استفانو پیولی، سرمربی میلان، تاکید کرد که تیمش در بازی فردا برای صعود به جمع هشت تیم نهایی تلاش خواهد کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس شورای اجتماعی کشور گفت: خوشبختانه ویژگی بارز ملت عزیز ایران بعد از انقلاب اسلامی جریان مشارکت آنها بوده است.
از سر تا دم، طول نرها به ۱.۵ تا ۲ متر می رسد، در حالی که طول ماده ها به ۱.۳ تا ۱.۸ متر می رسد. به عظمت آنها دم آنها افزوده می شود، یک ویژگی متمایز در میان گربه های بزرگ، این دم ۶۰ تا ۹۰ سانتی‌متر اضافی به طول آنها می‌افزاید.
آیا می‌توانید انگشت شست خود را به عقب خم کنید؟ در این صورت شست هیچ‌هایکری دارید. افرادی که این توانایی را دارند یک شست دو مفصله دارند که به آن‌ها اجازه می‌دهد انگشت خود را به عقب خم کنند. هیچ خطری در انجام این کار وجود ندارد و این موضوع برای آن‌ها چندان ناراحت کننده نیست. این کار به لطف مفاصل جدا شده در انگشت شست امکان پذیر است. در برخی موارد، افراد تنها می‌توانند یک انگشت شست را به عقب خم کنند، در حالی که دیگران می‌توانند هر دو را حرکت دهند.
یکی از سرویس‌هایی که از مرز خود عبور کرده، تلگرام است. تلگرام در ابتدا به عنوان یک اپلیکیشن پیام رسانی ساده در نظر گرفته شده بود، اما ویژگی‌های اضافی دارد که هدف از آنها، تشویق به اتصال است. یکی از این ویژگی‌ها، "افراد نزدیک" (People Nearby) است که مبتنی بر مکان کاربر است. در حالی که این ویژگی، تا حدودی بی‌ضرر به نظر می‌رسد، اما می‌تواند به طور بالقوه برای حریم خصوصی شما مشکل ساز شود. بنابراین، باید به منظور حفظ ایمنی خود، محتاط باشید و این ویژگی را در اسرع وقت غیرفعال کنید.
واتس‌اپ امسال صاحب ویژگی‌های جدیدی شده که اکثر آنها حول کارکردش به عنوان یک ابزار پیام‌رسانی بوده، اما جدیدترین ویژگی که برای گروهی از کاربران این اپلیکیشن عرضه شده، هدف متفاوت‌تری را دنبال کرده است.با توجه به این که "کانال‌های" واتس‌اپ برای ارتباط دو طرفه طراحی نشده اند، متا تصمیم گرفته که فاقد رمزنگاری نقطه به نقطه باشند. این شرکت، رمزنگاری نقطه به نقطه را به عنوان یک گزینه آتی برای استفاده در موارد خاص در نظر گرفته است.
اگر اهل جنگل‌نوردی باشید، خوب می‌دانید که جنگل دو فصل فوق‌العاده زیبا دارد؛ بهار و پاییز. البته بعضی جنگل‌ها ویژگی بهاری‌شان آنها را معروف کرده و بعضی‌ها هم ویژگی پاییزی‌شان اما جنگل «ابر» از آن دسته جنگل‌هایی است که دیدنش در هر دو فصل خالی از لطف نیست.
ویژگی اصلی این آش به خاطر داشتن سماق، صفرابری آن است. سرکانی‌ها برای این آش یک شعر محلی هم دارند که همه آنها، آن را بلدند.
مار‌ها با بدن‌هایی با طرح‌های عجیب، حملاتی سریع، سریع‌تر از جت‌های جنگنده هنگام شتاب‌گیری و حتی ظرفیت پرواز دارند، گروهی از خزندگان هستند. برخی از آن‌ها به خاطر یک ویژگی خاص سزاوار توجه هستند؛ اندازه عظیم آنها.
ابیای اوراسیایی پرهای سفیدی ندارد و فقط نوک دمش سفید است که باور محققان وسیله‌ای برای برقرار ارتباط در محیط کم نور جنگل‌ها است.
براندازان «پرویز ثابتی» رئیس ساواک تهران را تطهیر می‌کنند، گویا شکنجه‌­گر بودن او نه تنها برایشان اهمیتی ندارد بلکه از آن دفاع می­‌کنند و به نظر می‌رسد چشم بستن بر ویژگی آنها تبدیل شده است.
رژیم غذایی مدیترانه‌ای یکی از سالم‌ترین رژیم‌های غذایی دنیا است که به کاهش وزن و کاهش احتمال ابتلا به بیماری‌ها کمک می‌کند.
پیام‌رسان واتس‌اپ ارسال تصاویر با کیفیت اصلی را در نسخه‌های آینده خود امکان‌پذیر خواهد کرد.
یکی از این ویژگی‌ها اندروید شامل ابزارک‌ها (ویجت‌ها) یا برنامه‌هایی است که کاربر را قادر می‌سازد تا عملکردی را انجام دهد یا به یک سرویس دسترسی پیدا کند.
فرزند آیت الله هاشمی گفت: عقلانیت و میانه روی، مهمترین ویژگی شخصیتی مرحوم هاشمی بود که امروز خلا آن در حکمرانی و سیاست ورزی بیش از هر زمان دیگری احساس می‌شود، پرهیز از افراط و تندروی در مدیریت کشور، موجب کاهش هزینه‌ها، نارضایتی‌ها و افزایش کارآمدی می‌شود، حضور منتقدین را به عنوان فرصت تلقی کردن نه تهدید و برخورد با آنها، نشانه عقلانیت یک سیستم است که امروز به آن نیاز داریم.
یکی از کارمندان مایکروسافت اسکرین شاتی از ویژگی جدید نوت پد در ویندوز ۱۱ منتشر کرده است. البته مشخص نیست این ویژگی چه زمان عرضه می شود.
مدیرکل توسعه گردشگری داخلی وزارت میراث فرهنگی استان محور بودن نمایشگاه گردشگری امسال را مهم‌ترین ویژگی نمایشگاه امسال بیان کرد و امیدوار است شرکت های خارجی در این نمایشگاه حضور پیدا کنند.
اپلیکیشن «بله» با قابلیت‌های مالی و پیام رسانی، به‌تازگی ویژگی جدیدی به اسم وضعیت (استوری) را به خدمات خود افزوده است.
طولانی شدن روند اجرا و احداث پروژه های حوزه راه و توقف آنها در ایستگاه اعتبارات سبب شده تا گیلان با وجود ظرفیت های فراوان نتواند به توسعه و رونق اقتصادی به ویژگی در زمینه گردشگری دست یابد.
iOS 16 علاوه بر بسیاری قابلیت های ویژه چند ویژگی دارد که ممکن است برای برخی خوشایند نباشد.در این مطلب به بررسی این ویژگی ها و نحوه غیرفعال کردن آنها می پردازیم.
متا قصد دارد به زودی ویژگی جدید «ارسال پیام به خود» را به پیام رسان محبوب واتساپ اضافه کند.
ویژگی بارز محصولات بهمن رعایت مسایل امنیتی و زیبایی ظاهری است
هواوی به زودی گوشی پرچمدار میت ۵۰ را با مشخصات شگفت انگیزی همچون کار کردن با باتری خالی معرفی می‌کند.
در اوایل سال جاری، مارک زاکربرگ قابلیت انجمن یا «Communities» واتساپ را معرفی کرد. همانطور که از نام آن پیداست، این ویژگی به کاربران واتساپ این امکان را می‌دهد که با ترکیب چند گروه یک انجمن ایجاد کنند.
پیام رسان واتس اپ ویژگی برای کاربران فراهم کرده که به آنها اجازه می دهد تا ۲ روز پس از ارسال پیام ها، آنها را حذف کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ