باشگاه فولاد خوزستان نسبت به بیانیه سپاهان واکنش نشان داده و به دو شکست اصفهانی‌ها طعنه زده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل باشگاه فولاد خوزستان، هواداران را اصلی ترین سرمایه این باشگاه دانست و به خاطر نتایج اخیر از آنها عذرخواهی کرد.
وزیر امور خارجه عمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران را کشور دوم خودمان می‌دانیم.
فرمانده کل سپاه پاسداران گفت: امنیت پاکستان را امنیت خودمان می‌دانیم و با گسترش تعاملات، همکاری‌ها و اقدامات مشترک و هم افزا به حیات گروهک‌های تروریستی پایان خواهیم داد.
نشست دو روزه سران سازمان پیمان آتلانتیک شمالی(ناتو) از دقایقی پیش در شهر ویلینیوس به میزبانی پایتخت لیتوانی آغاز شد.
گوشت موش‌آهو در برخی فرهنگ‌ها به عنوان غذای لذیذ شناخته می‌شود، و شکارچیان زیادی این حیوان را برای فروش در بازار شکار می‌کنند
سرمربی تیم نوجوانان ایران معتقد است شایسته کسب پیروزی مقابل قطر بودند.
ساخت موشک «فتاح» که نخستین موشک مافوق صوت داخلی محسوب می‌شود، در راستای توسعه برنامه موشکی کشور است و در راستای اهداف بازدارندگی دفاعی کشور محسوب می‌شود. با توجه به اینکه ایران چهارمین کشوری است که به این سطح از فناوری مدرن در زمینه موشکی دست پیدا کرده، دستاورد‌های آن می‌تواند هم در سطح منطقه‌ای و در سطح جهانی قابل دسترس باشد. تبیین و تحلیل مقامات بلندپایه نظامی کشور از این موشک که می‌تواند سیستم‌های دفاعی آمریکا و اسرائیل از جمله گنبد آهنین را دور بزند.
فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران گفت: مردم ویتنام را نماد مقاومت و استکبارستیزی می‌دانیم و می‌شناسیم.
مارک تراورز (Mark Travers) روانشناس آمریکایی به ما توضیح می‌دهد که چگونه مثبت اندیشی زورکی و بیش از اندازه می‌تواند به سلامت روان ما آسیب بزند. اگر چه نفس مثبت‌اندیشی می‌تواند ابزاری قدرتمند برای پشت سر گذاشتن شکست‌ها و چالش‌های زندگی باشد، اما تحمیل کردن و همیشگی بودن آن ممکن است صدماتی به سلامت روان ما وارد کند و به ما اجازه ندهد که ریشه‌ی {حقیقی} مشکلات‌مان را پیدا کنیم. در اینجا سه دلیل برای اینکه چرا مثبت اندیشی زورکی آسیب زا است، بیان می‌کنیم:
سرمربی آلومینیوم اراک در عین انتقاد از فرصت سوزی بازیکنانش، از آنها بابت نمایش هجومی و پرموقعیت شان برابر استقلال تقدیر کرد.
پیوتر زلینسکی، هافبک ناپولی، آخرین گل آبی‌ها را در دیدار مقابل آینتراخت فرانکفورت به ثمر رساند.
استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش در بازی فردا برای صعود به جمع هشت تیم نهایی تلاش خواهد کرد.
داوید دخیا، دروازه‌بان منچستریونایتد، با انتشار پستی در شبکه‌های اجتماعی نسبت به باخت این تیم برابر لیورپول واکنش نشان داد.
کریستوف گالتیه، سرمربی پاری سن ژرمن، از اینکه در دیدار حساس مقابل موناکو، لیونل مسی را در اختیار ندارد، ابراز ناراحتی کرد.
صرف افزایش نفوذ روسیه نیست که نگرانی‌هایی را در پی دارد. سوابق گروه شبه‌نظامی واگنر در آفریقا نشان می‌دهد که امکان بروز فجایع انسانی در بورکینافاسو وجود دارد.
جانشین فرمانده سپاه پاسداران گفت: بیش از دو سوم ارتش اسرائیل در کرانه باختری زمین‌گیر شده‌اند و منشأ همه این شکست‌ها را انقلاب اسلامی می‌دانند، لذا حداقل کاری که می‌توانند کنند رجزخوانی است.
وزیر امور خارجه در گفتگو با آنتونیو گوترش با تاکید براینکه تهران دیپلماسی و گفتگو را بهترین گزینه می‌داند، تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران در برابر سایر گزینه‌ها هرگز دست بسته نخواهد بود.
حقوق شهروندی، مجموعه حق‌هایی است که هر انسان به‌عنوان شهروند از آن‌ها برخوردار است و لازم است که از سوی دیگران، یعنی دیگر شهروندان و دولت رعایت شود.
می‌توانیم نحوه واکنش به افراد دیگری که شکست وجودی را تجربه می‌کنند تغییر دهیم. به جای آن که به آنان وعده دهیم که از شکست‌های‌شان درس خواهند گرفت و به جای پنهان کردن عمق آن چه آنان تجربه می‌کنند، ممکن است بتوانیم واقعاً شکست آنان را تشخیص دهیم و سعی کنیم به درستی نسبت به رنج روانی‌شان حساس باشیم.
یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، مدعی شد تیمش در خانه رنجرز عملکرد خوبی ارائه داده است.
هاکان چالهان اوغلو، ستاره ترکیه ای اینتر، مدعی شد فردا شب بازی سختی در انتظار این تیم در خانه بارسلوناست.
جرم محاربه زمانی محقق خواهد شد که این اعمال جنبه عمومی داشته باشد و شخص توانایی سلب امنیت را داشته باشد. اگر کسی با نیت شخصی یک یا چند نفر را هدف قرار دهد و با آن‌ها درگیری شخصی داشته باشد و این اعمال را فقط نسبت به آن‌ها انجام دهد و عمل او عمومیت نداشته باشد، این عمل محاربه نخواهد بود.
سرمربی تراکتور می‌گوید تیمش را به طور کامل در بازی با صنعت نفت در اختیار دارد.
یکی از دوستان نزدیک لیز تراس با وجود عدم ثبات در مواضع سیاسی وی بر این باور است که رهبر جدید محافظه‌کاران را می‌توان یک «تاچری نئولیبرال» یعنی مخالف بخش دولتی بزرگ، طرفدار کاهش مالیات‌ها و مخالف نزاکت سیاسی رایج دانست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ