شرکت پالایش نفت آبادان در اطلاعیه‌ای اعلام کرد که صدای شنیده شده در بامداد امروز (جمعه، یازدهم شهریورماه) به دلیل ایجاد بک فایر جزئی حین روشن کردن کوره واحد گوگردسازی اتفاق افتاده است که این رخداد سبب بروز صدای مهیب شد و هیچگونه مصدوم و خسارت مالی در پی نداشته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی کرمان از انفجار در یک منزل مسکونی به دلیل نگهدای بنزین قاچاق خبر داد.
به دلیل انفجارهای سیلو در محل یک تعاونی کشاورزی در ایالت پارانای جنوبی برزیل، ۸ نفر کشته و ۱۱ نفر زخمی شدند.
چند روز پیش به دلیل انفجار گاز، بخشی از یک خیابان شلوغ در منطقه تجاری کلانشهر ژوهانسبورگ در آفریقایی جنوبی ترک خورد.
به گفته منبعی وابسته به خدمات اورژانسی منطقه خرسون، مقامات منصوب روسیه در این منطقه به دلیل انفجار سد کاخوفکا و جاری شدن سیل، وضعیت اضطراری اعلام کردند.
سخنگوی دولت روسیه ضمن رد ادعاها درباره دست‌داشتن این کشور در انفجار سد کاخوفکا تأکید کرد که ارتش اوکراین به دلیل شکست‌های اخیر این خرابکاری را انجام داده است.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از انفجار یک منزل مسکونی قدیمی در نظام آباد به دلیل نشت گاز شهری خبر داد.
انفجاری مهیب در خارطوم، پایتخت سودان، روز سه‌شنبه به صورت زنده از تلویزیون پخش شد. درگیری‌های مسلحانه‌ی چند روز اخیر در شهر‌های مختلف سودان تا کنون دست‌کم ۱۸۵ نفر کشته و بیش از ۱۸۰۰ نفر زخمی برجای گذاشته است. تعداد کشته‌شدگان می‌تواند بسیار بیشتر از این باشد چرا که اجساد زیادی در خیابان‌های پایتخت سودان، به‌ویژه در اطراف شهر وجود دارد که به دلیل درگیری‌ها، هیچکس امکان دسترسی به آن‌ها را ندارد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس پایتخت از وقوع انفجار یک دستگاه خودرو سواری در محله عبدل آباد خبر داد و گفت: این حادثه ساعت ۱۹:۱۴ رخ داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور:‌ متاسفانه شاهد آن هستیم که یک مراسم سنتی که از سالیان گذشته برای مردم وجود داشته تا با هم معاشرت کنند الان به میدان جنگ تبدیل شده و این برای جهانیان عجیب است.
یک منبع آگاه دلیل شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی امشب در حوالی کرج را برگزاری مانور نیروهای بسیج اعلام کرد.
یک منبع آگاه دلیل شنیده شدن صدای انفجار و تیراندازی امشب در حوالی کرج را برگزاری مانور نیروهای بسیج اعلام کرد.
رئیس پایگاه اطلاعات لرزه‌ای کشوری با بیان اینکه در قسمت غربی و شمال غرب کشور نیز گسل‌های زاگرس را داریم، گفت: این گسل‌ها فعالیت‌های گسلی کاملا جُنبایی دارند که باعث ایجاد زمین‌لرزه‌های متعدد می‌شود. در واقع ایران، یک کشور لرزه‌خیز است و دلیل اصلی این مساله همان فعالیت‌های تکتونیکی ناشی از فعالیت گسل‌های مختلف در جای‌جای کشور است.
حدود ساعت ۱۲ ظهر امروز ۲۶ بهمن ماه صدای مهیبی در شهر کرمان شنیده شد به طوری که شیشه در و پنجره‌ها را به لرزه در آورد.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از وقوع انفجار در یک ساختمان سه طبقه در خیابان ستارخان خبر داد و گفت: ۲ نفر به دلیل این حادثه مصدوم شدند.
ملکی با بیان اینکه شدت انفجار به حدی بود که همه دیوار‌ها و نمای ساختمان تخریب شده بود، گفت: به گفته شاهدان یکی از کارگران به دلیل شدت انفجار از داخل ساختمان به بیرون پرتاب شده بود و یکی دیگر از کارگران در داخل ساختمان مصدوم شده بود که هر ۲ مصدوم تحویل عوامل اورژانس شدند.
یک منبع عراقی گفته که در این انفجار که دلیل آن هنوز مشخص نیست، ۲۰ نفر کشته شدند.
فروزانفر با اشاره به اینکه ۲۰۰ نفر درگیر اجرای این نمایش هستند افزود: این اثر دکوری سنگین و انفجارهای متعددی دارد. ابتدا قرار بود ۲۵ اجرا داشته باشیم اما به دلیل تاخیری که ایجاد شد این سینمایش ۱۵ اجرا خواهد داشت و در هر اجرا می‌تواند میزبان ۴۰۰۰ مخاطب باشد.
وزیر امور خارجه سوئد تایید کرد که وقوع چند انفجار باعث نشتی اخیر گاز در خطوط لوله نورد استریم بوده است.
به دلیل پرتاب اشیاء و ترقه به درون زمین مسابقه و به پای حامد لک، بازی فولاد و مس رفسنجان برای دقایقی توسط داور قطع شد!
به نظر می‌رسد اگر این پیش‌پرداخت به حساب این بازیکن واریز شود دیاباته دیگر دلیلی برای امضا نکردن این قرارداد نخواهد داشت.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری شیراز گفت: براساس اعلام کارشناسان آتش‌نشانی اعزامی به محل، این حادثه در زمانی که ساکنان در منزل نبودند و به دلیل بروز انفجار در پاور بانک در حال شارژ، رخ داده و منجر به آتش سوزی شده بود.
در روستا‌های حاصبیا و العرقوب صدای ناشی از انفجار‌هایی در مزارع اشغالی شبعا لبنان شنیده شد که به دلیل تمرین‌های نظامی ارتش رژیم صهیونیستی بود تا حدی که در بلندی‌های جولان هم شنیده شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ