وزیر امور خارجه عمان در نشست مشترک خبری با وزیر امور خارجه کشورمان گفت: ایران را کشور دوم خودمان می‌دانیم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم والیبال نوجوانان ایران رتبه دوم رقابت های جهانی این رده سنی را در کشور آرژانتین از آن خود کرد.
۸ ملی‌پوش تکواندوی ایران در سری دوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور فرانسه حضور خواهند داشت.
۸ ملی‌پوش تکواندوی ایران در سری دوم رقابت‌های گرندپری در سال ۲۰۲۳ به میزبانی کشور فرانسه حضور خواهند داشت.
ایران در حالی فردا به مصاف ایتالیا خواهد رفت که خولیو ولاسکو سرمربی سابق تیم ملی مدیر فنی تیم‌های پایه این کشور است.
اکبر میثاقیان به عنوان سرمربی تیم شهرداری نوشهر در فصل جدید رقابت‌های فوتبال قهرمانی دسته دوم باشگاه‌های کشور معرفی شد.
مبلغ عضویت ایران در اجلاس شانگهای را نیز به عنوان مثال دوم خود می‌آورد: «عضویت ایران در شانگهای را دولت قبل کارهایش را انجام داد و فقط عضویت کامل انجام نگرفته بود. این را هم از دستاوردهای این دولت اعلام کردند!»
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
تیم ملی تکواندو زنان و مردان ایران برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان عازم کشور جمهوری آذربایجان شد.
به ثمر رسیدن مذاکرات تنش زدایی میان ایران و مصر، نیازمند تصمیمات سیاسی است که رهبران دو کشور باید در مورد مسائل اصلی موردِ مناقشه بگیرند
"بانک ایران زمین" همانند سایر بانک‌های کشور مطابق با بخشنامه بانک مرکزی ارائه رمز دوم پویا را برای خرید‌های اینترنتی در دستور کار خود قرار داده است؛ حال این سوال پیش می‌آید که چگونه از بانک ایران زمین رمز دوم پویا را دریافت کنیم؟
رئیس جامعه هتلداران ایران از عدم استقبال مسافران نوروزی از هتل‌ها خبر داد و گفت: در هفته دوم عید با کاهش ۳۵ درصدی ضریب اشغال هتل‌ها رو به رو بودیم.
در حال حاضر حدود ۱۲۸ گونه جانوری و مهره‌دار کشور در معرض خطر انقراض هستند که برخی وضع خوبی ندارند و «دوزیستان» بیشترین آسیب پذیری را در این حوزه دارند و خطر انقراض دامن رده پستانداران، خزندگان، دوزیستان، ماهیان و پرندگان ایران را گرفته است.
دومین مرحله از قرارداد احیای چاه‌های نفتی کشور با امضای رئیس پارک فناوری و نوآوری نفت به نمایندگی از شرکت ملی نفت ایران و نماینده چهار شرکت دانش‌بنیان ایرانی تنفیذ شد.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
لیگ دسته اول تکواندو باشگاههای کشور در حالی فردا وارد مرحله دوم خود می شود که ستاره خبرساز تکواندو ایران این رقابتها را در تیم جدید خود دنبال می کند.
تیم فوتبال آ.ا.ک یونان با پیروزی در لیگ فوتبال باشگاهی این کشور به بالای جدول صعود کرد.
تیم جوانان ایران که در بلاروس اردو زده است، امروز دومین دیدار دوستانه خود را در برابر تیم زیر 23 سال این کشور برگزار خواهد کرد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل گفت: این شرکت ظرفیت تولید و تحویل سالانه پنج هزار و ۸۵۰ دستگاه اتوبوس و میدل باس را دارد که با این ظرفیت بالای تولید داخل، نیازی به نگاه به بیرون و تامین محصول از خارج کشور و واردات اتوبوس دست دوم نیست.
رئیس انجمن ویروس‌شناسی ایران، در پاسخ به وضعیت آنفلوانزا در کشور و میزان شیوع آن با شروع فصل سرد، می‌گوید: پیش‌بینی ما این بود که از نیمه دوم شهریور شاهد شیوع آنفلوانزا در ایران باشیم که در کل دنیا هم همین اتفاق افتاد، با توجه به این دو سال کرونا، جمعیت حساس به آنفلوانزا هم بیشتر شده و با این حساب، انتظار می‌رود موارد جدید آنفلوانزا را امسال بیشتر داشته باشیم. روندی هم که الان در ایران گزارش می‌شود، نشان می‌دهد هرچه کرونا کمتر شده، روند افزایش موارد آنفلوانزا را داشته‌ایم.
تیم فوتسال پالما اسپانیا در هفته دوم لیگ فوتسال این کشور برابر تیم پرافتخار اینتر مووی استار به پیروزی رسید و پای مسلم اولادقباد بازیکن ایرانی این تیم هم به گلزنی باز شد.
مدیرکل دفتر سیاسی وزارت کشور گفت: موضوع تأسیس حزب ایران قوی در جلسه کمیسیون ماده ۱۰ احزاب بررسی و در نهایت با اصل تأسیس این تشکل سیاسی مخالفت شد.
مدیرعامل ایران خودرو دیزل با اشاره به ظرفیت تولید سالانه ۲۵۰۰ دستگاه اتوبوس در این شرکت گفت: تولیدکنندگان داخلی ظرفیت نوسازی ناوگان را دارند، اما جریان هایی به دنبال واردات خودروهای دست دوم به کشور است و با این اقدام نه تنها نوسازی اتفاق نخواهد افتاد، بلکه باری اضافی بر دوش دولت بوده و این به صلاح کشور نیست.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل گفت: جریان هایی به دنبال واردات ماشین های دست دوم به داخل هستند و این اصلاً به صلاح کشور و تولید داخل نیست.
شاید کمتر کسی یادش باشد خرید جدید پرسپولیس با محرومیت (سال ۹۳) کشور را ترک کرد و با شروع لیگ بیست و دوم شاید اجازه بازی در لیگ برتر را نگیرد. خرید جدید پرسپولیس قبل از رفتنش در بازی پیکان و نفت تهران اقدام به زدن کمک داور بازی کرد!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ