فروشگاه نرم‌افزار‌های اندروید روز جمعه به‌طور ناگهانی یک نرم‌افزاری موبایل ایرانی که ادعا دارد می‌تواند همزمان جانشین اینستاگرام، واتساپ، پرداخت‌ساز‌ها و سایت‌های پخش فیلم باشد را خطرناک معرفی کرد و خواستار حذف آن از گوشی‌های همراه شد، اما تنها چند ساعت بعد خودش به سختی مجازات شد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عضو کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس شورای اسلامی خواستار تشدید مجازات حمل سلاح و دارندگان سلاح غیرمجاز شد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ درخصوص نحوه و میزان مجازات رانندگان خودرو‌های عمومی و خصوصی پس از مصرف مواد روانگردان، مخدر و مشروبات الکلی توضیح داد.
سرجیو کونسیسائو، سرمربی پورتو، به دلیل اتفاقات سوپرکاپ پرتغال با خطر محرومیت سنگین مواجه است.
در لایحه «عفاف‌وحجاب» برای افراد موسوم به سلبریتی، با توجه به جایگاه تاثیر گذار بر جوامع مجازات هایی در نظر گرفته شده است.
کودی خاکپو تاوان سنگین اشتباه مقابل لوکا مودریچ را با یک خطای پنالتی پرداخت.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یک پرونده به مجازات سنگین ۶ ماه زندان و از باب تخفیف به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
بهروز بهزادی، مدیرمسئول روزنامه اعتماد در یک پرونده به مجازات سنگین ۶ ماه زندان و از باب تخفیف به پرداخت ۱۵۰ میلیون ریال جریمه محکوم شد.
معاون حقوقی رییس جمهور گفت:حجاب فرهنگ ایرانی و اسلامی است و کسانی که پایبند به فرهنگ ایرانی و اسلامی هستند طبیعتا به حجاب هم پایبند هستند.
اتحادیه فوتبال انگلیس دو باشگاه تاتنهام و برایتون را به دلیل دعوا و درگیری شدید نیمکت‌های دو تیم در جریان دیدار اخیرشان در لیگ برتر با جریمه نقدی سنگین مجازات کرد.
یک حقوق‌دان گفت: ما برای اولین‌بار در ایران با مجازاتی مواجه هستیم که بازدارندگی واقعی دارد. شاید در نگاه اول پرداخت مبلغ ۳ تا ۶ میلیون تومان به عنوان جریمه، رقم خیلی سنگین و بازدارنده‌ای نباشد، اما طبق قانون اگر مجازات نقدی طبق نرخ تورم اعلامی توسط بانک مرکزی افزایش پیدا کند، قطعاً جنبه بازدارندگی آن بیشتر خواهد شد.
اتحادیه فوتبال قصد دارد الکساندر میتروویچ، مهاجم فولام، را به دلیل هل دادن داور بازی دیشب این تیم مقابل منچستریونایتد به شدت مجازات کند و احتمالا محرومیت سنگینی در انتظار او است.
کارشناس عدالت ورزشی می‌گوید احتمال کسر مجدد امتیاز از یوونتوس وجود دارد.
بر اساس حکم صادر شده از سوی دادگاه انقلاب اسلامی تهران الیویر وند کاستیل، فرزند برنارد، متولد سال ۱۹۸۱ با ۴ عنوان اتهامی در دادگاه محاکمه شده است که در پایان دادگاه انقلاب اسلامی تهران در هر چهار عنوان اتهامی وی را مستحق مجازات دانسته است.
کیهان نوشت: کشور‌های مختلف دنیا با تدابیری اجازه سوداگری در بازار ارز را نمی‌دهند و برای متخلفان مجازات سنگینی در نظر می‌گیرند مثلا در مصر، همه کسانی که خارج از بانک‌های مورد تایید یا موسساتی که دارای مجوز هستند، معامله ارزی می‌کنند به حبس سه تا ۱۰ سال و جزای یک تا پنج میلیون پوند محکوم می‌شوند.
در اروگوئه از این بیم دارند که فیفا مجازاتی بسیار سنگین و مشابه لوئیس سوارز را برای ادینسون کاوانی و نیز خوزه خیمنز در نظر بگیرد.
با نگاهی به قوانین برخی کشور ها می بینیم که دروغ پراکنی و اخبار کذب مجازات سنگینی در پی دارد. بنابراین هم تجربه دنیا و هم مسائلی که اخیرا اتفاق افتاده اقتضا می کند که در پی تصویب چنین طرحی باشیم.
باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.
باشگاه منچستریونایتد بعد از حرکت عجیب کریستیانو رونالدو در پایان دیدار مقابل تاتنهام، او را موقتاً از تیم نخست کنار گذاشت.
نعیم‌رضا نظامی‌چهارمحالی، وکیل پایه‌یک دادگستری ضمن اشاره به اینکه اخلاقا مجازات این جوان زورگیر نیایش اعدام نخواهد بود، در بخش دیگر صحبت‌هایش می‌گوید در نظر بگیرید که ترافیک سنگینی در یک اتوبان وجود دارد و فردی شروع به زورگیری از یک ماشین می‌کند، رانندگان و مسافران ماشین‌ها چقدر دید دارند تا این صحنه را ببینند؟ نهایت ماشین‌های جلو، عقب و کنار می‌بینند، اما زمانی که کلیپ این صحنه منتشر می‌شود، به وسعت ۸۰ میلیون جمعیت را در برمی‌گیرد، ولی باز هم باید مسئله رعب و وحشت شهروندان را اینجا مورد بررسی قرار داد».
یکی از پاکبانان شهرداری در تماس با پلیس گفت: هنگام نظافت خیابان متوجه یک گونی بزرگ شدم که در نزدیکی سطل زباله افتاده بود، سعی کردم آن را به داخل سطل بیندازم، اما آنقدر سنگین بود که نتوانستم و وقتی در گونی را باز کردم با جسد پسر جوانی مواجه شدم.
فرمانده یگان های ویژه ناجا اعلام کرد: ما تا شب گذشته کار سنگینی را انجام دادیم؛ توانستیم هم عوامل اصلی آشوبگران را شناسایی کنیم؛ هم آنهایی را که گردن کلفتی کرده و به حجاب زنان هتک حرمت کرده و هم به قانون و مقدسات توهین کردند؛ آنها خودشان می دانند چه مجازات هایی هم در انتظار آنها است.
انزلی- معاون اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: آتش افروزان تالاب بین المللی انزلی به حبس سنگین و منع اقامت در منطقه محکوم شدند.
دو هوادار فیورنتینا که با لوچانو اسپالتی، سرمربی ناپولی، درگیر شدند و تا مرکز کتک زدن او هم پیش رفتند، شناسایی و مجازات شدند.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست سنگین یونایتد مقابل برنتفورد، یک روز استراحت بازیکنان تیمش را لغو کرد و امروز بازیکنان یونایتد را به جلسه تمرین اضافی فراخواند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ