اجتماع خانوادگی مدافعان حریم خانواده عصر امروز در حسینیه ثارالله اهواز برگزار شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ویدئویی که در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده یک بز را نشان می‌دهد که درحالی که با شاخ‌هایش از سیم برق آویزان شده در حال تاب خوردن است. به نظر می‌رسد که یک کامیون حامل گوسفندان در حال عبور بوده که این بز به طور اتفاقی شاخ‌هایش در سیم گیر می‌کند و صحنه‌ای خنده‌دار خلق می‌کند.
مراسم هیات سربازان عصر ظهور شیراز در حرم مطهر شاهچراغ (ع) در حال برگزاری است. در این مراسم پسران و دختران دهه هشتادی و نودی شیراز در حرم مطهر احمد بن موسی (ع)به عراداری پرداختند.
برخی از کاربران شبکه‌های اجتماعی، کای هاورتز، بازیکن آلمانی جدید آرسنال را پس از اینکه او در کمپ این تیم در آمریکا گلی به ثمر نرساند، به سخره گرفتند. این بازیکن در ازای ۷۰ میلیون یورو به مدت ۵ سال از چلسی به آرسنال منتقل شده، اما به دلیل عدم گلزنی با انتقاداتی مواجه شد.
در شبکه‌های اجتماعی ویدئویی از روستای گوراکی در بخش باهوکلات شهرستان دشتیاری در استان سیستان و بلوچستان منتشر شده است که نشان می‌دهد یک کودک بیماری پوستی گرفته است. در این ویدئو، زنی رو به دوربین ظرفی از نان و آب را نشان می‌دهد و می‌گوید این غذای مردم این روستا است.
معاون اجتماعی پلیس فارس، گفت: با تلاش ماموران پلیس آگاهی، سارق طلاجات دختربچه در شیراز شناسایی و به زودی دستگیر خواهد شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه‌قضائیه، امروز دوشنبه (۱۴ فروردین) ضمن اشاره به برخی مسائل فرهنگی و ناهنجاری‌های اجتماعی گفت: مقرر شده نیروهای پلیس ناهنجاری‌های اجتماعی را با سیستم هوشمند شناسایی کرده و با ارسال پیامک به افراد تذکر دهند. وی افزود: در مرحله بعد هم افرادی که مرتکب ناهنجاری شوند به دستگاه قضا معرفی می‌شوند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی کلیپی از ولید بن طلال شاهزاده میلیاردر عربستانی در حال بازی فوتبال با نوه اش منتشر کردند. در این ویدئو شاهزاده ولید بن طلال توپ را به سمت شوت زد و نوه او موفق شد توپ را مهار کند. در ادامه شاهزاده پس از به ثمر رساندن اولین گل به نوه اش که نقش دروازه بان را بازی می‌کند، جشن گرفت.
خدنگ‌ها به دلیل پیوندهای اجتماعی قوی و رفتار مشارکتی خود که اغلب شامل دفاع از اعضای خانواده می شود، شناخته می شوند. آنها در گروه‌هایی به نام «پاک» یا «موب» زندگی می‌کنند که شامل نر و ماده است و برای محافظت از قلمرو خود، جستجوی علوفه و مراقبت از بچه‌هایشان با هم کار می‌کنند.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که نشان می‌دهد در آوار‌های به جا مانده از زلزله ۷.۸ ریشتری ترکیه بادکنک‌هایی آویزان شده که گفته می‌شود به یاد کودکان قربانی زلزله در این مکان آویزان شده‌اند.
کاربران شبکه‌های اجتماعی از مشاهده کلیپی در یک مسجد که در آن یک شیخ درحال شوت زدن به توپ و آموزش دروازه بانی به بچه‌ها است خشمگین شده اند.
مسلمانانی از بیش از ۱۲ کشور از جمله ترکیه، هند، پاکستان، عربستان سعودی، امارات، سوریه، چاد، تاجیکستان، افغانستان، فلسطین، بریتانیا و ایالات متحده در اجتماع بزرگ مسلمانان بنگلادش شرکت کردند.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
حجت الاسلام پناهیان در اجتماع «بانوان فاطمی برای دفاع از حریم ولایت در مسجد مقدس جمکران» گفت: فتنه‌ای که اخیرا در کشور رخ داد یک فتنه به شدت ضدزن بود چون فحش می دادند توهین های سخت می کردند چون آدم کشی های وحشیانه در آن صورت گرفت. وی افزود: زن موجود مهربانی است. زن دل رحم است. زن دین هم نداشته باشد برای او فحش دادن سخت است. در اغتشاشات فحش های رکیک می دادند یعنی این نهضتِ مردان وحشی است. حالا امکان دارد 4 تا زن هم استخدام کرده باشند. نهضت زنانه نیست. زن موجود لطیفی است.
ویدیویی در شبکه های اجتماعی منتشر شده است که در آن؛ تصادف وحشتناک و مرگبار در اتوبان ساوه - همدان مخابره شده است.
یکی از جنبش‌های اجتماعی در کاراکاس، یک نقاشی دیواری برای گرامیداشت سردار شهید قاسم سلیمانی ترسیم کرد. سازمان‌های مردمی این منطقه برای رونمایی از این نقاشی دیواری یک مراسم برگزار کردند.
ساکنان و یک گروه اجتماعی محلی در نیجریه گفتند که افراد مسلح در حمله به دو روستا در شمال نیجریه دست‌کم ۳۸ نفر را کشتند و بیش از ۱۰۰ خانه را سوزاندند.
ویدیویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است که در آن، چند نمونه از تصادفات وحشتناک از نگاه دوربین‌های کنترل ترافیک به تصویر کشیده است.
فعالان شبکه‌های اجتماعی ویدئو‌هایی از شرکت محمد ششم در جشن پیروزی تیم ملی مراکش بر اسپانیا منتشر کردند.
ابراهیم فیاض استاد دانشگاه تهران معتقد است: «امروز زن‌ها آمده‌اند که مطالبه جنسی خودشان‌ را به عنوان یک زن از مرد داشته باشند. این مطالبه زنانه برای خانواده محوری و برای ازدواج است. من وسط برنامه زنده گفتم دانشگاه واحد اجتماعی است، گفتند بروید بیاوردیش بیرون. الان رسانه ملی ضد رسانه است، تنفر ایجاد می‌کند»
فعالان شبکه‌های اجتماعی تصویری را منتشر کرده اند که نشان می‌دهد کمال کریمی یک عضو ارشد گروهگ تروریستی موسوم به حزب دموکرات کردستان ایران در حال مصاحبه است که چند انفجار پی در پی رخ می‌دهد. این فعالان شبکه‌های اجتماعی مدعی شده اند این انفجار‌ها مربوط به اصابت موشک‌های سپاه پاسداران ایران به مقر گروهک تروریستی است.
تصاویری که فعالان شبکه‌های اجتماعی منتشر کردند، نشان می‌دهد جو بایدن پس از سخنرانی در کنفرانس ایدز در نیویورک، سردرگم می‌شود و دست خودش را برای دست دادن دراز می‌کند، در حالی که هیچ کسی روبروی او قرار ندارد. این تصاویر نشان می‌دهد که جو بایدن پس از سخنرانی نمی‌داند باید چه کاری انجام دهد و به کدام طرف برود.
سید رضا تقوی عضو کمیسیون فرهنگی مجلس در واکنش به فوت مهسا امینی گفت: هر کسی سکته کرد را بهانه قرار بدهیم و بکوبیم سر پلیس که جرات نکند ماموریت خودش را انجام بدهد؟ زندگی اجتماعی قانون و قاعده دارد. هر کسی وارد اجتماع شد باید طبق قانون و قاعده عمل کند.
در پی انتشار ویدیویی در فضای مجازی در خصوص مشکل گیربکس یکی از محصولات ایران خودرو دیزل، این شرکت در اطلاعیه‌ای بر عدم ثبت ادعای مطرح شده در شبکه خدمات پس از فروش تاکید کرد.
ویدئویی در شبکه‌های اجتماعی منتشر شده که لحظه پرتاب مهمات از یک پهپاد ارتش اوکراین و اصابت آن به سرباز ارتش روسیه را نشان می‌دهد. گفته شده سرباز روس در این عملیات پای خود را از دست داده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ