لاهیجان- چند هکتار از تالاب امیرکلایه لاهیجان دچار آتش سوزی شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک کارشناس محیط‌زیست: در صورت ادامه این وضعیت تا ۵ سال دیگر تالاب انزلی به حوضچه‌های جدا افتاده و کم عمق تبدیل خواهد شد.
نمین - تالاب «پته‌خور» از مهمترین تالاب‌های استان اردبیل و زیستگاه پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی به شمار می‌رود که فاضلاب صنایع اکوسیستم تالاب را به طور جدی تهدید می‌کند.
نمین - تالاب «پته‌خور» از مهمترین تالاب‌های استان اردبیل و زیستگاه پرندگان مهاجر آبزی و کنار آبزی به شمار می‌رود که فاضلاب صنایع اکوسیستم تالاب را به طور جدی تهدید می‌کند.
اصفهان- تالاب بین المللی گاوخونی عروس تالاب‌های ایران با وسعت ۴۷ هزار هکتار در آستانه خشکی کامل است.
سرپرست دفتر مدیریت اقتصاد و فناوری محیط زیست گفت: خدمات اکوسیستمی منطقه یک آمایش کشور شامل استان‌های گلستان، مازندران و گیلان ارزش‌گذاری خواهند شد.
حفاظت از تالاب ها بر عهده محیط زیست است
اصفهان- وزیر کشور در بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی گفت: احیای این تالاب در دستور کار دولت است.‌
اصفهان- وزیر کشور در بازدید از تالاب بین المللی گاوخونی گفت: احیای این تالاب در دستور کار دولت است.‌
همزمان با نزدیک شدن به فصل تابستان و در این مدت مستاجران در همه شهرهای کشور همواره اضطراب انعقاد قرارداد جدید اجاره‌بهای خود را دارند.‌
محترمی با بیان اینکه در این حادثه ۲۵ تیم آتش نشانی حضور داشتند و آتش نشانان مناطق و شهر‌های اطراف نیز برای پشتیبانی اعلام حضور کردند، گفت: در نقاطی که امکان دسترسی ماشین آتش نشانی در تالاب و مناطق خشک وجود داشت، تجهیزات و خودرو‌های آتش نشانی اقدام به اطفای حریق کردند، اما با توجه به اینکه برخی از نقاط که عمق آب به دو متر می‌رسد، امکان حضور ماشین‌ها نبود، از بلدوز چرخ زنجیری به جهت ایجاد آتش بر استفاده شد.
رشت- مدیرکل محیط زیست گیلان از امن شدن آسمان و تالاب های گیلان برای عبور «امید و رویا» خبر داد.
گنبدکاووس- تالاب بین المللی «آلاگل» در گلستان این روزها خالی از آب و پرنده بوده و وضعیت خوبی ندارد.
در مسیر جاده ورامین به سمت روستای عشق‌آباد، پس از عبور از دامداری‌های انتهای روستا، مسیر خاکی منتهی به تالاب به شکل مربع و با مساحتی حدود ۵۰هکتار در موقعیت ۴۰کیلومتری تهران قرار دارد.
اصفهان- معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار اصفهان با اشاره به خشکی تالاب گاوخونی گفت: طبق تحقیقات دانشگاهیان ریزگردهای این تالاب تا ۶ کیلومتر عمودی و ۶ هزار کیلومتر افقی قابل انتشار است.‌
مدیرکل حفاظت محیط‌زیست استان چهارمحال و بختیاری از ثبت مشاهده یک فرد غاز پیشانی سفید کوچک در تالاب گندمان، خبر داد.
تالاب گندمان، تالابی در مجاورت شهر گندمان و در استان چهارمحال و بختیاری است. این تالاب از سوی نزدیک به محورهای مواصلاتی استان بوده و از سوی دیگر در نزدیکی منطقه حفاظت شده تنگه صیاد است.
حجت‌الاسلام رئیسی برای خنثی‌کردن نقشه سوداگران تأکید کرد تا بخش آسیب‌دیده تالاب انزلی در حد امکان احیا شده و به حالت قبل بازگردد.
انزلی- استاندار گیلان با تأکید بر برخورد جدی دستگاه قضا با مسببان آتش سوزی تالاب های انزلی و امیرکلایه گفت: برای مهار و تثبیت خاموشی آتش در این تالاب ها بیش از ۱۰۰ سورتی پرواز انجام شده است.
انزلی- آتش نیزارهای تالاب انزلی که غروب جمعه با کمک سه بالگرد آبپاش مهار شده بود بار دیگر شعله ور و دود ناشی از آن وارد محدوده شهری شده است.
انزلی- حریق نیزارهای تالاب بین المللی انزلی پس از ۱۹ ساعت مهار شد.
رشت- تالاب انزلی از بامداد جمعه دچار حریق شده و با توجه به عدم دسترسی زمینی به این منطقه مسئولان درخواست بالگرد آبپاش کرده اند.
فرماندار انزلی اعلام کرد: آتش سوزی از بامداد جمعه در قسمت مرکزی تالاب در محدوده چراغ پشتان آغاز شد و دامنه آتش به دلیل عدم امکان دسترسی به اطراف گسترش یافت.
مسئولان معاونت دریایی و تالاب‌های سازمان حفاظت محیط زیست امروز دوشنبه ۳۱ شهریور در نشست خبری به مناسبت هفته دولت پاسخگوی خبرنگاران بودند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ