سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از حریق شدید ۳۰ مغازه در بازار تهران خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون چهار نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
سمنان- مدیرکل صمت استان سمنان از بروز حریق گسترده در کارخانه عطرسازی در ایوان کی خبر داد و گفت: تاکنون ۲۰ نفر در این حادثه مصدوم شده‌اند.
بر اثر وقوع حریق در یک کشتی جنگی آمریکا، ۵ ملوان در بیمارستان بستری شدند.
نماینده اسبق کنگره آمریکا با انتقاد شدید از حمایت کاخ سفید از جنگ اوکراین، گفت که رئیس جمهور آمریکا، کی‌یف را به هاوایی که طعمه حریق شده است، ترجیح می‌دهد.
وقوع آتش‌سوزی در اقامتگاه معلولان در شرق فرانسه ۱۱ کشته برجای گذاشت.
بر اثر وقوع حریق گسترده در جزایر قناری که همزمان با موج گرمای شدید رخ داد، ۴ هزار نفر مجبور به ترک منازلشان شدند.
پردیس- رئیس اورژانس استان تهران گفت: حریق کارخانه مبل سازی در پردیس تاکنون سه مصدوم داشته است، که هر سه مصدوم آتش نشان بودند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس مرکز اورژانس سمنان از برخورد دو خودروی پراید و زانتیا و وقوع حریق در ۹ کیلومتری آرادان خبر داد و گفت: از پنج مصدوم، دو نفر به علت سوختگی شدید با اورژانس هوایی انتقال یافتند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق در یک فروشگاه عرضه موادغذایی در شهر سمنان خبر داد و گفت: طی عملیات اطفاء دو آتش نشان دچار مصدومیت شدند.
آتشپاد دوم مهدی مرادیان نیز در این باره، اظهار کرد: امروز سه‌شنبه ۱۹ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، وقوع حریق سنگین در نیروگاه شهید عباسپور واقع در محدوده درچه به سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری خمینی‌شهر، گزارش شد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع حریق در یک مغازه سیلندر گاز خبر داد و گفت: این حادثه مورد مصدومیت شدید و تلفات جانی نداشت.
ری- سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران از وقوع انفجار و حریق در شهرک علائین شهرری خبر داد و گفت: طی این حادثه پنج نفر فوت شده اند.
در حادثه انفجار و حریق گسترده در یک جایگاه ذخیره سازی سوخت در پایتخت اندونزی، ۱۰ نفر کشته شدند.
سمنان- مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان سمنان بابیان اینکه حوالی صبح امروز حریق یک دستگاه اتوبوس در محور میامی-شاهرود مهار شد، گفت: ۳۱ مسافر این اتوبوس امداد رسانی شدند.
بر اثر وقوع انفجار و آتش سوزی گسترده در ایالت فلوریدا واقع در آمریکا، تا کنون دست کم ۲ نفر کشته و ۵ تَن زخمی شده اند.
اهواز - سخنگوی مرکز فوریت‌های پزشکی استان خوزستان از آتش‌سوزی یک مجتمع مسکونی در بندر ماهشهر و مصدوم شدن هشت نفر در این حادثه خبر داد.
در همان لحظات اولیه چندنفر از کارگران با سوختگی شدید خود را نجات داده و از ساختمان خارج شدند. با توجه به اینکه احتمال حضور افراد دیگر در این اتاقک‌ها که هرکدام حدود ۱۵ متر مربع مساحت داشتند، وجود داشت، تیم‌های آتش‌نشانی همزمان با اطفای حریق عملیات جستجو را نیز در دستورکار خود قرار داده و دقایقی بعد با پیکر سوخته و بی‌جان چهار نفر که در اتاق‌ها محبوس شده بودند، مواجه شدند.
سمنان- رئیس سازمان آتش نشانی سمنان از وقوع حریق گسترده در دو واحد صنفی شهر سمنان خبر داد و گفت: این آتش سوزی تلفات جانی نداشته است.
ستاره ساوتهمپتون بعد از برخورد شدید با دروازه بان نیوکاسل به دلیل ضربه مغزی مجبور به ترک زمین شد.
منابع عراقی اعلام کردند که بر اثر وقوع آتش سوزی گسترده در یک مجتمع تجاری در مرکز بغداد، دست کم ۲۰ نفر زخمی شدند.
جنگل‌ها و مراتع شهرستان گچساران و باشت از روز گذشته تاکنون طعمه حریق شده و به دلیل وزش شدید باد لحظه به لحظه شعله‌های آتش فوران می‌کند و تلاش جنگلبانان، محیط بانان، نیرو‌های بسیجی و مردمی برای مهار، تاکنون به جایی نرسیده است.
شامگاه گذشته رعد و برق شدید در شهر مدینه موجب آتش سوزی در برخی مناطق این شهر شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ