سایت world of volley هم در گزارشی به اتفاق عجیب رخ داده در لیگ برتر والیبال ایران پرداخت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه هوادار با انتشار ویدئویی متفاوت از پیراهن‌های فصل ۱۴۰۳-۱۴۰۲ خود رونمایی کرد.
انتشار ویدئویی از مجری سرشناس کویتی دردسرساز شده است.
انتشار ویدئویی که سازندگان بی نام و نشان آن، به دختران و زنان بی حجاب تذکر می‌دهند، به دلیل محتوای رعب آور و صداگذاری‌هایی که ترس را به مخاطب القا می‌کند، این گمانه زنی را مطرح کرده که احتمال بازگشت ارشاد به خیابان‌ها تا اندازه‌ای محتمل است.
انتشار تصاویر ویدئویی از وزیر دفاع روسیه سوار بر بالگرد ارتش و بازدید از خط مقدم نبرد، این پیام روشن را مخابره کرد که رئیس جمهور این کشور مرد وفادار خود را قربانی نمی‌کند.
وزیر ورزش و جوانان با انتشار ویدئوی صعود تیم فوتبال نوجوانان به جام جهانی پیام تبریکی را منتشر کرد.
با انتشار گزارشی ویدئویی از ساختمان «سلام» در یکی از خبرگزاری‌ها، یک مقام نزدیک به دفتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق توضیحاتی را ارائه کرد: با توجه به اتفاقات دو، سه روز اخیر قابل انتظار بود که راضیان وضع موجود، دست به حاشیه‌سازی‌های جدید بزنند
"کمال قلیجداراوغلو" نامزد ریاست جمهوری ترکیه و رقیب اصلی "رجب طیب اردوغان" رئیس جمهور فعلی آن کشور در ویدئویی که برای جوانان ترکیه تهیه کرده توجه بی سابقه‌ای را به خود جلب کرد.
در پی انتشار ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی درخصوص استحکام قطعات و مجموعه‌های محصول پژو ۲۰۷، گروه صنعتی ایران‌خودرو با انتشار اطلاعیه‌ای اعلام کرد: هدف محتوای منتشر شده، تخریب صنعت خودرو، سودجویی، فریب و جذب مخاطب در شبکه های اجتماعی است.
پنتاگون با انتشار ویدئویی، لحظات پایانی پرواز پهپاد MQ-۹ Reaper و ادعای سرنگونی آن با جنگنده سوخو۲۷ روسیه را به تصویر کشید.
انتشار ویدئویی از استقبال مردم محلی از نخستین بالگرد ساخت افغانستان بحث برانگیز شده است.
انتشار ویدئویی از میخایلو مودریک و ژوائو فلیکس، دو ستاره جدید چلسی، واکنش تند هواداران این تیم را به همراه داشته است.
مادر کیان پیرفلک با انتشار این ویدیو نوشت: «آخرین فیلمی که از پسر شجاع، باهوش و مهربانم بجای ماند.
اخیرا انتشار ویدئویی از مهران رجبی در برنامه «خودمونی» شبکه سه به دلیل ادبیات این مجری خبرساز شده است. مهران رجبی خطاب به یکی از شرکت‌کنندگان از این برنامه می‌گوید: کدام فرزند شما قالتاق‌تره؟!
رونالدو با انتشار ویدئویی در صفحه خود، پیامی برای هواداران النصر منتشر کرد.
سرویس رسانه‌ای حزب‌الله لبنان با انتشار یک فایل ویدئویی، شکست دیوار حائل صهیونیستی و حمله به شهرک‌های اسرائیلی در فلسطین اشغالی را شبیه‌سازی کرده است.
به دنبال انتشار ویدئویی که در آن به ورود محموله‌ای از خودروهای کیا سوار بر کشتی اشاره شده و وزارت صمت این واردات را تایید کرد.
ماسک در توییت دیگری در مورد انتشار محتوای ویدئویی و صوتی گفت این شبکه اجتماعی به زودی امکان انتشار محتوای ویدئویی تا سرحد ۴۲ دقیقه را با کیفیت ۱۰۸۰ برای کاربران بلو فراهم می‌کند و امیدوار است در آینده این محدودیت زمانی به طور کامل برداشته شود.
ماجرای مهسا امبنی دختر ۲۲ ساله‌ای که چند روز قبل توسط ماموران گشت ارشاد بازداشت و پس از انتقال از وزرا به بیمارستان کسری جان باخت واکنش چهره‌ها و کاربران شبکه‌های اجتماعی را به همراه داشته است. در همان ساعات اولیه انتشار خبر جان باختن مهسا امینی پلیس ویدیویی از حضور او در وزرا منتشر کرد که این ویدیو با واکنش‌های انتقادی مواجه شد. امروز دوباره پلیس ویدیوی جدیدی از حضور مهسا امینی در ورزا و لحظات احیا او منتشر کرده است.
انتشار ویدئویی از خشونت بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه یک دانش‌آموز دبیرستانی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
انتشار ویدئویی از خشونت بی‌رحمانه پلیس آمریکا علیه یک دانش‌آموز دبیرستانی، خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخت.
انتشار ویدئویی در فضای مجازی که سه افسر پلیس آمریکایی را در حال ضرب و جرح یک جوان ۲۷ ساله نشان می‌دهد، به یکی از سوژه‌های داغ رسانه‌ها بدل شد.
انتشار ویدئویی از فردی شبیه به محمود رضا خاوری مدیرعامل سابق بانک ملی و اختلاسگر ۳ هزار میلیاردی فراری در کانادا گمانه زنی‌هایی را ایجاد کرد که اگر درست باشد به شایعات چند وقت پیش که در رابطه با مفقود شدن او منتشر شده بود پایان می‌دهد./ منبع: خبرفوری
وزش باد شدید و گردو خاک در بیشتر مناطق کشور
اماکن ورزشی ایران مال در پی انتشار گسترده فیلم ورزش مختلط زن و مرد با لباس‌های نامتعارف، پلمب شد؛ اما اکنون برخی زمزمه‌ها مبنی بر بازگشایی این باشگاه با یک کلیپ عذرخواهی شنیده می‌شود. بانک آینده، علی انصاری و سایر مدیران مجموعه تاکنون سکوت کرده و در خفا مانده‌اند...

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ