رئیس پلیس راهور از ممنوعیت عبور خودروهای کاپوتاژ شده شخصی به کشور عراق در ایام اربعین حسینی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون برنامه و بودجه گزارش کمیسیون متبوعش درخصوص وضعیت تحقق احکام تکلیفی منتخب قانون بودجه ۱۴۰۲ را قرائت کرد.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
مسابقات دوچرخه سواری قهرمانی جهان با حضور فرانک پرتوآذر در ماده استقامت جاده و عدم عبور وی از خط پایان برای نمایندگان ایران به پایان رسید.
طبق اعلام سازمان توسعه تجارت، از تاریخ ۲۷ تیر ارز حاصل از صادرات باید به بانک ارائه شود تا رفع تعهد ارزی انجام پذیرد و در قبال صادرات، واردات نمی‌توان انجام داد.
نماینده دائم سوریه در سازمان ملل متحد، رژیم صهیونیستی را به دلیل تعهد نداشتن به معاهده منع گسترش سلاح‌های اتمی «ان‌پی‌تی»، تهدیدی برای صلح عنوان کرد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ توضیحاتی درباره اعمال قانون و فرهنگ سازی رانندگان ارائه داد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: شرایط آموزشی باید به صورتی تسهیل شود که در هر مکان و با هر روشی بی سوادان را آموزش داد.
تعدادی از نمایندگان کنگره آمریکا اعلام کردند که به‌نشانه اعتراض به‌عدم رعایت حقوق‌بشر در سرزمین‌های اشغالی در سخنرانی رئیس رژیم‌صهیونیستی حضور نخواهند یافت.
مدافع سابق سایپا برای همکاری با باشگاه پیکان به توافق نرسید.
عضو کمیسیون آموزش، تحقیقات و فناوری مجلس شورای اسلامی گفت: با رویه‌ای که بانک‌ها در برای اجرای قانون جهش تولید مسکن در پیش گرفتند قانون جهش تولید مسکن اجرایی نخواهد شد.
بر اساس توصیه سازمان هواشناسی احتیاط در تردد جاده‌ای، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، احتیاط در فعالیت‌های کوه‌نوردی، احتیاط در فعالیت‌های عمرانی، احتیاط در عبور و مرور و عدم پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه‌کاره و درختان کهن‌سال و عدم سم یا محلول پاشی باغات و مزارع، بویژه در بعدازظهر و استفاده از قیم برای نهال‌ها در دستور کار قرار گیرد.
هیات ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند، در عرصه آگاهی و اطلاعات، نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود که می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران، مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور کرد.
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
هیئت ریسه مجلس یازدهم فراموش نکند که در عرصه آگاهی و اطلاعات نمی‌توان هیچ شبهه و ایرادی را مشمول مرور زمان نمود و بر این تصور بود می‌توان با معطل کردن افکار عمومی و انتظار مطالبه گران مبنی بر «انتشار لیست نمایندگان دریافت کننده شاسی بلند» از این شبهه عبور نمود
نایب رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: ما از پیچ نیاز به برجام عبور کردیم و غربی‌ها هم از فشار و تحریم‌های متعدد ایران به نتیجه نرسیدند.
سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌ها در نواحی مستعد گردوخاک اجتناب از حضور در فضای باز و سفر، اطمینان از استحکام سازه‌های موقت، تعطیل کردن فعالیت‌های عمرانی و عدم عبور و مرور و پارک خودرو در حاشیه ساختمان‌های نیمه کاره و درختان کهنسال را توصیه می‌کند.
دامغان- وزیر نیروی کابینه سیزدهم با بیان اینکه تولید انرژی تجدید پذیر در کشور از یک هزار مگاوات عبور کرد، گفت: به واسطه عدم مخاطرات زیست محیطی توسعه این نوع انرژی در دستور کار دولت است.
عین‌اللهی یکی از وزرایی است که در طول یک‌سال و پنج ماه گذشته که سکانداری وزارت بهداشت را در دست گرفته است، تاکنون ۹ بار از تیغ تیز استیضاح گذشته و معلوم نیست که برای دهمین بار از این موقعیت عبور کند. وزیری که بسیاری عدم به‌کارگیری نیرو‌های متخصص و مجرب را یکی از محور‌های اصلی استیضاح او می‌دانند، اما استیضاح وزیر بهداشت محور‌های دیگری هم دارد
نتایج عدم مدیریت تولید و مصرف انرژی سبب شده سهم شب‌های شهر تاریکی شود، این درحالی‌ست که تداوم تاریکی‌ها، آن‌هم در وضعیت نابه‌سامان اقتصادی علاوه بر خودِ تاریکی، آسیب‌های اجتماعی به‌همراه خواهد داشت.
پس از فروکش کردن ناآرامی در برخی از نقاط کشور و روشن شدن نیات غیرخیرخواهانه برخی از گروه های خارج نشین برای عموم مردم و عدم همراهی با رفتارهای این گروه ها کارشناسان و مسئولان ارشد کشور در حال آسیب شناسی و ریشه یابی این تحولات هستند و هریک از نگاه خود به اتفاقات اخیر کشور توجه می کنند.اما در این بین رهبر انقلاب اسلامی علاوه بر واکاوی این تحولات به ترسیم نقشه راهی برای عبور از این رخدادها پرداختند
عبور بازار سهام از سطح روانی مهم ۶/ ۱میلیون واحد حکایت از آن دارد که در صورت عدم مواجهه با شوک‌های منفی، خریداران سهام می‌توانند در محاسبات خود تا حدود زیادی استراتژی احتیاط را کنار بگذارند. با توجه به اینکه بورس تهران طی دو سال گذشته با نااطمینانی‌های اقتصادی و سیاسی مختلفی روبه‌رو بوده، در صورت عدم‌تکرار این نااطمینانی‌ها ممکن است شاهد شدت گرفتن تقاضا و جهش شاخص حتی به سقف تاریخی ۲میلیون‌واحدی نیز باشیم. این روزها بازار سهام اساسا به دلیل ثبات در وضعیت برخی متغیرهای اثرگذار در بخش تغییرات قیمتی اسکناس آمریکایی، مشخص شدن استراتژی طرفین مذاکرات هسته‌‌‌‌‌‌‌ای و افت بیش از حد قیمت اغلب سهام در ماه‌های قبل، روند صعودی را تجربه می‌کند. اما با توجه به اینکه معمولا در رویکرد دولت نسبت به مشکلات جاری کشور روندی پایدار مشاهده نمی‌‌شود، سرمایه‌گذاران قادر به تصمیم‌گیری جدی برای ورود پول خود به تالار شیشه‌ای نیستند.
در شرایطی که وضعیت آلودگی هوا در تهران از مرز خطر هم عبور کرده بازیکنان استقلال در فضای باز تمرین کردند.
اید توجه داشت که رزمایش سه‌‌‌روزه سپاه در منطقه ارس و سفر سه‌‌‌روزه حسین امیرعبداللهیان وزیر خارجه به ارمنستان که با افتتاح کنسولگری در شهر قاپان همراه شد، نشان می‌دهد که راهبرد تهران برای عدم تغییر مرزهای شمال غربی بسیار جدی است و هرگونه تشدید بحران از سوی جمهوری آذربایجان در همراهی با دیگر بازیگران همچون ترکیه یا اسرائیل را تحمل نخواهد کرد.
سازمان هواشناسی برای جلوگیری از آسیب‌های احتمالی پرهیز از سفرهای غیر ضروری، عدم پارک خودرو در اطراف درختان فرسوده و تابلوهای تبلیغاتی، احتیاط در عبور از کنار ساختمان‌های نیمه‌کاره، اتخاذ تمهیدات لازم جهت کمک‌رسانی به زلزله زدگان و محدودیت در فعالیت‌های کوهنوردی را توصیه می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ