اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فدراسیون بین المللی فوتبال پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه ذوب‌آهن را به دلیل بدهی خارجی بست.
سازمان لیگ به باشگاه تراکتور اعلام کرد حق استفاده از بازیکنان جدیدش را ندارد.
فیفا پنجره نقل و انتقالات تراکتور را بست
به نظر می‌رسد فدراسیون فوتبال ایران و فیفا برای تامین سیستم کمک داور ویدیویی (VAR) و کنار زدن موانع موجود به راهکار مشترکی رسیده‌اند.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه جام جهانی 2023 به ارزیابی شرایط تیم ملی ایران پرداخت.
با اعلام رسمی فیفا، باشگاه‌های ایرانی بیش از 72 میلیارد تومان از رقابت‌های جام جهانی، آورده مالی داشته‌اند.
فیفا النصر عربستان را از ۳پنجره نقل‌وانتقالات محروم کرد!
مذاکره شهاب زاهدی مهاجم تیم زوریا لوهانسک اوکراین با پرسپولیس در رسانه‌های اوکراین بازتاب گسترده‌ای داشته است اما هنوز مشخص نیست پرسپولیس باید به زوریا حق فسخ قرارداد بپردازد یا نه.
فدراسیون فوتبال استفاده پرسپولیس از منابع مالی خود در فیفا را رد کرد و گفت هنوز سهم باشگاه ها از حضور بازیکنان آنها در جام جهانی مشخص نشده است.
سایت فدراسیون جهانی بسکتبال در آستانه 100 روز مانده به آغاز جام جهانی، 100 گلزن برتر این رقابت‌ها را معرفی کرد که حدادی در رده 66 قرار دارد.
باشگاه سانتاکلارای پرتغال با اعتراض به رأی صادر شده از سوی فیفا، از باشگاه استقلال به دادگاه ورزشی CAS شکایت کرد.
فیفا باشگاه استقلال را تهدید کرد که در صورت پرداخت نشدن مطالبات سرمربی ایتالیایی سابق خود، با بسته شدن پنجره نقل‌وانتقالاتی روبه‌رو خواهد شد.
جیانی اینفانتینو، رئیس فیفا، از افزایش چشمگیر مبالغ اختصاص یافته به جام جهانی زنان که در تابستان آینده در استرالیا و نیوزلند برگزار می‌شود، خبر داد.
فیفا در آستانه تصویب طرح مورد علاقه هواداران برای اولین جام جهانی ۴۸ تیمی است.
آمانوف در یک بازی تدارکاتی بدون اطلاع استقلال با پیراهن نفتچی تاشکند به عنوان بازیکن تستی بازی کرد! اسناد مربوط به تخلف آشکار آمانوف جمع آوری شده و در صورت دفاع درست وکلای استقلال در فیفا، این بازیکن محرومیت سنگینی را تجربه خواهد کرد.
کارلوس کی‌روش سرمربی سابق تیم ملی فوتبال مصر در آستانه توافق با فدراسیون این کشور برای گرفتن مبلغی است که بابت آن قصد شکایت به فیفا داشت.
سازمان عفو بین‌الملل سخنرانی پرمناقشه جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در آستانه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را محکوم کرد.
سازمان عفو بین‌الملل سخنرانی پرمناقشه جیانی اینفانتینو، رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در آستانه افتتاحیه جام جهانی ۲۰۲۲ در قطر را محکوم کرد.
رییس فدراسیون جهانی فوتبال فیفا در نشست خبری در آستانه شروع رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر به طرح مواضع خود درباره مسائل مختلف مرتبط با این رقابت‌ها پرداخت.
جانی اینتفانتینو، رییس فیفا، صحبت‌های عجیبی را در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر مطرح کرد.
جانی اینتفانتینو، رییس فیفا، صحبت‌های عجیبی را در آستانه آغاز جام جهانی 2022 قطر مطرح کرد.
سایت فیفا در گزارشی به معرفی تیم ملی ایران به عنوان یکی از 32 تیم حاضر در جام جهانی 2022 پرداخت.
احمد راستینه، نماینده مجلس گفت: «درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد. در کمیسیون اصل ٩٠ محکومیت تاج برای همه اعضا قطعیت پیدا کرده است. البته بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد.» او افزود: «بهتر است مهدی تاج به احترام مردم و به علت جریحه دار شدن افکار عمومی استعفا بدهد. مجلس شورای اسلامی تا به ثمر نشستن این پرونده آن را رها نخواهد کرد.»
راستینه نماینده مجلس شورای اسلامی گفت: درصورت صدور احکام قضایی، تاج از ریاست فدراسیون عزل و برکنار می‌شود؛ مثل همان اتفاقی که برای رئیس فیفا (بلاتر) افتاد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ