مهدی قایدی بعد از یک سال دوری بار دیگر به استقلال تهران پیوست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
بسته ویدیویی «تابناک»؛ مجموعه‌ای از ویدیوها پیرامون رویدادهای سیاسی عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.
مهدی طارمی، استوک‌های جدیدی که در فصل پیش رو استفاده خواهد کرد، را رونمایی کرد.
در حاشیه اکران فیلم سینمایی باربی، شبیه‌سازی سردار آزمون و مهدی طارمی در قالب شخصیت های این فیلم صورت گرفت. منبع: خبرآنلاین
مهدی طارمی در دیدار دوستانه برابر ولورهمپتون نیز از تلاش برای گرفتن خطای پنالتی دست نکشید
باشگاه الاتحاد پوستر اصلی خود با تصویر مهدی قایدی را منتشر کرد.
مراسم عزاداری ماه محرم در منزل حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالواحد موسوی لاری، برگزار شد.
مهدی قائدی و همسرش که با تیپ های عجیب خود همیشه مرکز توجه هستند تصویری از استایل خاص دیگری ساعاتی پیش از خود به اشتراک گذاشتند.
روزنامه اماراتی ادعای جالبی را در خصوص ستاره بوشهری استقلال مطرح کرد.
تصویری از سلفی جدید مهدی قایدی و همسرش را ببینید. این تصویر را ستاره سابق استقلال در اینستاگرام خود منتشر کرده است.
مهاجم تیم فوتبال استقلال در حالی در جایگاه دوم بهترین گلزنان بیست‌ودومین دوره لیگ برتر ایستاد که شانس رسیدن به جایگاه نخست را داشت.
مهدی طارمی در مرز ۳۰ سالگی تولدش را جشن گرفته مطمئنا آرزوهای بزرگی در ادامه مسیر زندگی‌اش دارد.
مهدی قایدی ستاره آبی‌پوشان در بخشی از تمرین مقابل دوربین باشگاه قرار گرفت. او کنار صالح حردانی دیگر بازیکن جنوبی استقلال با یک فیگور خاص حلقه ازدواج خود را به نمایش گذاشت.
تصاویری تماشایی از مهدی قایدی که پیش از شروع بازی آلومینیوم قلنج گردنش را می‌شکند!
مهدی قایدی مهاجم درخشان این روز‌های باشگاه استقلال با انتشار تصویر عاشقانه‌ای ولنتاین را تبریک گفت.
آیین‌ بهره‌برداری از دستاوردهای سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران در قالب دوازدهمین شنبه امید و افتخار با حضور مهدی چمران رییس شورای اسلامی شهر تهران، علیرضا زاکانی شهردار تهران و دیگر مسئولان شنبه ۲۱ آبان در محل سازمان پیشگیری و مدیریت بحران تهران برگزار شد.
قایدی، برخلاف بازی‌های گذشته در کانال چپ آبی‌ها عملکرد درخشانی داشت و چندین مرتبه با حرکات انفجاری خودش تا آستانه فروپاشی دروازه قائمشهری‌ها پیش رفت
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
مهدی طارمی پس از پایان دیدار با بنفیکا حرکت جنجالی از خود نشان داد.
همزمان با سالروز شهادت امام حسن عسگری(ع) راهپیمایی یاران مهدی (عج)؛ یاوران رهبری به منظور محکومیت اغتشاشات اخیر و پاسداری از ارزش‌های انقلاب اسلامی عصر چهارشنبه ( ۱۳ مهر ۱۴۰۱ ) با حضور جمعی از مردم از میدان تجریش تا میدان چیذر برگزار شد.
مهدی تاج رییس فدراسیون فوتبال در نشست خبری با خبرنگاران گفت: قرارداد آقای کی روش موقت ۳ ماهه و ماهی ۵۰ هزار یورو است که دستیارانش نیز ماهی ۳۰ هزار یورو خواهند گرفت‎.
مجری یک مسابقه کشتی کج در شبکه معروف پرتغالی نیز پای مهدی طارمی را وسط کشید.
مهدی تاج بار دیگر به عنوان رییس فدراسیون فوتبال انتخاب شد و به نظر می‌رسد این بار با تجربه بیشتری بر صندلی ریاست فدراسیون فوتبال تکیه بزند.
بازی مهدی طارمی در هفته دوم هم مورد توجه رسانه‌ها قرار گرفت. ابن‌بار نه به خاطر گل یا پاس گل‌هایش بلکه به خاطر تلاشش برای گرفتن پنالتی!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ