باشگاه عربستانی الاتحاد در رقابت با جذب کریستیانو رونالدو توسط النصر قصد دارد پیشنهادی نجومی به ویلفرد زاها ستاره کریستال پالاس ارائه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتسالیست ایرانی پالما در تمرینات و دیدارهای تدارکاتی پیش فصل حضور دارد.
پدری، بازیکن بارسلونا، پس از گلزنی مقابل کادیز از ساکنان جزیره تنریف در مواجهه با آتش سوزی عظیم حمایت کرد.
کارنی چوکووئمکا، هافبک انگلیسی چلسی، در دیدار این تیم مقابل وستهم با یک دریبل تماشایی دروازه حریف را باز کرد تا اولین گل خود برای آبی‌های لندن را به ثمر برساند.
ایتانا بوماتی، ستاره تیم ملی زنان اسپانیا، بعد از قهرمانی این تیم در جام جهانی 2023 زنان به عنوان بهترین بازیکن جام انتخاب شده و توپ طلا را به دست آورد.
ستاره ایرانی فاینورد در جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش مقابل اسپارتا روتردام است.
رومارینهو ستاره برزیلی الاتحاد با دریافت پاسپورت برزیلی به باشگاهش اجازه خواهد داد تا در نقل و انتقالات زمستانی یکی تاره خارجی دیگر به خدمت بگیرد.
لیورپول بعد از ناکامی در جذب رومئو لاویا و مویزس کایسدو، به دنبال خرید شیخ دوکوره، هافبک 70 میلیون یورویی کریستال پالاس است.
خولین آرائوخو، ستاره بارسلونا، به صورت قرضی به لاس پالماس پیوست.
ویلفرد زاها پس از ترک کریستال پالاس به عنوان بازیکن آزاد به گالاتاسرای می‌پیوندد.
ویفلرد زاها، ستاره کریستال پالاس، در آستانه عروسی‌اش با تی‌شرتی جالب در فرودگاه و کنار ساقدوش‌های خود دیده شد که مورد توجه قرار گرفته است.
ویلفرد زاها، ستاره فصل گذشته کریستال پالاس، به پیشنهاد النصر عربستان پاسخ منفی داد.
گرت ساوت‌گیت نام رحیم استرلینگ را در فهرست جدید تیم ملی انگلیس خط زد و ایبیرچی ازه، ستاره کریستال پالاس را به اردو فراخواند.
کی‌ریان رودریگز، هافبک لاس پالماس، هشت ماه پس از اعلام خبر ابتلایش به سرطان بار دیگر به میادین برگشت.
مایکل اولیس، ستاره جوان کریستال پالاس، در بازی مقابل لیدز و در ارسال پاس گل هت تریک کرد. او جوان‌ترین بازیکنی است که در لیگ برتر به این رکورد دست یافته است.
رسانه‌های انگلیسی می‌گویند ویلفرد زاها، ستاره کریستال پالاس، تصمیم گرفته به باشگاه النصر عربستان ملحق شود و با کریستیانو رونالدو همبازی شود.
ریکاردو ساپینتو در تمرین امروز برخورد گرمی با هافبک تیم استقلال داشت.
مایکل اولیسه، ستاره کریستال پالاس، دیشب دروازه منچستریونایتد را به شکلی تماشایی باز کرد ولی خوشحالی نکردن او بعد از این گل جنجالی شده است.
میخائیلو مودریک، ستاره جوان اوکراینی، که امروز با قراردادی رسمی به چلسی پیوست پیش از شروع دیدار امشب با کریستال پالاس در ورزشگاه استمفوردبریج به هواداران معرفی شد.
ستاره تیم ملی مراکش به شایعاتی که پیرامون انتقال او از فیورنتینا به باشگاه‌های بزرگ اروپایی وجود دارد، واکنش نشان داد.
چلسی در آخرین روزهای نقل و انتقالات تلاش برای جذب ویلفرد زاها، ستاره اصلی کریستال پالاس، را دوباره آغاز کرده و مصمم است او را به استمفوردبریج منتقل کند.
در آستانه دیدار فردای کریستال پالاس با منچسترسیتی اعلام شد ویلفرد زاها، ستاره اصلی پالاس، به دلیل مصدومیت در این دیدار حضور نخواهد داشت.
یورگن کلوپ، سرمربی آلمانی و باتجربه لیورپول، به زودی جلسه ای با داروین نونیز در مورد اتفاقات بازی با کریستال پالاس برگزار می کند.
هواداران لیورپول از رفتار داروین نونیز، ستاره اروگوئه‌ای، که منجر به اخراج این بازیکن در دیدار برابر کریستال پالاس شد راضی نیستند.
چرا برخی از کشورها ثروتمندتر هستند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ