مارکوس آلونسو، مدافع اسپانیایی چلسی قرارداد خود را با این باشگاه فسخ کرد و به زودی راهی بارسلونا خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه ذوب‌آهن با انتقال مهرداد رضایی، هافبک سابق مس رفسنجان، احتمالا در بازار نقل و انتقالات تنها یک خرید دیگر خواهد داشت.
ژوائو فلیکس در حال حاضر اولویت خرید ژاوی و بارسلونا نیست و مربی کاتالان از مدیریت باشگاه دو خرید دیگر را درخواست کرده است.
ایلکای گوندوگان بعد از ثبت قراردادش با بارسلونا از شماره پیراهن خود رونمایی کرد.
هومن ربیع‌زاده هافبک فصل قبل مس رفسنجان با عقد قرارداد یک ساله به شمس‌آذر قزوین پیوست.
خرید بعدی الاهلی عربستان؛ مدافع رئال مادرید!
دروازه‌بان ملی پوش امید مشغول تمرین زیر نظر رضا عنایتی و دور از هیجانات نقل و انتقالات است.
جردن هندرسون، کاپیتان لیورپول، به پذیرفتن پیشنهاد الاتفاق از لیگ برتر عربستان تمایل دارد.
متئو آلمانی، مدیر بخش فوتبال باشگاه بارسلونا، بعد از مذاکرات موفق با گوندوگان به کاتالونیا برگشت.
لیورپول در پی جذب یک مدافع مرکزی و دو هافبک است.
باشگاه عربستانی الاتحاد در رقابت با جذب کریستیانو رونالدو توسط النصر قصد دارد پیشنهادی نجومی به ویلفرد زاها ستاره کریستال پالاس ارائه دهد.
با اینکه بعد از انتقال تابستانی آندریاس کریستنسن به بارسا، کمتر کسی انتظار داشت او در این تیم بدرخشد اما آمار نیم‌فصل نشان می‌دهد این مدافع دانمارکی بهترین خرید تابستانی بارسلونا بوده است.
خرید بعدی النصر عربستان؛ مهاجم فعلی رئال مادرید!
با وجود اینکه عده زیادی از هواداران بارسلونا بعد از حذف این تیم از لیگ قهرمانان از باشگاه‌شان عصبانی هستند ولی تقاضا برای خرید پیراهن‌های رسمی بلوگرانا روندی افزایشی دارد.
خاویر تباس بار دیگر به باشگاه بارسلونا هشدار داد که در تابستان سال بعد تنها راه خرید بازیکن، کاهش دستمزد بازیکنان است.
طبق ادعای دیاریو اسپورت، بارسلونا که یک دفاع راست تخصصی ندارد و در این منطقه با مشکل روبرو است، قصد خرید دیوگو دالوت از منچستریونایتد را دارد.
ادوارد رومرو، نایب رئیس اقتصادی بارسلونا، امروز تایید کرد که این باشگاه در تابستان سال بعد نیز نیاز به فعال کردن اهرم مالی برای خرید بازیکن خواهد داشت.
نشریه اکیپ امروز از توافق اولیه بارسلونا و اتلتیکو برای کاهش بند خرید دائمی آنتوان گریزمان خبر داد. توافقی که کمک خواهد کرد از بازی های بعد، گریزمان در ترکیب ثابت اتلتیکو به میدان برود.
بعد از انتشار شایعاتی درباره مخالفت خوان لاپورتا، رئیس باشگاه بارسلونا، با خرید بخشی از مجموعه رسانه‌ای باشگاه توسط شرکت متعلق به جرارد پیکه، بلوگرانا با انتشار بیانیه‌ای این خبر را تکذیب کرد.
اولین تمرین بارسلونا بعد از پیروزی دیشب مقابل سویا در حالی برگزار شد که دو ستاره جدید این تیم مهارت‌های خود در یک ورزش دیگر را به رخ هم‌تیمی‌هایشان کشاندند.
بعد از ثبت قرارداد ژول کنده، خرید تابستانی بارسلونا، ژاوی نام او را در فهرست بازیکنان این تیم برای دیدار امشب مقابل وایادولید وارد کرد.
آرکادیوش میلیک و لئاندرو پاردس، بعد از توافق شخصی با یوونتوس، ظاهرا تنها یک قدم تا پیوستن به این باشگاه فاصله دارند.
اینیگو مارتینز، مدافع اسپانیایی اتلتیک بیلبائو، آماده است تا برای پیوستن به بارسلونا برای یک سال دیگر صبر کرده و در سال 2023 راهی نوکمپ شود.
بارسلونا در تلاش است بتواند مارکوس آلونسو، مدافع چپ چلسی، را قبل از بازی با رئال سوسیداد جذب کند.
برنامه همکاری مشترک با گروه بهمن را در دستور کار داریم/ با شرکت اسنا برای خرید ۹۰۰ دستگاه اتوبوس درون شهری تفاهم نامه ای را منعقد کرده ایم

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ