برنامه Threads شرکت متا پلتفرم در اتحادیه اروپا ارائه نخواهد شد، زیرا این شرکت در حال بررسی نحوه اشتراک گذاری داده بین پلتفرم جدید و برنامه اینستاگرام است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر صمت گفت: ۷۰ ایستگاه شارژ پمپ برق را در هفته دولت رونمایی می‌کنیم و هم اکنون در حال نصب این دستگاه‌ها هستیم. از آبان‌ هم مردم حضور خودروهای برقی را در پایتخت مشاهده خواهند کرد.
طبق آخرین وضعیت جوی ترافیکی محور‌های شمالی کشور، تردد وسایل نقلیه از محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) تا اطلاع بعدی ممنوع است.
اجرای طرح ممنوعیت تردد به دلیل تخلیه بار ترافیکی ازاستان مازندران به سمت کرج و تهران صورت گرفته و تا پایان روان سازی ترافیک ادامه دارد.
معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص استفاده از ناوگان‌های پاکستانی برای جا به جایی زوار؛ گفت: البته از ناوگان‌های پاکستانی برای حمل‌ونقل زوار پاکستانی استفاده می‌شود.
شبکه اجتماعی متن محور "تردز" (Threads) تا چند هفته دیگر، صاحب ویژگی جست و جو شده و دسترسی به آن از طریق وب امکان پذیر می‌شود.
محمد جواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات دولت روحانی در اپلیکیشن تردز با انتشار عکسی از خود و خانواده اش نوشت: کوهنوردی خانوادگی ؛ ارتفاعات البرز
آمار‌های تحلیلی اخیر «لایف‌وب» که از عملکرد کاربران ایرانی در تردز طی ۱۰ روز اخیر منتشر شده است، نشان می‌دهد که متا در دستیابی به هدف خود برای تبدیل شدن به یک شبکه متن محور در حوزه سرگرمی موفق عمل کرده است. طبق آنچه آمار‌ها نشان می‌دهند، سلبریتی‌ها و اینفلوئنسر‌های اینستاگرامی تاثیر بسزایی در رسیدن متا به اهداف مدنظر خود خواهند داشت. زیرا حضور این افراد شاخص که معمولا محبوبیت زیادی نزد عموم کاربران دارند، به داغ شدن بازار تردز و انتشار بیشتر محتوا در آن کمک خواهد کرد.
بر اساس گزارش بیزنس اینسایدر، خرید دنبال کننده فیک در "تردز"، به رشد یک حساب یا موفقیت یک تولیدکننده محتوا کمک چندانی نخواهد کرد.
متا اجازه نمی دهد کاربران اتحادیه اروپا حتی با وی پی ان به سرویس تردز دسترسی یابند زیرا می خواهد از همخوانی آن با قانون بازارهای دیجیتال منطقه مطمئن شود.
شرکت متا اخیراً رقیب خود برای توییتر با نام Threads را راه‌اندازی کرد و در عرض چند روز ۱۰۰ میلیون کاربر در آن ثبت‌نام کردند. تمام این مسائل باعث شد تا وکیل ایلان ماسک با ارسال نامه‌ای به زاکربرگ، شرکت متا، سازنده اپلیکیشن «تردز» را به سوء‌استفاده سیستماتیک، عمدی و غیرقانونی از اسرار تجاری توییتر متهم کند.
شبکه اجتماعی "تردز" شرکت متا پلتفرم که به "قاتل توییتر" شهرت پیدا کرده، با کاهش تعداد کاربران روزانه فعال و زمان سپری شدن در این اپلیکیشن، از زمان راه اندازی شدن در آخر هفته گذشته، روبرو شده است.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
کارمندان سابق توییتر هم به اپلیکیشن جدید " تردز " پیوسته اند. استر کرافورد، یکی از مدیران سابق توییتر که پس از انتشار عکسی که نشان می‌داد روی کف دفتر خوابیده است، به شهرت رسید، عضو "تردز" شده است و یکی از پست‌های مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا پلتفرم را باز نشر کرد که ایلان ماسک را مسخره می‌کرد.
لیندا یاکارینو در توییت جدیدی که به‌صورت کنایه‌آمیز در واکنش به عرضه اپلیکیشن اینستاگرام تردز منتشر شده است، ادعا کرده که شبکه اجتماعی توییتر در یکی از روز‌های هفته گذشته (از دوشنبه هفته پیش تا یکشنبه هفته جاری) پرمصرف‌ترین روز خود از ماه فوریه (بهمن-اسفندماه) به‌بعد را پشت‌سر گذاشته است.
سپهر حیدری با کنایه به هواداران استقلال در تردز آفتابی شد
محمدجواد آذری جهرمی، وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات دولت دوازدهم با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
بر اساس گزارش بلومبرگ، تردز در حال حاضر در بین اپلیکیشن‌های رایگان فروشگاه اپ استور اپل در آمریکا، در رتبه نخست ایستاده است. زاکربرگ در پستی در تردز خود اعلام کرد: از صبح امروز ۷۰ میلیون ثبت نام در تردز انجام شده است.
محمدجواد آذری جهرمی با کنایه به فیلتر شدن تردز خطاب به مخاطبان نوشت: «دو سالی هست که دولت روحانی پایان یافته ... خداییش دیگه برای فیلتر تردز به ما خیرات نرسونید»
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
اپلیکیشن تردز (Threads) شرکت متا، با بهره بردن از دسترسی خود به میلیارد‌ها کاربر اینستاگرام، بیش از ۳۰ میلیون کاربر را ظرف مدت ۱۸ ساعت پس از راه اندازی، جذب کرد و به عنوان یک تهدید واقعی برای توییتر ظاهر شد.
تردز به شما این امکان را می‌دهد که با استفاده از حساب کاربری اینستاگرام خود ثبت نام کنید و می‌توانید تمام حساب‌هایی را که قبلا در اینستاگرام دنبال می‌کردید را در برنامه جدید هم دنبال کنید.
رئیس اتحادیه شرکت‌های تعاونی مسافربری گفت: برای جلوگیری از بی نظمی در اعزام زائران به عراق که سال گذشته برای تردد زائران اربیعن پیش آمد، لازم است مسئولین برنامه ریزی کنند.
نایب‌رییس و سخنگوی اتحادیه سراسری کانون وکلای دادگستری: در یک کلام باید گفت، سطح کیفی وکالت در ایران پایین می‌آید. این کاهش کیفی هم دو علت دارد؛ نخست اینکه، ورودی‌ها بر اساس ظرفیت مورد نیاز تنظیم نشده، دوم هم اینکه حداقل نمره هم لحاظ نشده است. بنابراین در جایی که نمره تراز، معیار کنترلی نباشد افت کیفیت و افت معیار علمی وکالت شکل می‌گیرد. حتی در آزمون‌های دوران ابتدایی، دبیرستان، دانشگاه و اساسا هر آزمونی برای قبولی یک حداقل نمره‌ای در نظر گرفته می‌شود. اما بر اساس قانون جدید، آزمون وکالت تنها آزمونی در کشور است که نه حداقل نمره دارد و نه ظرفیتی برای ورودی‌اش در نظر گرفته شده است.
اتحادیه فوتبال اروپا امروز اعلام کرد که برای پاری سن ژرمن، مارسی، موناکو، بشیکتاش، میلان، یوونتوس، اینتر و رم جریمه مالی در نظر گرفته است. تراز مالی این هشت باشگاه در سه سال گذشته منفی بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ