخی چاه‌های کشاورزی بیش از ۱۱برابر سقف مجاز آب برداشت می کنند.
مالباخته گفت: زمانی که داخل خانه بودم، این جوان یک نوشیدنی برایم آورد که بلافاصله پس از نوشیدن آن بیهوش شدم. پس از گذشت دو روز زمانی که به هوش آمدم متوجه سرقت خودرو (یک دستگاه خودرو شاسی‌بلند توسان سفیدرنگ) و همچنین برداشت بیش از ۳۰ میلیون تومان از حساب کارت عابربانک شدم.
وزیر نفت گفت:روزانه بیش از ۷۰۰ میلیون مترمکعب گاز از میدان پارس جنوبی برداشت می‌شود و با تولیدی شدن طرح توسعه فاز ۱۱ این میدان مشترک تولید افزایش پیدا می‌کند.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی مشهد گفت: عملیات مکانیزه برداشت جو از سطح ۷هزارو ۸۰۰ هکتار جو آبی از اراضی کشاورزی مشهد آغاز شد.
رشت- رئیس سازمان چای کشور با اشاره به اینکه تاکنون با ۱۳۰ کارخانه چایسازی قرارداد امضا شده است، گفت: براساس پیش بینی ها امسال بیش از ۱۳۰ تُن برگ سبز چای برداشت خواهد شد.
ایلان ماسک در مصاحبه‌ای با شبکه فاکس‌نیوز، هدف از توسعه TruthGPT را ساخت یک هوش مصنوعی حقیقت‌جو دانست که تلاش می‌کند ماهیت جهان را درک کند. مدیرعامل توییتر امیدوار است که این هوش مصنوعی بیش از اینکه آسیب‌زننده باشد، کار‌های خوب انجام دهد: «فکر می‌کنم این بهترین مسیر برای رسیدن به ایمنی است، از این نظر که هوش مصنوعی که به‌دنبال درک جهان باشد، بعید است انسان‌ها را نابود کند؛ چرا که ما بخش جالبی از جهان هستیم.»
زهرا عقیلی معتقد است، دوران سالمندی خانه‌نشینی، غرزدن و گلایه کردن از بیمار‌های گوناگون نیست. او از زمانی که در مسیر ورزش حرفه‌ای گام برداشت همیشه موفق بود و در کارنامه موفقیت‌هایش چیزی بیش از ٤٠ مدال کشوری و ۳۰ تقدیرنامه از سازمان‌ها و اداره‌های مختلف دریافت کرده است.
برداشت بی‌رویه آب از سفره‌های آب زیرزمینی یکی از عوامل موثر در تشدید فرونشست بوده و اکنون وسعت و شدت فرونشست در سه استان تهران، خراسان رضوی و اصفهان بیش از سایر استان‌هاست.
مشکلات مالی فدراسیون فوتبال بار دیگر باعث شد تا این فدراسیون برای جبران کمبودهای خود به حساب سازمان لیگ فوتسال دست بزند و مبلغی بیش از ۲ میلیارد تومان از این سازمان برداشت کند.
اصفهان- مدیرحفاظت و بهره برداری از منابع آب شرکت آب منطقه ای اصفهان گفت: با اصلاح و تعدیل بیش از ۱۷ هزار پروانه بهره‌برداری چاه کشاورزی ۹۹۶میلیون مترمکعب از حجم برداشت آب زیرزمینی کاهش یافت.
معاون توسعه آبزی‌پروری سازمان شیلات ایران گفت: امسال ۶۱ هزار تن میگو از پنج استان برداشت شد که این عدد حدود ۵ درصد نسبت به سال گذشته افزایش داشته است.
سردار شهید حسین پورجعفری (جعفری نیا) عضو سپاه پاسداران و سپاه قدس و از جانبازان هشت سال دفاع مقدس، بیش از ۴۰ سال تا پای شهادت همراه و همراز سردار سلیمانی گام برداشت و سرانجام نیز در کنار فرمانده خود بامداد جمعه ۱۳ دی ماه ۱۳۹۸ در حمله تروریستی آمریکا در فرودگاه بغداد همراه با دیگر همراهان ایرانی و ابومهدی المهندس معاون حشدالشعبی و تنی چند از اعضای حشدالشعبی به شهادت رسیدند.
عبدو دیالو، بازیکن سابق پاری سن ژرمن، از علاقه بیش از حد کیلیان امباپه به کریستیانو رونالدو پرده برداشت.
کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی، از علاقه بیش از حدش به رقابت‌های جام جهانی پرده برداشت.
وزیر اقتصاد گفت: متاسفانه از اظهارات بنده درباره موضع رئیس مجلس سوء برداشت شده و برخی به‌دنبال فرصت برای تفرقه افکنی میان دولت و مجلس‌اند در زمانی که شرایط خاص کشور بیش از پیش نیازمند همکاری است.
رشت- رئیس سازمان جهاد کشاورزی گیلان با اشاره به آغاز برداشت راتون از شالیزارهای استان گفت: پیش بینی شده امسال ۴۹ هزار و ۳۰۰ تن راتون برداشت شود.
معاون مالی و سرمایه انسانی و عضو هیأت مدیره صندوق ذخیره فرهنگیان خبر داد: حدود ۶۸ میلیارد تومان به حساب بازنشستگان از فروردین ۱۳۹۴ تا شهریور ۱۴۰۱ واریز شده و قابل برداشت است.
رئیس سازمان برنامه ضمن اشاره به برداشت ۶۰ میلیارد دلار از صندوق توسعه ملی توسط دولت قبل، گفت: ۵۳۴ هزار میلیارد تومان مجموع اصل و سود اوراقی است که سررسید آن‌ها در طول دولت ۱۳ خواهد بود.
بارندگی کم برداشت غلات پاییزی را که ۷۵ درصد از کل برداشت سالانه چین را تشکیل می‌دهد از بین می‌برد و افزایش قیمت کالا‌های جهانی را بیش از پیش تشدید می‌کند.
تایباد ـ مدیر جهاد کشاورزی تایباد گفت: برداشت پسته از سطح بیش از ۵ هزار هکتار باغات پسته شهرستان تایباد آغاز شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ