مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی در تهران با بی نظمی عجیبی همراه شد تا نماینده فیفا خواهان برداشتن کاپ از صحنه بشود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در قانون نظارت بر رفتار نمایندگان آمده است : کلیه امور مربوط به حقوق نمایندگی ملت که در قانون اساسی به آن تصریح شده است اعم از اظهارنظر و اعلام مواضع در مسائل داخلی و خارجی کشور و آزادی در انجام وظایف قانونی و اعمال رأی خود و کسب اخبار و اطلاعات مورد نیاز وظایف نمایندگی و قانونگذاری ...... از شمول مجازات موضوع این قانون مستثنی است.
نماینده عالی اتحادیه اروپا خواست تا ایران از اعدام شارمهد خودداری کند و بدون تاخیر حقوق اساسی وی ذیل قوانین بین‌المللی را مهیا کند.
اهر- نماینده اهر و هریس در مجلس به اعتراض معلمان از اجرای رتبه‌بندی به‌طور غیرکارشناسی و سلیقه‌ای اشاره کرد و گفت: باید به صورت دقیق این اعتراض ها بررسی شود.
در دقایق پایانی دیدار پرسپولیس برابر سپاهان در ورزشگاه آزادی اعلام یک پنالتی بازی را برای چند دقیقه‌ای از جریان انداخت.
نماینده مخالف حزب دموکراتیک خلق‌ها در پارلمان ترکیه در اعتراض به عملیات نظامی ترکیه در شمال سوریه، حجابش را برداشت و آن را روی زمین پرتاب کرد.
نماینده مردم ملکان در مجلس گفت: ضرورت دارد اعتراض را به رسمیت بشناسیم و گوش‌ها را مهیای شنیدن اعتراض و انتقاد و سینه‌ها را آماده پذیرش سلایق مختلف کنیم.
جلیل رحیمی جهان‌آبادی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: اگر حکومت هم در مقابل هر اعتراض و خواسته‌ای خشونت به خرج دهد نه‌تنها فضا را آرام نخواهد کرد، بلکه زمینه اعتراض بیشتر را فراهم می‌کند. در پاسخ به هر خواسته مردم، در پاسخ به تقاضای رفع مشکلات فرهنگی، اقتصادی، اجتماعی نمی‌شود با خشونت رفتار کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه راه اعتراض بسته نیست، گفت: مسئولان انتخاب می‌شوند تا در خدمت مردم باشند نه آنکه بر آن‌ها فخر بفروشند و ریاست کنند.
نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: اعتراض مسالمت‌آمیز با اغتشاش و ایجاد ناآرامی در کشور تفاوت دارد و باید با افرادی که در کشور آشوب به پا می‌کنند، برخورد قاطع شود.
۱۲ نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
12 نماینده پارلمان محلی اقلیم کردستان عراق در اعتراض به تمدید دوره فعلی، استعفای خود را اعلام کردند.
نماینده کرج در مجلس با اشاره به اتفاقات روز گذشته در این شهر گفت: اینها نه اعتراض است و نه حتی اغتشاش، محاربه با امنیت مردم است، این جنایت‌های بی‌رحمانه، یک هدف یعنی جنگ داخلی، خونریزی، کشتار و ویرانی ایران را دارد.
نماینده مردم لاهیجان در مجلس گفت: امروز مجلس و دولت اعتراض واقعی مردم را شنیدند و قطعاً برای حل مشکل مردم اقدام خواهند کرد. ‌
هزاران نفر از سودانی‌ها با اعتراض به دخالت خارجی در امور کشورشان، خواستار اخراج نماینده سازمان ملل از این کشور شدند.
وزارت امور خارجه امارات ضمن محکوم کردن اظهارات اخیر جوزپ بورل، تاکید کرد: هر گونه اظهاراتی از این دست نابجا و نژادپرستانه است.
در اقدامی اعتراض آمیز، یکی از نمایندگان پارلمان ترکیه، تلفن همراه خود را در حین سخنرانی در پارلمان برای محکوم کردن لایحه‌ای که ادعای مبارزه با اخبار جعلی و اطلاعات نادرست آنلاین را دارد، با چکش شکست.
محبی‌نیا گفت: همانطور که اعتراض مردم که یک حق مسلم و همگانی بوده و توسط بعضی از اپوزیسیون به ابتذال کشیده می‌شود، متاسفانه مدیریت کلان در جامعه هم توسط بعضی از اصحاب قدرت به لودگی کشیده شده است.
نماینده مردم تربت حیدریه در مجلس گفت: آنچه پیش آمد قلوب مردم را جریحه دار کرد اما ملت ایران بار دیگر مرز بین اعتراض و اغتشاش را تشخیص دادند.
بهزاد رحیمی: در شهر سقز نیز مانند بسیاری دیگر از شهرهای کشور مردم به نشانه اعتراض تجمعاتی را در میادین تشکیل داده‌اند. ساعاتی در میادین حضور داشتند و شعارهایی نیز سر دادند. عده‌ای نیز که قصد اهانت داشتند و به اموال عمومی آسیب رساندند بازداشت شدند.
مراسم رونمایی از کاپ قهرمانی جام جهانی در تهران با بی نظمی عجیبی همراه شد تا نماینده فیفا خواهان برداشتن کاپ از صحنه بشود.
نماینده مجلس گفت: رئیس مجلس شما فرمودید ۲ ماه دیگر تکلیف وزارت صمت روشن خواهد شد و به حرف شما کوتاه آمدیم و حرفی نزدیم، مهلت ۲ ماهه تا چند روز دیگر به پایان می‌رسد، اما هنوز خبری از تفکیک وزارت صنعت، معدن و تجارت نیست.
نماینده کازرون در مجلس گفت: اخبار آن طرف را نگاه می کنیم که می گوید مذاکرات در خصوص بازگشت به برجام در حال انجام است. اخبار ما نیز می گوید مذاکرات رفع تحریم صورت می گیرد. یعنی عنوان مذاکرات هم مشخص نیست. آیا مذاکرات رفع تحریم است یا مذاکرات بازگشت به برجام است؟
نماینده مردم بابل در مجلس ضمن قدردانی از وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات بابت زمینه‌سازی برای راه‌اندازی شبکه ملی مجازی، از وی خواست تا اعتراضات مردمی پیرامون قطع اینترنت را پیگیری کند.
خاندوزی گفت: این توازن در مقوله پول و ارز این طور است که با توجه به لنگر ارز، تمام هم و غم خود را متوجه ارز نمی‌کنیم، بلکه به سیاست‌های پولی و بانکی هم توجه می‌کنیم. در مقوله پول و بانک هم لازم است به معیار‌های معطوف به ثبات توجه نکنیم و تمام توجه بر کل‌های پولی باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ