تصاویری از حضور کریم انصاریفرد مهاجم ایرانی در تیم اومونیا قبرس منتشر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تبریز- دیدار دو تیم تراکتور با پرسپولیس باحضور ۷۰ هزار نفری هواداران در ورزشگاه یادگار امام تبریز درحال پیگیری است.
تصاویری از ایستگاه متروی جهاد واقع در میدان فاطمیِ تهران در توئیتر پربازدید شده است.
ساعاتی پیش یک تروریست مسلح از درب باب‌المهدی حرم حضرت شاه چراغ قصد ورود به حرم را داشته با مقاومت و مواجهه نیروهای حفاظت از حرم مواجه می شود.
تصاویری عجیب از بادیگارد ابراهیم رئیسی در یک مراسم رسمی را منتشر شده؛ این تصاویر در اختتامیه بیست و یکمین جشنواره ملی رسانه‌های ایران شکار شده است.
تصاویری از محل ریزش آوار و تلاش تیم های امداد و نجات با حضور شهردار تهران را مشاهده می‌کنید.
در سومین روز از ماه محرم آیت الله شیخ حسن صانعی یار دیرین امام به رحمت ایزدی پیوست.
باشگاه بایرن مونیخ با انتشار تصاویری از امضای قرارداد با کیم مین‌جائه اعلام کرد این مدافع کره‌ای را با قراردادی 5ساله به خدمت گرفته است.
ویتور روکه، خرید جدید بارسلونا که 18 سال سن دارد تصویری از چهار سال پیش خود منتشر کرد تا نشان دهد از نوجوانی شیفته پیوستن به بلوگرانا بوده است.
اوماس با نام اصلی جردن اوموگبهین از زمان پیوستن به WWE در سال ۲۰۱۹ ابتدا نقش مجری و محافظ را برای ای جی استایلز بازی می‌کرد و در مسابقات با ورزشکارانی مانند براک لزنر، سث رولینز و بابی لشلی روبه‌رو شده است.
لوکاس واسکز، مدافع رئال مادرید، برای تبریک تولد هم‌تیمی‌اش تیبو کورتوا تصویری منتشر کرد که او را در کنار یک زرافه نشان می‌دهد. مارکو آسنسیو هم به این شوخی واسکز با کورتوا پیوست.
کاپیتان پرسپوليس شب گذشته به جرگه متاهلین پیوست .
میکی کیمنی، نامزد فرانکی دی‌یونگ، با انتشاری تصویری در اینستاگرامش به شایعه پیوستن این بازیکن به منچستریونایتد طعنه زد.
آتش سوزی گسترده در داخل یکی از بیمارستان های مصر به وقوع پیوست که بر اثر شماری مصدوم شدند.
آتش سوزی گسترده در داخل یکی از بیمارستان های مصر به وقوع پیوست که بر اثر شماری زخمی شدند.
کریس رونالدو که به تازگی به النصر عربستان پیوسته، به همراه خانواده اش در شهر ریاض سکونت دارد و در یکی از مجلل ترین خانه های این شهر ساکن شده است.
صبح امروز شنبه ۲۶ آذرماه، برخی از علما، روحانیون و مردم قم برای عرض تسلیت رحلت آیت الله سید محمد صادق روحانی قمی به فرزندان و ارادتمندان ایشان، به حسینیه امام صادق (ع) قم حاضر شده و در مراسم عزا و روضه صدیقه کبری (س) شرکت کردند. دفتر آیت الله روحانی روز گذشته در اطلاعیه‌ای اعلام کرد: «روح حضرت آیت الله العظمی سید محمدصادق روحانی غروب روز جمعه ۲۵ آذر ۱۴۰۱ شمسى، ودر ساعات منتسب به حضرت بقیت الله الأعظم (عج) به اجداد طاهرینش پیوست.»
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق نوشت: آنگونه که بیانیه مشترک امروز چین وعربستان نشان می‌دهد، و بیانگر تصویری روشن از مواضع یکپارچه آمریکا و غرب است، چین هم به دیپلماسیِ جهانی بر علیه ایران پیوسته است.
محمدرضا نقدی در خصوص دلایلی که نشان می‌دهد فوت خانم امینی ناشی از ضرب و شتم نبوده است، گفت: دلیل اول آنکه این ماجرا در مقابل دوربین‌ها به وقوع پیوسته و اتفاقات رخ‌داده از ابتدا تا انتهای ماجرا توسط دوربین‌ها به ثبت رسیده است که در هیچ تصویری اعمال رفتار خشونت آمیز و صحنه ضرب و جرح وجود ندارد. دلیل دوم آنکه افراد دیگری همراه با خانم امینی در سالن ارشاد حضور داشتند و شاهد و ناظر اتفاقات آنجا بودند. بیش از دوماه از آن اتفاق می‌گذرد، اما تاکنون هیچ کدام از آن افراد روایتی در خصوص ضرب و جرح ایشان بیان نکرده‌اند.
سیاوش یزدانی مدافع استقلال که مدتی با تصمیم سرمربی تیم از حضور در تمرینات منع شده بود، پس از عذرخواهی و جلب رضایت ساپینتو از امروز دوباره به جمع سایر بازیکنان پیوست و مورد استقبال اعضای تیم قرار گرفت.
پنگ در سال ۱۹۶۲ میلادی متولد شد و از خانواده‌ای هنرمند در استان شاندونگ بود. مادر او یک بازیگر معروف اپرای کلاسیک چینی بود. پنگ در سال ۱۹۸۴ میلادی به گروه موسیقی ارتش آزادی‌بخش خلق چین پیوست که به دلیل منابع غنی و فرصت‌های اجرای متعدد خانه موسیقیدانان و هنرمندان برتر چین بوده است.
همه‌پرسی تحت حمایت مسکو در مناطقی از شرق اوکراین که روسیه آنها را تحت کنترل خود گرفته است، از دیروز آغاز شد. در این رفراندوم، شهروندان مناطق تحت اشغال لوهانسک، دونتسک، خرسون و زاپوریژیا برای پیوستن به روسیه پای صندوق رأی رفتند.
چارلز سوم، پادشاه کنونی بریتانیا تنها عضو خانواده سلطنتی این کشور است که از زمان انقلاب تا کنون به ایران سفر کرده است. وی در بهمن ۱۳۸۲ و پس از وقوع زلزله بم به ایران رفت و ضمن حضور در مناطق زلزله زده با سید محمد خاتمی، رئیس جمهوری وقت ایران دیدار کرد. زلزله بم در سال ۱۳۸۲ به وقع پیوست و بیش از ۵۰ هزار کشته برجای گذاشت.
مهدی قایدی بعد از یک سال دوری بار دیگر به استقلال تهران پیوست.
وسلی روز گذشته در اولین تمرین تیم فوتبال گل‌گهر در اردوی ترکیه حضور یافت تا خود را مهیای حضور در ترکیب گل‌گهر کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ