حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق نوشت: آنگونه که بیانیه مشترک امروز چین وعربستان نشان می‌دهد، و بیانگر تصویری روشن از مواضع یکپارچه آمریکا و غرب است، چین هم به دیپلماسیِ جهانی بر علیه ایران پیوسته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان، با بیان اینکه از عملکرد برخی شاگردانش در رقابت‌های جهانی ترکیه راضی نیست، گفت: اشتباهی که صورت گرفته این است که در رقابت‌های جهانی کشتی‌گیران روسیه و بلاروس از هم قابل تمایز نبودند و همه مدال ها به نام روسیه ثبت شده است.
کیومرث هاشمی سرپرست وزارت ورزش و جوانان شد و مراسم معارفه ظهر امروز انجام می‌شود.
وزیر ورزش و جوانان ضمن بیان این که گزارش وضعیت جسمانی خود را به رئیس جمهور ارائه کرده است، استعفایش را تایید کرد و گفت: در این مورد منتظر تصمیم رئیس جمهور هستم.
هافبک فصل گذشته فولاد خوزستان با گل گهر سیرجان قرارداد امضا کرد.
این یک تصویر کمیاب از یک مسابقه عجیب در تاریخ فوتبال ایران است.
حمید ابوطالبی نوشت: تحولات اخیر و سرنوشت روسیه، «هرچه باشد و هر طرف شکست بخورد»، تاثیرات شگرفی بر روند‌های جاری سیاست در خود روسیه، منطقه و جهان گذاشته، و حتی کشور‌های روس‌محور هم به بازبینی سیاست‌های کلان‌شان خواهند پرداخت.
حمید مطهری مربی کنونی تیم ملی فوتبال به جمع گزینه های سرمربیگری پیکان اضافه شده است.
حمید استیلی امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت و با ملی پوشان دیدار کرد.
حمید استیلی پیشکسوت فوتبال ایران و باشگاه پرسپولیس امروز در تمرینات تیم ملی کاراته حضور یافت و با ملی پوشان دیدار کرد.
حمید رسایی نوشت: طبق شنیده‌ها، تورم نقطه به نقطه خوراکی‌ها نیز در حدود ۹۰ درصد جهش داشته است.
حمید رسایی: باید اعدام حامیان جنایات که با برنامه درخواست مداخله بیگانگان در امور کشور دارند را از قوه قضاییه مطالبه کنیم.
در ۷ روز گذشته یک اتفاق بیش از هر رخداد دیگری کانون توجهات را به سوی جلب کرد. شبانگاه جمعه هفته قبل، مردی جوان در دفاع از دو دختر جوان که مورد تعرض اراذل و اوباش در شهر سبزوار قرار گرفته بودند، بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. این شخص حمید رضا الداغی نام داشت
در ۷ روز گذشته یک اتفاق بیش از هر رخداد دیگری کانون توجهات را به سوی جلب کرد. شبانگاه جمعه هفته قبل، مردی جوان در دفاع از دو دختر جوان که مورد تعرض اراذل و اوباش در شهر سبزوار قرار گرفته بودند، بر اثر اصابت ضربات چاقو جان خود را از دست داد. این شخص حمید رضا الداغی نام داشت
حمید ابوطالبی گفت: بازگشت به برجام و یا ایجاد تغییرات درآن به لحاظ تکنیکی دیگر ممکن نیست
حمید ابوطالبی با انتشار رشته توئیتی با عنوان «تحقق‌ناپذیریِ تکنیکالِ برجام» نوشت: برجام دیگر یک واقعیت تام نیست.
حمید ابوطالبی، معاون سیاسی ریاست‌جمهوری در دولت روحانی در صفحه توییتر خود به تحلیل سخنان دیروز ابراهیم رئیسی در جمع سفرا و نمایندگان دیپلماتیک کشور‌های خارجی پرداخت.
حمید ابوطالبی گفت: باید پذیرفت که صفت‌ها و نسبت‌های نهفته‌شده در رویکرد‌های تند رتوریک مقامات عالیرتبه غربی هرگونه تخاصم و تهاجم به ایران را در افکار عمومی جهانیان عادی‌سازی کرده. پس تا بیش از این دیر نشده باید سیاست داخلی و خارجی ما تحولات اساسی و تغییرات بنیادین کند.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه ترین رشته توئیت خود به بیانیه مشترک عربستان سعودی و چین علیه ایران واکنش نشان داد.
حمید ابوطالبی مشاور سیاسی رییس جمهور سابق در تازه‌ترین رشته توئیت خود درباره تنش در روابط ایران و غرب نسبت به قرار گرفتن ایران ذیل فصل هفتم منشور سازمان ملل، بازگشت تحریم‌های بین‌المللی علیه ایران و قرار گرفتن کشور زیر سایه جنگ هشدار داد.
حمید ابوطالبی نوشت: مردم لبنان باید صمیمانه قدردانِ تلاش‌های افراطیون ایران برای «تأمین منافع ملی» لبنان و ترسیم خطوط دریایی آن کشور با همسایه‌شان باشند؛ آن هم درحالی که اینان هنوز نتوانسته‌اند مشکلات مرز آبی خود با همسایگانی، چون عراق وکویت را حل نمایند!
حمید ابوطالبی نوشت: این سیاستِ خارجی راه به بیراهه دارد؛ و با کلماتی، چون هوشمندانه، اولویت همسایگان، همکاری استراتژیک با روسیه و چین، عضویت درشانگهایِ امنیت محور، فروش نفت، و… نجات یافتنی نیست! باورکنید اگر دوباره در چاه فصل هفتم منشور افتادیم، دیگر نخواهیم توانست از آن خارج شویم.
حمید ابوطالبی معاون سیاسی دفتر رییس جمهور سابق در واکنش به توئیت جوزپ بورل مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا نوشت: زمان نشان می‌دهد اقدام مذاکره‌کنندگان تصمیم استراتژیک بوده یا خطای استراتژیک.
با تصمیم کادر فنی تیم ملی، حسن یزدانی و سایر ملی پوشان کشتی آزاد، تمرین امروزشان را که به تمرینات هوازی اختصاص داشت، در استادیوم صدهزار نفری برگزار کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ