انزلی- حریق نیزارهای تالاب بین المللی انزلی پس از ۱۹ ساعت مهار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق شدید ۳۰ مغازه در بازار تهران خبر داد.
مشهد ـ مدیر منطقه ثامن آتش نشانی مشهد از عملیات آتش نشانان و نجاتگران این سازمان برای مهارحریق مهیب سه منزل مسکونی و کارگاه کفاشی در خیابان ۱۷ شهریور این شهر خبر داد.
بر اثر وقوع حریق گسترده در جزایر قناری که همزمان با موج گرمای شدید رخ داد، ۴ هزار نفر مجبور به ترک منازلشان شدند.
این حادثه براثر آتش سوزی در ناحیه تجهیزات برقی ترانس و کولر‌های گازی شعله ور شد و به ۲ واحد تجاری رستوران و عکاسی سرایت کرد.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است، که هر سه مصدوم آتش نشان بودند.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است.
محترمی با بیان اینکه در این حادثه ۲۵ تیم آتش نشانی حضور داشتند و آتش نشانان مناطق و شهر‌های اطراف نیز برای پشتیبانی اعلام حضور کردند، گفت: در نقاطی که امکان دسترسی ماشین آتش نشانی در تالاب و مناطق خشک وجود داشت، تجهیزات و خودرو‌های آتش نشانی اقدام به اطفای حریق کردند، اما با توجه به اینکه برخی از نقاط که عمق آب به دو متر می‌رسد، امکان حضور ماشین‌ها نبود، از بلدوز چرخ زنجیری به جهت ایجاد آتش بر استفاده شد.
محمد درویش فعال محیط زیست با انتشار این عکس نوشت: ‏چه کسی باور می‌کند اینجا زمانی نه‌چندان دور در حریم تالاب بین‌المللی آلاگل، پاره‌ای زیبا از بهشت گلستان با غوغای اردک‌ها و رقص نی‌زار‌ها بود ... و چه کسی می‌داند که متهم شماره یک در مرگ آلاگل، سدسازی و فروش آب است./انتخاب
تیم ملی بسکتبال ایران در حضور تماشاگران چینی و در غیاب هواداران ایرانی از حریف خود میزبانی می کند.
اهواز - دود ناشی از آتش‌سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده است و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره‌اندیشی کنند.
اهواز - دود ناشی از آتش سوزی در بخش عراقی تالاب هورالعظیم، زندگی را برای مردم شهرهای پیرامون تالاب سخت کرده و مسئولان باید برای حل این مشکل چاره اندیشی کنند.
مدیرکل محیط زیست استان خورستان گفت: اصلی‌ترین دلیل آتش سوزی در نیزار‌های تالاب در قسمت عراقی هورالعظیم خشکسالی است که در سطح ملی مکاتبات به منظور کمک برای مهار حریق در بخش عراقی انجام شده، اما هنوز نتیجه‌ای به دست نیامده و عراق همکاری لازم را نداشته است.
طبق گفته فرماندار بندرانزلی، پنجمین آتش‌سوزی در تالاب زیبای انزلی طی سه ماهه اخیر هم مانند دفعات قبل، عامل انسانی داشته و عامدانه بوده چنان‌که چند مظنون مرتبط با حادثه حریق در تالاب انزلی از سوی دادستانی شهرستان شناسایی شده‌اند. عصر دیروز دادستان بندرانزلی هم اعلام کرد: «از شنبه شب، چهار مظنون آتش‌سوزی در تالاب انزلی تحت نظر بودند که پس از تحقیقات مقدماتی در دادسرا، دو نفر روانه زندان شدند.»
معاون محیط طبیعی اداره‌کل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: اثر منفی حریق در بخش عراقی تالاب هورالعظیم از جمله سرایت آتش‌سوزی به بخش ایرانی و انتشار دود آن که گاهی علاوه بر شهر‌های مرزی، اهواز را هم درگیر می‌کند، بر ایران نیز تأثیر می‌گذارد.
انزلی- برای پیشگیری از وقوع مجدد آتش سوزی در تالاب انزلی دو بالگرد اطفای حریق برفراز تالاب انزلی در حال انجام عملیات آب پاشی بر روی نیزارهای سوخته این تالاب هستند.
توضیحات مسعود کاظمی سرپرست معاونت عمرانی استانداری گیلان را در خصوص آتش‌سوزی تالاب انزلی در این فیلم مشاهده می‌کنید.
روابط عمومی نیروی هوافضای سپاه از اعزام ۲ بالگرد آبپاش برای مشارکت در عملیات اطفای حریق تالاب های انزلی خبر داد.
انزلی- دو فروند بالگرد آبپاش برای اطفای حریق تالاب انزلی در محل آتش سوزی حضور یافتند.
رشت- تالاب انزلی از بامداد جمعه دچار حریق شده و با توجه به عدم دسترسی زمینی به این منطقه مسئولان درخواست بالگرد آبپاش کرده اند.
معاون مهندسی و پدافند غیر عامل وزارت دفاع از اعزام سه فروند بالگرد اطفای حریق به تالاب انزلی خبر داد.
فرماندار شهرستان بندرانزلی، با بیان اینکه منتظر حرکت دو بالگرد اطفا از فرودگاه سردار جنگل رشت تا انزلی هستیم، خاطرنشان کرد: این بالگرد‌ها باید فرایند نصب و آبگیری بسکت را انجام دهند.
لاهیجان- چند هکتار از تالاب امیرکلایه لاهیجان دچار آتش سوزی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ