مهدی چمران؛ رئیس شورای شهر تهران برای سومین سال از شورای ششم به عنوان رئیس شورای شهر تهران ماند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یکصد و شصت و هشتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران روز سه‌شنبه (۱۷ مرداد ۱۴۰۲) با ارایه گزارش تورج فرهادی شهردار منطقه ۱۹ از حادثه منطقه خلازیر و انتخاب هیات رییسه جدید شورا برگزار شد. در این جلسه «مهدی چمران» با کسب ۲۱ رأی به عنوان رئیس شورای اسلامی شهر تهران ابقا شد.
رییس شورای شهرتهران با اشاره به ریزش چندین ساختمان در حال تخریب گفت: چند ساختمان به دلیل ضربه‌ای که به یک ساختمان زده شده، فرو ریختند و نیروی پلیسی که در حال صورت جلسه بوده زیر آوار مانده و جان خود را از دست داده است؛ نه تنها ساختمان درز انقطاع نداشته بلکه شرایط نشان می‌دهد که ایمنی نیز نداشته است.
رئیس شورای شهر تهران گفت: مراسم بزرگداشت چهل و دومین سالگرد شهادت مصطفی چمران و شهدای ستاد جنگ‌های نامنظم عصر سه شنبه (۳۰ خرداد ۱۴۰۲) در برج میلاد تهران برگزار خواهد شد.
معاون ارتباطات و امور بین الملل شورا نوشت: مهندس مهدی چمران، رییس شورای اسلامی شهر تهران بعد از رفع کسالت و انجام چکاپ‌های معمول لحظاتی پیش از بیمارستان مرخص شدند.
رئیس شورای شهر تهران گفت: بنده نشنیده ام فردی از اعضای شورای شهر تهران برای انتخابات مجلس بخواهد ثبت نام کند.
رئیس شورای شهر تهران درباره نامه سازمان بازرسی کشور و توقف احداث برج ۳۰ طبقه در شمال تهران توضیحاتی ارائه داد.
رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: حقوق اعضای شورا رقمی است که دولت تعیین کرده ما در حقوق پرسنل شهرداری دخالتی نداریم و شهرداری براساس روال خود پرداخت‌ها را انجام می‌دهد و خودش در این زمینه پاسخگوست. افتخار اعضای شورا این است که با شرایط موجود به شورا آمده‌اند و حق‌الجلسات اگر زیاد یا کم باشد با همین حقوق خدمت می‌کنند و همین شرایط را پذیرفته‌اند.
رئیس شورای شهر تهران درباره فیش های حقوقی توضیحاتی داد.
مهدی چمران رئیس شورای شهر تهران در جریان یکصد و چهل و یکمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران و در دستور رسیدگی به حفظ و گسترش فضای سبز شهر‌ها خطاب به یک عضو شورا گفت: آقای صادقی شما گفتید منطقه یک نزدیک خانه ماست من را در این منطقه بگذارید. احمد صادقی نیز گفت: شما روزه هستید من کی چنین حرفی را زدم.
رئیس شورای شهر تهران توضیحاتی درباره موضوع مولدسازی در شهرداری ارائه داد.
رئیس شورای شهر درباره اعطای جایزه از سوی شهردار تهران به برنده جشنواره فیلم فجر واکنش نشان داد.
رئیس شورای شهر تهران در مورد ماجرای اخذ عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران در مورد ماجرای اخذ عوارض از قبور توضیحاتی ارائه داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت: اینکه تجمع گاز متان بالای سر آرادکوه وجود دارد یا خیر، هنوز تأیید نشده است. عکس‌هایی منتشر شد و عده‌ای گفتند که این عکس برای کشور دیگری است و باید موضوع دقیقا بررسی و اثبات شود.
رئیس شورای شهر تهران در جلسه شورای شهر تهران در مورد برنامه نظارت شورا بر عملکرد شهرداری تهران گفت: با توجه به اینکه در فصل پاییز امسال برنامه به صورت مدون‌تر از سوی شهرداری تهران اجرا شده است، پیش‌بینی می‌شود گزارش سه ماهه‌ای نیز به زودی از سوی معاونان شهردار در خصوص حوزه‌های مختلف کاری خود ارائه کنند.
دکتر چمران رئیس شورای شهر تهران در آیین رونمایی از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از خسارات زیاد زلزله احتمالی در پایتخت توضیحاتی داد که در این فیلم مشاهده می‌کنید.
رئیس شورای شهر تهران در پاسخ به پرسشی در خصوص جمع آوری مخازن زباله در سطح شهر بر اثر آتش‌سوزی و ایجاد خسارت در جریانات اخیر گفت: تهیه مجدد این مخازن زمان می‌برد؛ هرچند هزینه هر مخزن نیز ۱۰ تا ۱۵ میلیون تومان است. وقتی این مخازن آتش زده می‌شود، چاره‌ای جز جمع آوری نیست.
رئیس شورای شهر تهران گفت:کسانی که گفتند مناظره می‌کنند می‌توانند با خودشان مناظره کنند.
رئیس شورای شهر تهران اعلام کرد: حراست شهرداری تهران با همکاری قوه قضائیه منبع شناسایی تخلف فرد دستگیر شده بوده است.
مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران به همراه علیرضا نادعلی عضو و سخنگوی شورا و محمد جواد خسروی شهردار منطقه ۱۸ از بیمارستان کودکان حکیم بازدید کردند.
مهدی چمران با 21 رای رئیس شورای شهر تهران شد.
علیرضا نادعلی، سخنگوی شورای اسلامی شهر تهران اظهار کرد: در جلسه هم اندیشی امروز شورای اسلامی شهر تهران، با رأی گیری استمزاجی رئیس، نائب رئیس و هر دو منشی هیأت رئیسه، انتخاب شدند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.
سخنگوی شورای شهر تهران گفت: انتخاب مجدد چمران به عنوان رییس شورای شهر در سال جدید خواسته ای است که تمامی اعضای شورای شهر تهران بر آن اتفاق نظر دارند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ