الجزیره در انتشار بازتاب خبر هک تلفن رئیس موساد، عکسی را منتشر کرد که بر آن نوشته است: دندانهایت را مسواک بزن. هکرها با هک تلفن رئیس موساد تصویر دندان هایش را منتشر کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیرکل سازمان ملل با صدور بیانیه‌ای این حمله تروریستی را به شدت محکوم کرد و مجازات عاملان این اقدام وحشیانه را خواستار شد.
کمیته پارالمپیک آسیا به پرچمداری ساره جوانمردی در بازی‌های پاراآسیایی 2022 هانگژو واکنش نشان داد.
انتشار تصاویری از شست و شوی دیگ و قصابی مقابل سردر دانشگاه تهران بازتاب گسترده ای در شبکه های اجتماعی داشته است. برخی کاربران از این اقدامات مقابل مهمترین مرکز علمی کشور را نادرست و نوعی کج سلیقگی ارزیابی کرده‌اند.
با گذشت نزدیک به ۲۴ ساعت از اجرای عملیات مقاومتی عیلی، رسانه‌های عبری‌زبان همچنان به بررسی چرایی اجرای این عملیات و پیامدهای آن می‌پردازند.
سفر رسمی وزیر خارجه عربستان به ایران و ابراز خرسندی وی از مذاکرات شفاف و مثبت، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفت.
برنامه سفر رییس جمهور ایران به سه کشور آمریکای لاتین بازتاب گسترده‌ای در رسانه‌های انگلیسی‌ زبان داشت.
امضای تعداد زیادی از توافقنامه‌های همکاری میان ایران و ونزوئلا در جریان سفر رئیس جمهور کشورمان به کاراکاس، مورد توجه رسانه‌های عرب زبان قرار گرفته است.
توقف غیر قابل انتظار تیم الهلال عربستان مقابل تیم اوراواردز ژاپن در دیدار رفت فینال لیگ قهرمانان آسیا به اشکال مختلفی در رسانه‌های عربستانی بازتاب داشته است.
انتشار خبر علاقه باشگاه الهلال عربستان به جذب مهدی طارمی در رسانه‌های پرتغالی هم بازتاب داشته است.
یک پژوهشگر محیط زیست از دانشگاه کیل هشدار داده که تابستانی به شدت خشک در انتظار اروپاست. این خشکی بیش از همه جا در فرانسه و شمال ایتالیا بازتاب خواهد داشت. زمستان جاری تا کنون خشک‌ترین زمستان اروپا بوده است.
شکیرا در آهنگ جدید خود به جرارد پیکه طعنه زده و انتظار می‌رود این آهنگ نیز بازتاب گسترده‌ای داشته باشد.
شکیرا در آهنگ جدید خود به جرارد پیکه طعنه زده و انتظار می رود این آهنگ نیز بازتاب گسترده ای داشته باشد.
کناره‌گیری کارلوس کی‌روش از ایران با انتتشار پستی در اینستاگرام، در رسانه‌های فوتبالی جهان بازتاب داشت.
کناره‌گیری کارلوس کی‌روش از ایران با انتتشار پستی در اینستاگرام، در رسانه‌های فوتبالی جهان بازتاب داشت.
رئال مادرید شب گذشته در برنابئو برابر سوسیداد با تساوی بدون گل متوقف شد تا بیش از همه بارسلونا را خوشحال کند. روزنامه‌های چاپ بارسلونا مطابق انتظار این تساوی را جشن گرفتند.
در کنار جنجال بزرگ بر سر کمبود گاز در کشور، ماجرای فیش حقوقی مسئول دفتر یکی از اعضای شورای شهر تهران، از خبرسازترین رخدا‌های هفته جاری بود. در اوایل هفته، انتشار عکس یک فیش حقوقی ۳۳ میلیونی در شورای شهر تهران بازتاب گسترده‌ای در میان محافل سیاسی، رسانه‌ها و افکار عمومی به همراه داشت. صاحب این فیش «فاطمه منصورلی» دختر «نرگس معدنی‌پور» عضو شورای شهر تهران بود
سایت world of volley هم در گزارشی به اتفاق عجیب رخ داده در لیگ برتر والیبال ایران پرداخت.
انتشار مصاحبه قدیمی لیونل مسی با یکی از نشریات محلی روساریو چند ماه پیش از ترک آرژانتین و رفتن به بارسلونا بازتاب جالبی داشته است.
صفحه رسمی اتحادیه جهانی کشتی با انتشار عکسی از شاگردان پژمان درستکار، از سفر تیم ایران به آمریکا برای شرکت در جام‌جهانی 2022 خبر داد.
بعد از پیروزی درخشان ایران مقابل ولز، کارلوس کی‌روش با انتشار اطلاعیه تند و تیزش برای یورگن کلینزمن، دوباره فضای مطبوعاتی مسابقه مقابل آمریکا را در دست گرفت.
همزمان با تاکیدهای مکرر به مردم درباره ضرورت رعایت پروتکل های ضدکرونایی ، انتشار تصویر عین اللهی وزیر بهداشت به عنوان سکاندار اصلی ترین نهاد مبارزه با کرونا، در آغوش خضریان، نماینده تهران در مجلس، بازتاب انتقادی زیادی در شبکه های اجتماعی داشت.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بازتاب داد.
اتحادیه جهانی کشتی با انتشار گزارشی در سایت رسمی خود عملکرد تیم ملی کشتی آزاد ایران در بازی های همبستگی کشورهای اسلامی را بازتاب داد.
قیمت سکه طرح جدید امروز با ۲۰ هزار تومان افزایش نسبت به روز گذشته به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ