باشگاه سپاهان با انتشار اطلاعیه ای مدعی شد که ورود یک جیمی جامپ به درون زمین و در بازی با فولاد، مشکوک بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رعدوبرق شدید باعث توقف بازی دو تیم فوتبال نوجوانان ایران و ژاپن در نیمه دوم شد.
قلعه‌نویی در ادامه برای آنکه موضوع کسر شأن فوتبال ایران را هم به آهستگی به مسیری دیگر هل دهد، از زیبا بازی‌کردن بازیکنانش حرف زد. این اولین بار نبود که او با طعنه و کنایه درباره بازی تیم ملی ایران در عصر گذشته، خاصه زمانی که کارلوس کی‌روش هدایت تیم ملی ایران را بهرعهده داشت، حرف می‌زد. قبلا هم گفته بود فوتبال ایران از روز‌های کسل‌کننده‌اش فاصله گرفته است. شاید قلعه‌نویی فراموش کرده، ولی همین تیم ملی ایران در عصر کارلوس کی‌روش که «کسل‌کننده» بازی می‌کرد ۶ بر صفر قزاقستان را شکست داد؛ یک گل بیشتر از تیم قلعه‌نویی زد و اتفاقا گلی هم نخورد.
آندرس اینیستا قبل از بازی دوستانه ویسل کوبه و بارسلونا از گاوی پیراهنش را خواست، اتفاقی که در شبکه‌های اجتماعی بازتاب زیادی داشت.
از باشگاه استقلال خبر می‌رسد که مدیران این باشگاه ضمن همدلی با بازیکنان و درک شرایط ویژه آن‌ها به خاطر بدقولی‌های اخیر بر سر پرداخت مطالبات، به آن‌ها این قول را داده که ۱۵ درصد از کل قرارداد بازیکنان صبح امروز اول وقت به صورت قطعی به حساب هایشان نشسته، اما در جلسه شب قبل از بازی از آبی پوشان به صورت جدی درخواست می‌شود تا بدون توجه به این موضوع یعنی مقدار و زمان واریزی، آن‌ها تمام تمرکز خود را روی دربی فینال جام حذفی گذاشته تا بدون توجه به مسایل جانبی و حاشیه‌ای، استقلالی‌ها با تمام تمرکز و توان به منظور فتح جام حذفی قدم به این میدان بگذارند.
سپاهانی‌ها در حالی به مصاف مس کرمان رفتند که اتفاق عجیبی در ورزشگاه افتاد.
پدر امیرحسین شیرچی گفت: چند ماه قبل یکی از رگ‌های قلبش متورم شده بود. اصطلاح پزشکی آن را نمی‌دانم اما او را چند روزی بستری کردند و بعد مرخص شد. نباید امیرحسین را بازی می‌دادند. چکاپ نکرده او را به زمین بازی فرستادند و این اتفاق رخ داد.
خانه‌ای قدیمی در میدان صد نارمک وجود دارد که بیست و اندی سال پیش قبر صاحبش را در خود جای داده است. درِ آهنی این خانه را که باز کنی در پایین اتاق روبرو سنگ قبری سفید که با قابی شیشه‌ای پوشانده شده نمایان می‌شود. این قبر متعلق به «سیدمحمد برهانی» امام جماعت مسجد محله است.
امیر جعغری امیدوار بود اولین گل لیگ برتری‌اش با سه امتیاز همراه شود، ولی این اتفاق نیفتاد و فولاد گل تساوی را در ثانیه پایانی زد.
ستاره ایرانی فاینورد پیروزی تیمش مقابل والویک را از روی نیمکت تماشا کرد.
استعلام عدم محرومیت ساپینتو برای جدال با فولاد تنها چند ساعت قبل مسابقه به ناظر بازی اعلام شد.
یک هوادار نوجوان پس از سوت پایان مسابقه امشب به هر شکلی که بود خود را به نزدیکی لیونل مسی رساند اما قبل از لمس او ماموران نقش بر زمینش کردند.
در حالی که فدراسیون فوتبال گفته بود مسلم اولادقباد ملی پوش فوتسال تورنمنت تایلند را از دست داده است، این بازیکن در دیدار فینال با ژاپن به میدان رفت.
هواداران الدحیل خیلی زود از نمایش تیم‌شان مقابل الهلال ناامید شدند و استادیوم را ترک کردند.
هواداران الدحیل خیلی زود از نمایش تیم‌شان مقابل الهلال ناامید شدند و استادیوم را ترک کردند.
در آستانه حساس‌ترین بازی لیگ برتر فوتسال یک اتفاق عجیب رخ داده است.
کمک داور ایرانی حاضر در جام جهانی جزئیات بیشتری از بازی جنجالی پرتغال - اروگوئه و تصمیمی که باعث حذف علیرضا فغانی و تیم داوری ایران از این رقابت‌ها شد را ارائه کرد.
اختفای مریخ توسط ماه که از شهر Kosice در اسلواکی دیده شد، درست قبل از طلوع خورشید اتفاق افتاده است. این منظره سحرانگیز تایم لپسی است که در نتیجه نوردهی‌های پیاپی توسط تلسکوپ ثبت شده است. حدود یک ساعت طول کشید تا سیاره سرخ در پشت قرص ماه ناپدید شد و سپس دوباره ظاهر شد و آخرین ماه کامل سال ۲۰۲۲ با رنگ گرم، غروب کرد.
پسرکی که قبلا در اتاق خانه‌اش پوستر کریس رونالدو را زده بود، این روزها به بحث اصلی تمام فوتبال‌دوستان تبدیل شده، آن هم در روزهایی که رونالدو آینده چندان روشنی را تجربه نمی‌کند و با پرتغال نیز طی دو بازی آخرش و در شرایطی که نیمکت نشین بوده، از جام کنار رفته است.
نماینده مردم مرودشت در مجلس افزود: «درخصوص همین موضوع، چند روز قبل در حوزه انتخابیه خود در مجالس مختلف، مسجد و برنامه‌هایی که با مردم به صورت مستقیم صحبت کردم، به نظرم اتفاقا جامعه نسبت به چنین مسائلی نگاه مثبتی دارد و آن را باز دارنده می‌داند؛ دست‌کم در افرادی که من با آن‌ها ارتباط داشتم چنین بود.»
در جریان بازی شب گذشته رئال مادرید برابر کادیز، رودریگو با ضربه دست عامدانه مدافع حریف سرنگون شد ولی VAR ترجیح داد دخالت نکند.
نساجی بعد از برد گل گهر، فولاد را هم شکست داد تا به روزهای خوب خود در لیگ برتر ادامه دهد و از همه مهمتر نشان دهد در بازی قبلی برد تنها یک اتفاق نبوده است.
پرسپولیس از داوری ضرر می‌کند، اما تیم طلبکار از داور، حریفی است که به واسطه جریان‌هایی در فضای مجازی، قصد دارد چیز دیگری را القا کند. نظیر اتفاقی که در بازی قبلی هم رقم خورد.
در حالی که انتظار می‌رفت تمام بلیتهای بازی پرسپولیس - فولاد قبل از شروع بازی پیش خرید شود اما این اتفاق رخ نداده است.
بحث سوء مدیریت است، متاسفانه برخی تعهدی به اجرا و اعمال قانون ندارند و وقتی زمانی اتفاقی می افتد، همه همدردی می‌کنند. در همه جای دنیا با خیلی کمتر از این میزان بارش، سیل می‌آید، اما مدیریت کرده و با این کار، خسارات جانی و مادی را کنترل می‌کنند؛ اما ما درباره جان عزیزانمان با مساله روبه رو می‌شویم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ