کمیسیون اروپا از دریافت و بررسی پاسخ ایران درباره مذاکرات رفع تحریم ها خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به خاطر اعتصاب در تاسیسات گازی استرالیا، قیمت گاز برای تحویل در ماه سپتامبر در بازار اروپا ۴۰ درصد افزایش پیدا کرده است.
مارک آندره تراشتگن اعتراف کرد که نگران میزان آمادگی تیمش برای فصل جدید است.
دیدار تیم های آ.ا.ک آتن و دیناموزاگرب کرواسی به دلیل قتل یک هوادار جوان 22 ساله لغو شد.
آژانس اتمی اتحادیه اروپا قطع ارسال اورانیوم از نیجر به اروپا را نگران کننده نمی‌داند.
کمیسیون اتحادیه اروپا اعلام کرد یک تحقیق آنتی تراست درباره افزودن اپ تیمز مایکروسافت به بسته  نرم افزارهای آفیس انجام می دهد زیرا بیم آن دارد که شرکت با این روش رقبا را از میدان به در کند.
شورای اتحادیه اروپا قوانین جدیدی برای صنعت باتری وضع کرده تا علاوه بر حفظ محیط زیست، فرایند بازیافت و استفاده دوباره از منابع آنها را ارتقا دهد.
برنامه Threads شرکت متا پلتفرم در اتحادیه اروپا ارائه نخواهد شد، زیرا این شرکت در حال بررسی نحوه اشتراک گذاری داده بین پلتفرم جدید و برنامه اینستاگرام است.
اتحادیه اروپا برای قطع «وابستگی‌های راهبردی» به چین طی چند سال آینده تلاش می‌کند.
ستاره ایرانی پورتو در پایان یک فصل طاقت فرسا در حال استراحت در بوشهر است.
قانونگذاران اتحادیه اروپا اعلام کردند گوگل احتمالات مجبور شود کسب وکار فناوری تبلیغاتی خود را برای برطرف کردن نگرانی ها درباره عملکردهای ضد رقابتی اش بفروشد.
سفیر چین در روسیه می‌گوید بحران اوکراین ریشه در بحران امنیتی در اروپا دارد و این قاره نیازمند سیستم امنیتی جدید و پایدار است.
رگولاتورهای اتحادیه اروپا روی تجزیه کسب و کار فناوری تبلیغات گوگل بر پایه ضد رقابتی بودن آن تمرکز کرده اند.
یک تحلیلگر مسائل سیاسی با بیان اینکه اروپا توان هسته‌ای ایران را پذیرفته است، گفت: آژانس در گزارش اخیر خود اعلام کرد که ایران در چارچوب قوانین آژانس به پیشرفت‌های هسته‌ای خود ادامه می‌دهد.
یوفا بهترین‌های فصل لیگ قهرمانان را معرفی کرد و رودری، زننده گل پیروزی منچسترسیتی مقابل اینتر در فینال رقابت‌ها، بازیکن فصل این تورنمنت شد.
وزیر خارجه روسیه تاکید کرد: کشورهای اروپایی برای خوشایند آمریکا در برنامه آموزش خلبانان اوکراینی برای استفاده از جنگنده اف-۱۶ پیشقدم می‌شوند.
مارچلو لیپی، سرمربی سابق یووه و تیم ملی ایتالیا، از ژوزه مورینیو به خاطر نحوه هدایت تیمش در دیدار رفت مرحله نیمه نهایی لیگ اروپا تعریف کرد.
سفیر سابق ایران در فرانسه گفت: فرانسوی‌ها و اروپایی‌ها تمام تلاششان این است که شرایط داخلی خود را به نحوی آرام نشان دهند چراکه بحران اوکراین به اندازه کافی در اروپا گرفتاری ایجاد کرده است.
اورلیو دی لورنتیس، رییس باشگاه میلان، به شدت از نحوه قرعه‌کشی یوفا برای لیگ قهرمانان اروپا انتقاد کرد.
ایالات متحده و اتحادیه اروپا هردو در حال بررسی ممنوعیت تیک تاک هستند. آن‌ها در حال محدود کردن نحوه مدیریت داده‌های کاربر و به طور کلی افزایش نظارت روی این اپلیکیشین در مقایسه با مثلا فیسبوک یا اینستاگرام هستند. این دو نهاد پا را از این هم فراتر گذاشته اند و از ترس جاسوسی نصب این برنامه را برای کارمندان دولتی قدغن کرده اند.
سه ابرمسئله ژئوپلیتکی چگونگی ارتباط با آمریکا، نحوه ارتباط با روسیه، و چگونگی تعمیق همگرایی اتحادیه اروپا، کشورهای اتحادیه اروپا را به دو دوسته «اروپای قدیم» و «اروپای جدید» تقسیم کرده است.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه تاکید کرد که مقامات ارشد اتحادیه اروپا به هر نحوی می خواهند دیپلمات های روسی را در سفر به آفریقا تحت فشار قرار دهند.
معاون حقوقی رئیس‌جمهور گفت: ایران حق دارد در برابر اعلام سپاه پاسداران به عنوان سازمان تروریستی کلیه کشورهایی که به هر نحو از این تصمیم تبعیت یا حمایت کنند، را مشمول عمل متقابل قرار دهد.
معاون وزیر خارجه روسیه می‌گوید که اتحادیه اروپا در تلاش است تا به هر نحو ممکن، دارایی‌های بلوکه‌شده روسیه را به سرقت ببرد.
«اگر اروپا علاوه بر تحریم هایِ پنجم دسامبر علیه مسکو بخواهد تحریم های گسترده تری را علیه روسیه عملیاتی کند، عملا با چالش های به مراتب گسترده ای در بحث تامین انرژی خود رو به رو خواهد شد. درست در همین نقطه است که متوجه می شویم چرا اروپایی ها به نحوی فعال در حال میانجی گری میان ایران و آمریکا با هدف احیای برجام هستند.»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ