اینیگو مارتینز، مدافع اسپانیایی اتلتیک بیلبائو، آماده است تا برای پیوستن به بارسلونا برای یک سال دیگر صبر کرده و در سال 2023 راهی نوکمپ شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مطابق انتظار جدیدترین خرید سپاهان برای تقویت بخش میانی این تیم آمده است.
تیم فوتبال الاتفاق که هدایت آن برعهده استیون جرارد است، مدافع سویا را جذب خواهد کرد.
گفته می‌شود مدیر برنامه‌های یاسین سلمانی از مدیران باشگاه استقلال خواسته پیش‌پرداخت عقد قرارداد را آماده کنند.
محمد طیبی که پیش تر سابقه 4 سال حضور در استقلال خوزستان را دارد، به عنوان اولین خرید این تیم رونمایی شد.
شهاب زاهدی در نخستین تمرین فصل پرسپولیس شرکت کرد.
یک کنش اینستاگرامی باعث شده تا بازیکن برزیلی به عنوان خرید اول خارجی سپاهان در این تابستان مطرح شود.
جدیدترین خرید خارجی لیگ برتر ایران از اسپانیا انجام می‌شود.
باشگاه ذوب‌آهن رسما با بازیکن گلزن فصل گذشته هوادار تهران قرارداد بست.
بارسلونا اولین خرید تابستانی خود را رسما انجام داد و یک مدافع کم سن و سال اهل سنگال را به خدمت گرفت.
و به گفته ایستگاه رادیویی Cadena Ser در مادرید، مسی اولین حرکت خود را به سمت میامی با خرید یک آپارتمان لوکس در این شهر نزدیک به دو سال پیش انجام داد. او برای خرید این آپارتمان حداقل ۷.۲ میلیون پوند در سال ۲۰۲۱ هزینه کرده است.
فرانک لمپارد فاش کرد که در اولین دوره حضورش به عنوان سرمربی چلسی در سال 2019 چقدر به جذب ارلینگ هالند، ستاره فعلی منچسترسیتی، نزدیک شده بود.
این مار نادر برای اولین بار در سال ۱۹۳۶ در منطقه لاخیمپور خری در ایالت اوتار پرادش در هند مشاهده شد. محققان آن را با نام علمی Oligodon kheriensis توصیف کردند.
در حالی که به روزهای پایانی اولین ماه سال جدید نزدیک می شویم، پاسکاری عجیب میان شورای رقابت و وزارت صمت مبنی بر اعلام قیمت های جدید خودرو، بسیاری از مردم و متقاضیان خرید خودرو را دچار سردرگمی کرده است.
امروز مطالبی همچون مهم‌ترین دلیل جذابیت بورس در سال ۱۴۰۲، پیش بینی قیمت طلا و سکه در روز‌های آتی، خودروی ۷۰۰ میلیونی در بازار خودرو، سود خالص سهم کدام نماد ۱۲۰ درصد افزایش یافت؟، بهترین و بدترین نماد‌های بورسی در سال ۱۴۰۱، آیا امسال هم خرید طلا و سکه سودآور است؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون کاهش قیمت دلار در بازار امروز، خبری مهم برای شرکت‌های پالایشی و پتروشیمی، پیش بینی بازارسرمایه در سال ۱۴۰۲، واریز سود سهام عدالت از امروز، پیش بینی قیمت طلا و سکه، پیش بینی یک تحلیل گر از بازار سرمایه در سال ۱۴۰۲، چرا این نماد گروه خودرویی صف خرید سنگین بست؟، نگاهی به عملکرد متفاوت‌ترین صندوق سرمایه‌گذاری در سال ۱۴۰۱؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
آن چه بین تن‌هاخ و هافبک بلژیکی لستر گذشت، شایعات انتقال او به اولدترافورد در تابستان سال جاری را داغ‌تر کرده است.
مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت امور اقتصادی و دارایی در پاسخ به گزارش روزنامه «دنیای‌اقتصاد» با تیتر «شوک زنجیره‌‌‌ای به تولید» توضیح داده است: «پدیده‌های اقتصادی هیچ‌گاه با تغییرات یک‌ماهه قابل تحلیل نیستند و اساسا نمی‌توان شاخص خرید مدیران برای یک‌ماه سال را مبنایی برای تحلیل رکود یا رونق اقتصادی دانست. پدیده‌های اقتصادی در صورتی قابل تحلیل هستند که دامنه‌دار و مستمر باشند؛ بنابراین برای قضاوت در این باره بسیار زود است. به نظر می‌رسد برخی رسانه‌‌‌ها در تحلیل خود درباره آغاز رکود اقتصادی براساس گزارش مورد استناد، شتاب‌زده عمل کرده‌اند؛ چرا که بررسی سال‌های اخیر نشان می‌دهد این افت‌وخیزها در شاخص خرید در ماه‌های مختلف امری متداول بوده است. این شاخص به معنای کاهش تولیدات صنعتی نیست، بلکه میزان خرید مواد اولیه و کالاهای واسطه‌ای توسط بنگاه‌ها را نشان می‌دهد. همان‌طور که در گزارش هم اشاره شده است و بررسی‌های میدانی هم نشان می‌دهد، دلیل اصلی کاهش شاخص مدیران خرید محدودیت به وجود آمده در این ماه برای عرضه گاز به صنایع بوده است.
توکیو قصد دارد موشک‌های دوربرد که توانایی رسیدن به خاک چین را دارند، به دست آورد. ژاپن همچنین در این راستا قصد دارد تا اوایل سال ۲۰۲۶، حدود ۳۷ میلیارد دلار برای تولید و یا خرید موشک از دیگر کشورها، از جمله موشک تام هاوک ساخت شرکت لاکهید مارتین آمریکا و موشک‌های هوا به سطح هزینه کند. چنین برنامه‌ای برای اولین بار از زمان جنگ جهانی دوم به بعد، به ژاپن این امکان را می‌دهد تا در برابر تهدید‌های موشکی همسایه‌هایش ایستادگی کند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و ۱۰ نفر مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ششم دی سال گذشته برای اولین بار طرح پرداخت تسهیلات خرد بدون ضامن از سوی وزارت اقتصاد به 13 بانک دولتی ابلاغ شد؛ یعنی تسهیلاتی با مبالغ زیر ۱۰۰ میلیون تومان و بر اساس اعتبارسنجی. بانک صادرات ایران نیز در مدت اجرای این طرح تا پایان مردادماه 1401، حدود 120 هزار فقره تسهیلات بدون ضامن به مبلغ 26 هزار و 300 میلیارد ریال پرداخت کرده است.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.
میشل پین در مورد خرید اسب توسط سردار آزمون و میزان سرمایه گذاری اش هم اشاره کرد و گفته است که او اولین خرید خود را در مسابقات استرالیایی در سال ۲۰۲۰ انجام داد. او زمانی که به نمایشگاه Inglis Easter Yearling Sales ۲۰۲۰ رفته بود یک کلت فرانکل به قیمت ۵۰۰ هزار دلار خریداری کرد. او همچنین یک اسب ۷۰ هزار دلاری از پالنتینو به نام اوبیتسا خریداری کرد که او هنوز مسابقه‌ای نداده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ